Voda v oleji 2.5i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Voda v oleji 2.5i

Příspěvek od Záchvat » 11. 11. 2008 15:06

Zacala se mi delat v oleji celkem dost emulze, vody ubyvala jen malinko, ale ubivala, na merce mozna krapet pribilo, ale nepatrne. Auto zacalo i bile kourit. Nehralo se, netlakovalo do vody. Ta emulze ale byla i v sani, sla tam odfukem z vika ventilu.

Tudiz jsem dnes shodil hlavu, kterou dam samozrejme natlakovat a srovnat.

Na hlave neni nic videt, tesneni vypada, za je opravdu zanovni, jak mi tvrdil predchozi majitel. Zkoumal jsem ho hlavne okolo kanalku, kudy vede olej nahoru do hlavy.

Otazka zni, kudy jinudy by se pripadne mohla voda do oleje dostat? Je tu jeste nejaka moznost, kde deli olej/vodu nejake gufero, tesneni apodobne? Výměník olej/voda to nema. Abych nenasadil hlavu a nebylo to treba to same, kdyz je to rozebrane, jestli jeste neco mohu zkontrolovat.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 11. 11. 2008 16:01

nikudy jinudy se voda s olejem smichat nemuze...kazdopadne ta prasklina nemusi bejt vubec videt na prvni pohled...melo by to ale bejt videt podle me treba na tom tesneni
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

tommyjam
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2008 00:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od tommyjam » 11. 11. 2008 16:43

no to se mi taky stalo.. těsnění vypadalo OK

nechal sem hlavu otlakovat a srovnat, vymenil sem tesneni a je klid.


Ale modlil sem se at to neni řachlá hlava:-D
E30 325i Touring, Yamaha TDM850, Suzuki GS500
Obrázek

Uživatelský avatar
Sámo
člen E30.cz
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 08. 2005 10:11

Příspěvek od Sámo » 11. 11. 2008 16:46

Mne prosakovala voda pres reduktor LPG primo s plynem do sani, tam stejkala do motoru. Emulze mrte. Ale vodu to zralo fest teda... Od ty doby co jezdim jen na benal je motor krasne cistej bez emulze - dokonce se ji i sam zbavil...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 11. 11. 2008 17:01

koukni se na blok motoru kolem děr pro šrouby hlavy - tam se taky rádi dělaj prasklinky občas
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 11. 2008 20:09

adam320 píše:nikudy jinudy se voda s olejem smichat nemuze...kazdopadne ta prasklina nemusi bejt vubec videt na prvni pohled...melo by to ale bejt videt podle me treba na tom tesneni
Prave kvuli tomu, ze nemusi byt prasklina videt ji necham otlakovat ( tu hlavu ). A tesneni fakt vypada na max 1000 km ...jak nove.

Kazdopadne diky vsem, DC ... na blok jeste jednou mrknu ....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 11. 11. 2008 20:35

Mrkni sa na ulozenia vacky podrobne pod lupou - niekedy je tam ta prasklinka pekne vidiet.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 11. 2008 20:46

Helldiver píše:Mrkni sa na ulozenia vacky podrobne pod lupou - niekedy je tam ta prasklinka pekne vidiet.
Prasklina kde? Na krajich? Uprostred? Pokud by tam byla prasklina, musi byt nekde, kde je voda .... aby natekla do oleje. Je voda pobliz ulozeni vacky?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 11. 11. 2008 20:58

Nechej hlavu otlakovat a máš jistotu
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 12. 11. 2008 07:32

Sopťa píše:Nechej hlavu otlakovat a máš jistotu
Samozrejme to udelam, za chvilku ji tam vezu
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 12. 11. 2008 18:27

no a taky si prohlidni na tom bloku kde jsou treba vyrezly zavity pro hlavovy srouby...ze byly treba utopeny....to napovi kde presneji zkoumat...ovsem to jen z nedockavosti pac je to uz fuk kdyz uz to mas proste dole cili postup je jasnej tak jako tak
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 11. 2008 07:53

Helldiver píše:Mrkni sa na ulozenia vacky podrobne pod lupou - niekedy je tam ta prasklinka pekne vidiet.
Bohuzel jsi mel pravdu, po natlakovani se projevila prasklina u ulozeni vacky.

Pokracovani zde:

viewtopic,p,487051.html#487051

:cry:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět