Koupě E30 ano/ne
Pokud je auto v dobrym stavu tak km neřeš, stejně každej druhej (jestli ne každej) budik s kilometrama kecá. Třeba já mám v autě na budíku 222817 km aktuálně a moc tomu nevěřim. Na podvozku byli všecky díly origo BMW, ale jestli ty díly měni ještě kdysi někdo v Německu ... Odhadovanej nálet tomu svýmu motoru dávám kolem půl mega - a jezdí furt spolehlivě, i když by potřeboval trochu investic, protože mu chuná olej.
BTW - je zajímavý, že skoro všechny takhle starý auta maji stav tachomeru max 250 000 km a ještě ho měli dva až tři penzisti, kerý ho opečovávali jezdili jen s bábou na hřbitov a jednou týdně na nákup ...
BTW - je zajímavý, že skoro všechny takhle starý auta maji stav tachomeru max 250 000 km a ještě ho měli dva až tři penzisti, kerý ho opečovávali jezdili jen s bábou na hřbitov a jednou týdně na nákup ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
no je to zajimavý no
no takže prolist auto od shoradolu
ale naco si dát asi tak nejvetši pozor? nejaký rizokový místa, nebo proste nejbežnejší poruchy či neduhy?
a je nejakej rozdíl mezi kupe asedanem? z nekterejch fotke mi přijde že je sedan o neco delši
a ješte s jakym hledat motorem? rozhodne bych chtle 6-sti válec a nejvic asi 325..jenomže tech je podle mě dost málo, tak jeslit radši shánet 323 nebo 320 





Gabo píše: BTW - je zajímavý, že skoro všechny takhle starý auta maji stav tachomeru max 250 000 km a ještě ho měli dva až tři penzisti, kerý ho opečovávali jezdili jen s bábou na hřbitov a jednou týdně na nákup ...


Sorry za OT. Jinak bych tě chtěl upozornit, že po koupi auta je dobrý do něj nějaký peníze nacpat (Vyměnit olej, například), protože nemůžeš počítat s tím, že auto za 20 ti někdo prodá ve stavu abys na něj nemusel tisíce kilometrů sáhnout. Tak jen abys s tím počítal a nedal všechno za pořízení.
Míst kam koukat je spousta, doporučuju poprosit nějakýho mechanika aby prohlíd auto s tebou. Určitě by se i tady na fóru našel někdo kdo by ti třeba za flašku nebo cíga pomohl.
Touring 318i E30 M40 - po výměně motoru -> 318i E30 M43 - díky, brácho...
Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku
Pomozte mi vymýtit smrt z našich silnic - jezděte po chodníku
no je jasný že seh end do nej musi neco vrazit
vymenit olej, kabely ke svičkám, svíčky..atd
a jak moc e30 rezne? našel sem jednu který reznou trochu jenom dveře. je to znamení že řeba byla bourana na dveře? nebo je to přirozený jev? 
a ješte jak moc koukat na výbavu:) nevim jeslit má e30 třeba elektricky stahovatelný okna nebo ne..ale je to výhoda nebo spíš pro zlost?D a třeba střešní okno.teče tam často?



a ješte jak moc koukat na výbavu:) nevim jeslit má e30 třeba elektricky stahovatelný okna nebo ne..ale je to výhoda nebo spíš pro zlost?D a třeba střešní okno.teče tam často?

Ber to tak, ze kazda Trica je nekde shnila - i ta sebelepsi a sebedrazsi (vyjimky jsou ty co nekdo resil jako Macek, Hanis apd - ale to jsou Trici za 200t CZK vyse). Je to proste 20 let stary auto a podle toho vypada. Na druhou stranu je to auto ktery i kdyz je "shnily" se Ti nerozpadne pod zadkem jako 95% ostatnich znacek. Ty ridicovi dvere co mas obrazcich jsou evidentne po rane, protoze takhle nahore nikdy sami neshnijou. Dvere sami od sebe reznou hlavne ve spodni hrane pod tou izolacni srackou. Je to bezna vec a vetsinou zachranitelna. Pokud je uz rez videt na hrane zvenka tak uz jsou vetsinou prorezle skrz a pak si najdi o trochu lepsi dvere (je jich vsude mraky). Na trice je par mist kde je to chycene vzdy (predni kostky, spodky prednich blatniku, prahy v mistech pro hever, u chroma zadni lemy, u plasta zadni kapsy a celo, vnitrni zadni podbehy, misto pod pojistkovou skrini - a to ze sakra hodne a neni to videt dokud ti netece voda na nohy, par mist by se jeste naslo) a muzes dat za tricu treba 50t a bude to vice mene podobne. Spis bych se zameril na kousek ktery nikdo neupravoval a nezachranoval po "cesku".
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
tak díky
tohle všechno se mi moc hodí
me to hend napaldo že to mhlo bejt bouchly na dveře.. :-/ ale všude jinde apson podel fotke to vypadá prakticky nedotknutý... je to asi dovezený znemecka protože to je prej postavený na čistopise že to čeká na svýho prvního majitele v čr :-/
no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no


no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no

Ja Ti poradim jste jednu vec, az si E30 pujdes vybrat a na nejakou se podivat nerid se tim co Ti "nekdo nekde rekl a jedna pani povidala", ale vezmi si sebou nekoho z fora kdo uz E30 ma delsi dobu a vyzna se v tom na co se zamerit a kam "rypnout" sroubovakem.Liner píše:tak díkytohle všechno se mi moc hodí
me to hend napaldo že to mhlo bejt bouchly na dveře.. :-/ ale všude jinde apson podel fotke to vypadá prakticky nedotknutý... je to asi dovezený znemecka protože to je prej postavený na čistopise že to čeká na svýho prvního majitele v čr :-/
no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no
Kazda motorizace ma sva "pro a proti" a nelze rici, ze je nejaka vylozene spatna. Navic kazdy motor trpy svymi neduhy ktere budes muset drive nebo pozdeji resit.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
K motorům bych já řekl toto - pokud nejseš zvyklej na silný auto, tak ti jízda v nedobitý tříce bude připadat vzrušující a extra rychlá ... Al na každej motor si zvykneš, já už si na 2,5 taky zvykl a šel bych klidně do něčeho silnějšího. A každý auto žere hlavně podle toho, v jakym stavu je a jak moc ten článek mezi volantem a pedálama poskakuje po plynu a brzdě
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
No nechci tě nějak odradit, ale jestli to bude tvoje první BMW (zadohrab) tak bych moc o 325i nepřemýšlel. Je to dost nebezpečná zbraň. A druhá věc je ta, že 325i si drží dost cenu, jak už tu bylo mnohokrát řečeno, a když ne tak za prachy co ji koupiš bys koupil 4val ve lepším stavu, ale Bůh ví co ti padne do cesty. O 324td jsi nepřemýšlel?Liner píše:tak díkytohle všechno se mi moc hodí
me to hend napaldo že to mhlo bejt bouchly na dveře.. :-/ ale všude jinde apson podel fotke to vypadá prakticky nedotknutý... je to asi dovezený znemecka protože to je prej postavený na čistopise že to čeká na svýho prvního majitele v čr :-/
no a pak další věc... slyšel jsem že 320 je docela špatná že to netáhne a žere... že to už radši lepší 318..nejradši bych 325 ale tu asi neseženu no
já bych diesel nechtel
určiote má vyhody
ale já byh chtle benzin
a bmw byot první bylo...ale jezdim se zadohrabem viz přéspevek vejš
teda omega má kontorlu trakce to je fakt..ale nedostla sjem ji nidky na hranice
nejezdim jak blázen
asi se pojedu podívat na tu červenou 320 co tady nekdo našel na netu
a uvidim
ale ješte musim sehnat nekoho kdo tomu apson trošku rozumí 









Jestli neumíš napsat alespoň jeden řádek bez pravopisných chyb, tak si radši ani žádný auto nekupuj, vlastně vyhoď i řidičák. Možná bys udělal nejlíp kdyby si vrátil i občanku...ušetříš tím sebe i nás spousty krušných chvilekLiner píše:já bych diesel nechtelurčiote má vyhody
ale já byh chtle benzin
a bmw byot první bylo...ale jezdim se zadohrabem viz přéspevek vejš
teda omega má kontorlu trakce to je fakt..ale nedostla sjem ji nidky na hranice
nejezdim jak blázen
asi se pojedu podívat na tu červenou 320 co tady nekdo našel na netu
a uvidim
ale ješte musim sehnat nekoho kdo tomu apson trošku rozumí

E36 323i coupé
omlouvám se všem, kteří to po mně čtouPawka G. píše:Jestli neumíš napsat alespoň jeden řádek bez pravopisných chyb, tak si radši ani žádný auto nekupuj, vlastně vyhoď i řidičák. Možná bys udělal nejlíp kdyby si vrátil i občanku...ušetříš tím sebe i nás spousty krušných chvilekLiner píše:já bych diesel nechtelurčiote má vyhody
ale já byh chtle benzin
a bmw byot první bylo...ale jezdim se zadohrabem viz přéspevek vejš
teda omega má kontorlu trakce to je fakt..ale nedostla sjem ji nidky na hranice
nejezdim jak blázen
asi se pojedu podívat na tu červenou 320 co tady nekdo našel na netu
a uvidim
ale ješte musim sehnat nekoho kdo tomu apson trošku rozumí






- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Být tebou jedu se podívat na toho dvoulitra, nevypadá vůbec zle za ty prachy... Alespoň podle fotek... A co jsem tak koukal po netu tak se ani za ty peníze v tomhle stavu nic lepšího nenabízí...
Edit: Jestli chceš auto s výbavou, tak už budeš muset šáhnout hlouběji do prasátka a do dvacky se nevejdeš ani náhodou, pokud budeš chtít aspoň trochu slušnej stav kastle, podvozku a ostatních komponent
Edit: Jestli chceš auto s výbavou, tak už budeš muset šáhnout hlouběji do prasátka a do dvacky se nevejdeš ani náhodou, pokud budeš chtít aspoň trochu slušnej stav kastle, podvozku a ostatních komponent

mně se práve taky docela libí. Jenom si musim najit čas, kdy tam pojedu. Jinak je mi jasný že do 20 táců toho moc neženu, teda ne v lepšim stavu. Ale tak uvidimeChvalda 318iS píše:Být tebou jedu se podívat na toho dvoulitra, nevypadá vůbec zle za ty prachy... Alespoň podle fotek... A co jsem tak koukal po netu tak se ani za ty peníze v tomhle stavu nic lepšího nenabízí...
Edit: Jestli chceš auto s výbavou, tak už budeš muset šáhnout hlouběji do prasátka a do dvacky se nevejdeš ani náhodou, pokud budeš chtít aspoň trochu slušnej stav kastle, podvozku a ostatních komponent




- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
E30 váží kolem 1200kilo. Čtyřválce jsou o něco lehčí, šestiválce těžší... Pak záleží taky na karoserii... Kabrio/Touring je nejtěžší, ale je to plus mínus 100kg... Ani ne... Mám někde i origo váhy všech motorizací, ale to je asi zbytečný tady vypisovat... Jestli to máš na ježdění tak váha je jen orientační pojem
Jestli o tý 320i uvažuješ, tak nebuď laxní, nebude to dlouho trvat a pokud tam není nějaká fatální závada bude fuč...

Jestli o tý 320i uvažuješ, tak nebuď laxní, nebude to dlouho trvat a pokud tam není nějaká fatální závada bude fuč...