Sprint a délka trati - změna v délce

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Sprint a délka trati - změna v délce

Příspěvek od Huska » 24. 05. 2004 14:38

Mám jednu otázečku ohledně délky tratě při sprintu. Na sraz v Olomouci jsem našel docela vhodnou rovinku délky 500-550m. Můj předpoklad na délku tratě je: cca 50m start (včetně parkování) , 200m sprint, pak 200-250m dobrždění. Když jsem to projížděl tak by mi stačila i kratší dráha na brždění, ale na druhou stranu nechci přecenit schopnosti účastníků. Proto žádám všechny co něco podobného řešili, zda by mi objektivně nepomohli zhodnotit situaci? Díky moc

PS: Chci mít přesně dlouhou trasu aby se v budoucnu daly dopočítat rozdíly. Takže 100m, 150m, 200m, 250m, 300m ...víc určitě ne!
Naposledy upravil(a) Huska dne 01. 06. 2004 10:51, celkem upraveno 1 x.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 24. 05. 2004 15:14

Co si budem povidat, idealni draha na sprint by mela asi mit 402,336 m 8) :lol:
Ale na druhou stranu se to musi prizpusobit podminkam. Draha na brzdeni cim delsi, tim lepsi - ne kazdy ma brzdovku letosniho data a ne kazdy taky chce odjet s pokrivenymi kotouci a ohoblovanymi destickami.
To snad radsi na ten ukor delky trate.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 24. 05. 2004 15:20

Jirka325 píše:Co si budem povidat, idealni draha na sprint by mela asi mit 402,336 m 8) :lol:
Ale na druhou stranu se to musi prizpusobit podminkam. Draha na brzdeni cim delsi, tim lepsi - ne kazdy ma brzdovku letosniho data a ne kazdy taky chce odjet s pokrivenymi kotouci a ohoblovanymi destickami.
To snad radsi na ten ukor delky trate.
JOJO to mi je jasné, proto se ptám a uvítal bych konkrétní čísla ..... :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 24. 05. 2004 15:39

Huska píše:JOJO to mi je jasné, proto se ptám a uvítal bych konkrétní čísla ..... :-)
Chapu, ale nespoleham ted zvlast po rane do hlavy na svuj mizerny odhad vzdalenosti, tak jsem nechtel napsat totalni kravinu.
Vim treba na kterych akcich se mi brzdilo dobre, na kterych se mi uz nelibilo, ze jsem musel brzdit moc intenzivne (z jedne jsem taky odjel s rozsvicenym svetylkem na palubce - BRAKE LINING :evil: )
Ale tak z tech moznosti co tam jsou si myslim ze by snad mohlo bejt dost v pohode tech 250, ze by to bylo 1:1, i kdyz fakt nevim, nemam takhle v cislech odhad.

Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

Ehm

Příspěvek od Scimitar » 25. 05. 2004 08:59

Proč zrovan 402m? Co to znamená?

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Re: Ehm

Příspěvek od Dymak » 25. 05. 2004 09:11

Scimitar píše:Proč zrovan 402m? Co to znamená?
1/4 mile 8)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 25. 05. 2004 10:25

To jste opravdu nikdo nic podobného nepořádal? :cry: Myslíte že je potřeba (nebo spíše dostatečně bezpečna) stejná brzdná délka jako sprintovací? Zajisté zde neplatí přímá úměra protože záleží na max dosažené rychlosti, ale potřeboval bych rady k mnou zvolené trati ...tj. 500m
díky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 05. 2004 11:56

Huska píše: To jste opravdu nikdo nic podobného nepořádal? :cry: Myslíte že je potřeba (nebo spíše dostatečně bezpečna) stejná brzdná délka jako sprintovací? Zajisté zde neplatí přímá úměra protože záleží na max dosažené rychlosti, ale potřeboval bych rady k mnou zvolené trati ...tj. 500m
díky
Keď začne brzdiť 100m po prejdení cieľa, tak mu ešte stále ostáva 400m a to je podľa mňa pohodlná vzdialenosť na brzdenie hoci aj z 200km/h.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 25. 05. 2004 12:44

Max-Max píše:[Keď začne brzdiť 100m po prejdení cieľa, tak mu ešte stále ostáva 400m a to je podľa mňa pohodlná vzdialenosť na brzdenie hoci aj z 200km/h.
Mám pocit že jsme si nerozuměli...délka cesty co jsem našel je 500m a tuto vzdálenost chci maximálně využít...start-sprint-dobrždění ale chci aby vše bylo dostatečně bezpečné.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 25. 05. 2004 13:04

No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 25. 05. 2004 13:11

Mao píše:No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 25. 05. 2004 14:28

Huska píše:
Mao píše:No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.
to se nám to bude skákat do políčka, už se těším.........budou ŽNĚ :D :D :D :D :D :D
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 25. 05. 2004 15:03

Fil píše:
Huska píše:
Mao píše:No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.
to se nám to bude skákat do políčka, už se těším.........budou ŽNĚ :D :D :D :D :D :D
No to pole kolem je Tvoje oblíbené :lol: :lol: Jeden JUMP sis už zkusil :twisted:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 25. 05. 2004 16:42

Huska píše:
Fil píše:
Huska píše: JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.
to se nám to bude skákat do políčka, už se těším.........budou ŽNĚ :D :D :D :D :D :D
No to pole kolem je Tvoje oblíbené :lol: :lol: Jeden JUMP sis už zkusil :twisted:
ha ha ha :evil:...................................... :) .............hlasuju pro 250m což? to vynde ne?...to Mko musí jet a taky brzdit ne?...to slybši auta tolik nejedou a tolik nebrzděj, takže nakonec je to nastejno....250m :!: :roll: :D
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 27. 05. 2004 07:58

nikdo nemáte další názor?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

Příspěvek od Scimitar » 27. 05. 2004 09:51

Já bych měl ale nic říkat nebudu protože a) se v tom nevyznám b) by to vypadalo že do všeho kecám :lol: Ale chtěl bych si to někdy zkusit.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 01. 06. 2004 10:52

Našel jsem ještě jednu trat....délka 800m prosím jak by jste rozdelili spritn X dobrždění ???? Dík
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 01. 06. 2004 11:01

Huska píše: prosím jak by jste rozdelili spritn X dobrždění ????
zkus na to jít od lesa : projeť si párkrát tu trať a pak do výpočtu přidej 30-50 procent jako rezervu-tzn. tobě stačí na zabrždění 200 metrů tak 300 metrů bude stačit každému...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 01. 06. 2004 11:58

Po vejletu na pole na letišti v Táboře musím říct, že na brždění z tachometrovejch 200 mi 150 metru nestacilo (byly tam neco-jako-panely a ja to nechtel rvat na doraz)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 14:50

Huska píše:Našel jsem ještě jednu trat....délka 800m prosím jak by jste rozdelili spritn X dobrždění ???? Dík
Pokud je to cisty asfalt muzes v klidu udelat sprint na 400m. Dolnolanovske letiste ma 760m a z prvnich par desitek metru mivame parkoviste.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět