
Sundal jsem kotouče a na dvou paknách obložení už skoro vůbec nedrží - zafouká vítr a je dole.
Poraďte nějaký lepidlo. Hercules bude asi ne hovno.

Předem dík za odpověď, peníze pošlu zadem.

http://www.fate.cz tam ti je nalepí odborně a nestojí to moc. řekl bych, že se to vyplatíDAN píše:je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.
Sundal jsem kotouče a na dvou paknách obložení už skoro vůbec nedrží - zafouká vítr a je dole.
Poraďte nějaký lepidlo. Hercules bude asi ne hovno.![]()
Předem dík za odpověď, peníze pošlu zadem.
lepidlo žádné takové. musí to vydržet teplotu. pokud to nechceš lepit tak přinejtovat. rozhodně doma nelepitHerák píše:Novy osazeni bych rekl ze bude stat tak 50kc. Tady jak jsou Acka na Praze 8 u Chaber tak jsem nechaval ve firme FATE osazovat pakny na 350tku jawu a stalo to snad 90kc. Lamelu spojkovou asi 500kc chteli. A lepidlo asi spis nejaky pruznejsi si myslim chemopren, nebo tak neco. Mozna nejaky lepidlo na boty.
To myslíš vážně s tim chemoprénem?Herák píše:Novy osazeni bych rekl ze bude stat tak 50kc. Tady jak jsou Acka na Praze 8 u Chaber tak jsem nechaval ve firme FATE osazovat pakny na 350tku jawu a stalo to snad 90kc. Lamelu spojkovou asi 500kc chteli. A lepidlo asi spis nejaky pruznejsi si myslim chemopren, nebo tak neco. Mozna nejaky lepidlo na boty.
To jsou vyjadreni..., ono se vubec divim, ze tam ti vyrobci rucni brzdu davaji kdyz dle zdejsich odborniku je uplne k hovnu. Ta rucni brzda tam je mimo jine jako nouzova v pripade, ze vam prasknou shnile brzdove trubicky...DAN píše:Je to ručka na autě, který má 4x kotouč = na ní celkem hovno záleží. Jinak alkapren by to prej taky měl slepit. Jde vo hovno.
To je stopro prtavda používáme to na čtyřkolkách a brzdí to fur horké studené zajebané od blata sněhu mokre proste kdykoli a velice dobřetomik píše:Ty jo,to je blbý.Já jsem si na všech svích výkonějších vozech zadní pakny lepil lepidlem na skla a přední destičky nýtoval,protože nic namá lepší směs jak pásová bbrzda z traktoru.
Poslat mě a ja ti to za dva dny poslu zpátky bud nalepené a nebo nanytované pasovinou opiskovane a znova nalakovaneDAN píše:takže co je teda lepší ?
Koupit si novou druhovýrobu - u které je velká pravděpodobnost, že se obložení do 2 let odloupne jako teď. A nebo to posichrovat nějakým lepidýlkem - líp než to udělal nějakej dělník v polské továrně na kvalitní autodíly ?
A nebo kopit origo.![]()
kurva![]()
tak já ti to vysvětlím jak to je. ruční brzda se používá pouze při zastavení auta. někteří mistři ji používají při jízdě, jako třeba při driftu a podobně. takže normálně se skoro neopotřebovává, a proto dochází k oxidaci třecích ploch v kotoučích a následnému odloupnutí obložení. jinými slovy, je to celé na výměnu jinak to nikdy nebude pořádně brzdit. nové pakny na starých kotoučích není to pravé a pravděpodobně dojde rychlému odloupnutí. třecí plocha paken v kotouči musí být bez koroze a hladká. to lze docílit pouze pravidelným cvičením ruční brzdyDAN píše:takže co je teda lepší ?
Koupit si novou druhovýrobu - u které je velká pravděpodobnost, že se obložení do 2 let odloupne jako teď. A nebo to posichrovat nějakým lepidýlkem - líp než to udělal nějakej dělník v polské továrně na kvalitní autodíly ?
A nebo kopit origo.![]()
kurva![]()