takže do auta jsem se dostal, děkuju všem co mi přes SZ poradili, jak na to
teď tedy musím vyřešit ten problém s centrálem...
Zjistil jsem, že servo a zámek na kufru jsou OK. Zámkem se dá centrálem auto zamknout, ale už ne odemknout. Rozdělal jsem tedy konektor na servomotoru centrálu v kufru a podle zapojení ETM jsem nejdříve spojil dráty, které odemčené auto zamknou - podařilo se. Pak jsem spojil dráty, které auto odemknou, ale nic se nestalo, centrál neoreagoval. Tak jsem tedy šel ke dveřím řidiče a vytáhnul čudl ve dveřích, auto se odemklo ale hned zase zamklo. Vrátil jsem se tedy k tomu kontektoru v kufru a podržel jsem odemykací dráty na cca 4s, pak šel opět ke dveřím, vytýhnul čudl a centrál už odemknul všechny dveře.
Z toho mi tedy vychází, že vodiče na zamykání a odemykání ze serva (a servo samotné) v kufru jsou taky OK, protože potřebovali ten cca 4sec. impulz na odemčení/zamčení. Jen teda nechápu, proč se mi auto i tak prostě neodemkne. Na zvedání a zasunování čudla ve dveřích řidiče reaguje v pořádku. Odhodlal jsem se tedy k prozkoumání schémat, snažil jsem se v těch obrázcích nějak vyznat a vychází mi z toho, že pro mě jsou důležité části (nevím, jak to jinak nazvat) s písmeny "L" a "C". Myslel jsem si, že se to tím servem v kuftru neodemkne proto, že na "C" do General Module nedojde impulz (nebo napětí ? má e34tka otvírání záporným impulzem ?). Další věc, které jsem si všiml je ta, že podle toho by mělo fungovat odemykání centrálu i ze dveří spolujezdce, a to mě nefunguje, tzn. že ani z "L" nedojde impulz z/do "C" a tím ani na vstup 17 v General Module. Ale trochu mě pak mate výstup "3" na Relay Module, protože tam to vypadá, že taky něco vstupuje na pin "17" v General module. A tam to možná bude, protože v tom Relay Module je to spojené s výstupem "H" a ten je zase podlě mě napájení serva centrálu (odemknutí, a G je asi pro zamknutí) pro řidičovy a spolujezdovy dveře. Ach jo Smile
EDIT: jo a ještě mě napadá, když spojím "J" na posledním schématu s drátem X311 (je červenočerný a jde z pojistky F31 7.5A) dalo by se to tím otevřít ? Protože "J" = "H" a to by mohlo tomu servu v řidičových dveřích ten impulz dát. Jen se ptám, abych něco nevyšlusoval. Snad se tady najde nějaký elektrikář, který bude vědět, co s tím....
EDIT2: možná tedy bude problém v tom relé modulu na pinech 3,13 a 15... jinak mě už nic nenapadá
