Potřebuju přilepit obložení paken ruční brzdy..

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Potřebuju přilepit obložení paken ruční brzdy..

Příspěvek od DAN » 19. 10. 2008 17:19

:oops: je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.

Sundal jsem kotouče a na dvou paknách obložení už skoro vůbec nedrží - zafouká vítr a je dole.

Poraďte nějaký lepidlo. Hercules bude asi ne hovno. :twisted:

Předem dík za odpověď, peníze pošlu zadem. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuju přilepit obložení paken ruční brzdy..

Příspěvek od Rudolf » 22. 10. 2008 17:12

DAN píše::oops: je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.

Sundal jsem kotouče a na dvou paknách obložení už skoro vůbec nedrží - zafouká vítr a je dole.

Poraďte nějaký lepidlo. Hercules bude asi ne hovno. :twisted:

Předem dík za odpověď, peníze pošlu zadem. :twisted:
http://www.fate.cz tam ti je nalepí odborně a nestojí to moc. řekl bych, že se to vyplatí
Rudolf

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 22. 10. 2008 22:27

Novy osazeni bych rekl ze bude stat tak 50kc. Tady jak jsou Acka na Praze 8 u Chaber tak jsem nechaval ve firme FATE osazovat pakny na 350tku jawu a stalo to snad 90kc. Lamelu spojkovou asi 500kc chteli. A lepidlo asi spis nejaky pruznejsi si myslim chemopren, nebo tak neco. Mozna nejaky lepidlo na boty.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 23. 10. 2008 18:25

Herák píše:Novy osazeni bych rekl ze bude stat tak 50kc. Tady jak jsou Acka na Praze 8 u Chaber tak jsem nechaval ve firme FATE osazovat pakny na 350tku jawu a stalo to snad 90kc. Lamelu spojkovou asi 500kc chteli. A lepidlo asi spis nejaky pruznejsi si myslim chemopren, nebo tak neco. Mozna nejaky lepidlo na boty.
lepidlo žádné takové. musí to vydržet teplotu. pokud to nechceš lepit tak přinejtovat. rozhodně doma nelepit
Rudolf

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 10. 2008 18:30

Herák píše:Novy osazeni bych rekl ze bude stat tak 50kc. Tady jak jsou Acka na Praze 8 u Chaber tak jsem nechaval ve firme FATE osazovat pakny na 350tku jawu a stalo to snad 90kc. Lamelu spojkovou asi 500kc chteli. A lepidlo asi spis nejaky pruznejsi si myslim chemopren, nebo tak neco. Mozna nejaky lepidlo na boty.
To myslíš vážně s tim chemoprénem?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 23. 10. 2008 18:42

Používá se na to nějaké spešl lepidlo musí se to pak celé upéct v peci pevně stažené takovým přípravkem
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 23. 10. 2008 19:00

Sopťa píše:Používá se na to nějaké spešl lepidlo musí se to pak celé upéct v peci pevně stažené takovým přípravkem
jsem se leknul, když jsem četl o chemoprénu :o :o :o
Rudolf

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 10. 2008 21:15

Je to ručka na autě, který má 4x kotouč = na ní celkem hovno záleží.

Už jsem se na to všechno vysral a koupil nový pakny - za 670,- :roll: to nemělo cenu

Jinak alkapren by to prej taky měl slepit. Jde vo hovno.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 24. 10. 2008 07:49

DAN píše:Je to ručka na autě, který má 4x kotouč = na ní celkem hovno záleží. Jinak alkapren by to prej taky měl slepit. Jde vo hovno.
To jsou vyjadreni..., ono se vubec divim, ze tam ti vyrobci rucni brzdu davaji kdyz dle zdejsich odborniku je uplne k hovnu. Ta rucni brzda tam je mimo jine jako nouzova v pripade, ze vam prasknou shnile brzdove trubicky...

Jinak chvalim, ze jsi koupil nove a nelepils to lepidlem na boty i kdyz anglicky nazev paken k tomu svadi (brake shoes).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 28. 10. 2008 18:49

Ty jo,to je blbý.Já jsem si na všech svích výkonějších vozech zadní pakny lepil lepidlem na skla a přední destičky nýtoval,protože nic namá lepší směs jak pásová bbrzda z traktoru.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 28. 10. 2008 19:16

tomik píše:Ty jo,to je blbý.Já jsem si na všech svích výkonějších vozech zadní pakny lepil lepidlem na skla a přední destičky nýtoval,protože nic namá lepší směs jak pásová bbrzda z traktoru.
To je stopro prtavda používáme to na čtyřkolkách a brzdí to fur horké studené zajebané od blata sněhu mokre proste kdykoli a velice dobře
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 28. 10. 2008 19:43

:roll: takže co je teda lepší ?

Koupit si novou druhovýrobu - u které je velká pravděpodobnost, že se obložení do 2 let odloupne jako teď. A nebo to posichrovat nějakým lepidýlkem - líp než to udělal nějakej dělník v polské továrně na kvalitní autodíly ?

A nebo kopit origo. :shock:

kurva :? :o

:twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 28. 10. 2008 19:47

DAN píše::roll: takže co je teda lepší ?

Koupit si novou druhovýrobu - u které je velká pravděpodobnost, že se obložení do 2 let odloupne jako teď. A nebo to posichrovat nějakým lepidýlkem - líp než to udělal nějakej dělník v polské továrně na kvalitní autodíly ?

A nebo kopit origo. :shock:

kurva :? :o

:twisted:
Poslat mě a ja ti to za dva dny poslu zpátky bud nalepené a nebo nanytované pasovinou opiskovane a znova nalakovane
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 28. 10. 2008 21:06

DAN píše::roll: takže co je teda lepší ?

Koupit si novou druhovýrobu - u které je velká pravděpodobnost, že se obložení do 2 let odloupne jako teď. A nebo to posichrovat nějakým lepidýlkem - líp než to udělal nějakej dělník v polské továrně na kvalitní autodíly ?

A nebo kopit origo. :shock:

kurva :? :o

:twisted:
tak já ti to vysvětlím jak to je. ruční brzda se používá pouze při zastavení auta. někteří mistři ji používají při jízdě, jako třeba při driftu a podobně. takže normálně se skoro neopotřebovává, a proto dochází k oxidaci třecích ploch v kotoučích a následnému odloupnutí obložení. jinými slovy, je to celé na výměnu jinak to nikdy nebude pořádně brzdit. nové pakny na starých kotoučích není to pravé a pravděpodobně dojde rychlému odloupnutí. třecí plocha paken v kotouči musí být bez koroze a hladká. to lze docílit pouze pravidelným cvičením ruční brzdy :D to znamená že je třeba občas při jízdě, rychlost asi krokem, jemně několikrát zatáhnout, aby došlo zajetí a strhnutí oxidace. je to velmi decentní úkon. rozhodně nedopořučuji zatahovat brzdu při 100 km rychlosti. po tomto úkoně , který aplikuji tak aspoň jednou týdně, zustávají třecí plochy bez kozoze a pakny se neloupají. je pouze potřeba občas seřídit. rozhodně žádné lepidlo a lepení doma. pokud možno výměnu provádět současně s kotouči a destičkami. nevěřím, že třecí plocha v kotouči je OK. bude to rezavý jako liška a ta rez se nikdy neobrzdí. pouze stočit by se to dalo.
Rudolf

Odpovědět