Sprint a délka trati - změna v délce
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Sprint a délka trati - změna v délce
Mám jednu otázečku ohledně délky tratě při sprintu. Na sraz v Olomouci jsem našel docela vhodnou rovinku délky 500-550m. Můj předpoklad na délku tratě je: cca 50m start (včetně parkování) , 200m sprint, pak 200-250m dobrždění. Když jsem to projížděl tak by mi stačila i kratší dráha na brždění, ale na druhou stranu nechci přecenit schopnosti účastníků. Proto žádám všechny co něco podobného řešili, zda by mi objektivně nepomohli zhodnotit situaci? Díky moc
PS: Chci mít přesně dlouhou trasu aby se v budoucnu daly dopočítat rozdíly. Takže 100m, 150m, 200m, 250m, 300m ...víc určitě ne!
PS: Chci mít přesně dlouhou trasu aby se v budoucnu daly dopočítat rozdíly. Takže 100m, 150m, 200m, 250m, 300m ...víc určitě ne!
Naposledy upravil(a) Huska dne 01. 06. 2004 10:51, celkem upraveno 1 x.
Co si budem povidat, idealni draha na sprint by mela asi mit 402,336 m
Ale na druhou stranu se to musi prizpusobit podminkam. Draha na brzdeni cim delsi, tim lepsi - ne kazdy ma brzdovku letosniho data a ne kazdy taky chce odjet s pokrivenymi kotouci a ohoblovanymi destickami.
To snad radsi na ten ukor delky trate.
Ale na druhou stranu se to musi prizpusobit podminkam. Draha na brzdeni cim delsi, tim lepsi - ne kazdy ma brzdovku letosniho data a ne kazdy taky chce odjet s pokrivenymi kotouci a ohoblovanymi destickami.
To snad radsi na ten ukor delky trate.
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
JOJO to mi je jasné, proto se ptám a uvítal bych konkrétní čísla .....Jirka325 píše:Co si budem povidat, idealni draha na sprint by mela asi mit 402,336 m![]()
![]()
Ale na druhou stranu se to musi prizpusobit podminkam. Draha na brzdeni cim delsi, tim lepsi - ne kazdy ma brzdovku letosniho data a ne kazdy taky chce odjet s pokrivenymi kotouci a ohoblovanymi destickami.
To snad radsi na ten ukor delky trate.
Chapu, ale nespoleham ted zvlast po rane do hlavy na svuj mizerny odhad vzdalenosti, tak jsem nechtel napsat totalni kravinu.Huska píše:JOJO to mi je jasné, proto se ptám a uvítal bych konkrétní čísla .....
Vim treba na kterych akcich se mi brzdilo dobre, na kterych se mi uz nelibilo, ze jsem musel brzdit moc intenzivne (z jedne jsem taky odjel s rozsvicenym svetylkem na palubce - BRAKE LINING
Ale tak z tech moznosti co tam jsou si myslim ze by snad mohlo bejt dost v pohode tech 250, ze by to bylo 1:1, i kdyz fakt nevim, nemam takhle v cislech odhad.
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
To jste opravdu nikdo nic podobného nepořádal?
Myslíte že je potřeba (nebo spíše dostatečně bezpečna) stejná brzdná délka jako sprintovací? Zajisté zde neplatí přímá úměra protože záleží na max dosažené rychlosti, ale potřeboval bych rady k mnou zvolené trati ...tj. 500m
díky
díky
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Keď začne brzdiť 100m po prejdení cieľa, tak mu ešte stále ostáva 400m a to je podľa mňa pohodlná vzdialenosť na brzdenie hoci aj z 200km/h.Huska píše: To jste opravdu nikdo nic podobného nepořádal?Myslíte že je potřeba (nebo spíše dostatečně bezpečna) stejná brzdná délka jako sprintovací? Zajisté zde neplatí přímá úměra protože záleží na max dosažené rychlosti, ale potřeboval bych rady k mnou zvolené trati ...tj. 500m
díky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mám pocit že jsme si nerozuměli...délka cesty co jsem našel je 500m a tuto vzdálenost chci maximálně využít...start-sprint-dobrždění ale chci aby vše bylo dostatečně bezpečné.Max-Max píše:[Keď začne brzdiť 100m po prejdení cieľa, tak mu ešte stále ostáva 400m a to je podľa mňa pohodlná vzdialenosť na brzdenie hoci aj z 200km/h.
No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
member of zewl crew
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.Mao píše:No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
to se nám to bude skákat do políčka, už se těším.........budou ŽNĚHuska píše:JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.Mao píše:No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
No to pole kolem je Tvoje oblíbenéFil píše:to se nám to bude skákat do políčka, už se těším.........budou ŽNĚHuska píše:JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.Mao píše:No já nevim ale zkusil bych si spočítat jaký maximální rychlosti je na týhle trati schopný dosáhnout nejsilnější auto který tam pojede a tomu bych tu brzdnou dráhu přizpůsobil....ale podle mě by mělo bejt 200 m víc než dostačujících....běžný auto potřebuje na deceleraci ze 100 km/h na 0 cca 45 - 50 metrů....no a kolik z toho na těch dvoustech metrech vydyndáš.....tak 120 max??? to asi ani nee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ha ha haHuska píše:No to pole kolem je Tvoje oblíbenéFil píše:to se nám to bude skákat do políčka, už se těším.........budou ŽNĚHuska píše: JJ přesně takto uvažuji i já, ale nevím kolik dá zatím nejsilnější ohlášená M5 e34. Asfalt je docela kvalitní a okolí je pole s obilím bez jakékoli příkopy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeden JUMP sis už zkusil
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Našel jsem ještě jednu trat....délka 800m prosím jak by jste rozdelili spritn X dobrždění ???? Dík
zkus na to jít od lesa : projeť si párkrát tu trať a pak do výpočtu přidej 30-50 procent jako rezervu-tzn. tobě stačí na zabrždění 200 metrů tak 300 metrů bude stačit každému...Huska píše: prosím jak by jste rozdelili spritn X dobrždění ????
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to cisty asfalt muzes v klidu udelat sprint na 400m. Dolnolanovske letiste ma 760m a z prvnich par desitek metru mivame parkoviste.Huska píše:Našel jsem ještě jednu trat....délka 800m prosím jak by jste rozdelili spritn X dobrždění ???? Dík
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
