jak řídit BMW (zadokolku) :)
jak řídit BMW (zadokolku) :)
cus baworaci,hodlam si jet do nemecka pro svoje 1. bmw E36 325 coupe...do ted sem jezdil akorat s Ibizou 2.0 130PS a Mitsubishi 3000gt spyder 220PS ale zadny z toho neni zadokol
tag by me zajimali naky rady,abych si negde hned nevymlel hubu
(napr. jak se chovat v zatacce,na mokru,atd..)dik za vsechny rady 
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jednoduchá rada... Jezdi jako člověk a nic se ti nemůže stát... Záleží na podvozku, kolech, technice, spousta dalších věcech... Doporučuju nějaký letiště a vyzkoušet jaký má to auto potenciál, kdy ještě drží stopu a v jakých podmínkách už se to trhá bokem... To člověku hodně pomůže se s autem sžít... Takže radím pomalu a s rozumem začít a to auto nejdřív pořádně poznat... Pak teprv kravit 
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
jo,letiste urcite vyzkousim...
ridicak mam neco pres rok,nemel jsem jedinou bouracku ani sebemensi tukanec,nejezdim jak vocas (ani jako klobouk,proste zbytecne neriskuju),spis bych takovejm debilum dal nejradsi po hube......
souhlasim taky s tim ze bez poradnejch pneu se to asi neobejde
takze dekuju za prozatimni rady
ridicak mam neco pres rok,nemel jsem jedinou bouracku ani sebemensi tukanec,nejezdim jak vocas (ani jako klobouk,proste zbytecne neriskuju),spis bych takovejm debilum dal nejradsi po hube......
souhlasim taky s tim ze bez poradnejch pneu se to asi neobejde
takze dekuju za prozatimni rady
Tak když máš něco naježděný a nebudeš zkoušet kde má auto hraníce možností tak by neměl být sebemenší problém. Námraza zatím nehrozí a mokro snad není takovej problém. Já sem kupoval svoji třícu 325i Tour jako první auto a to sem předtím rok neseděl za volantem. A přežil sem já i auto. Jak je psaný dobrý obutí platí u zadokolek dvojnásob zatím se mě nestalo, že by mě to na mokru v zatíčce ulítlo.
Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Naprostej souhlas s Mackem. Jeden vejlet do pangeitu a jeden skok přes pangeit ze stráně do pole mě přesvědčili, že dobrý přední gumy jsou základ, dobrý zadní taky nejsou k zahozeníMacek píše:Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Záleží, jak moc chceš, aby jsi jel rychle nebo vyděsil spolujezdceGabo píše:Naprostej souhlas s Mackem. Jeden vejlet do pangeitu a jeden skok přes pangeit ze stráně do pole mě přesvědčili, že dobrý přední gumy jsou základ, dobrý zadní taky nejsou k zahozeníMacek píše:Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
Když si chce člověk zablbnout, tak neni nad originál 20let starý pneu co tak báječně klouže
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
No, můj cíl bejvá pověšinou klidně a bezpečně dojet z bodu A do bodu B, neb svý auo využívám hlavně jako praktickej dopravní prostředek ... Auto na blbnutí je v plánu až v budoucnuMacek píše:Záleží, jak moc chceš, aby jsi jel rychle nebo vyděsil spolujezdceGabo píše:Naprostej souhlas s Mackem. Jeden vejlet do pangeitu a jeden skok přes pangeit ze stráně do pole mě přesvědčili, že dobrý přední gumy jsou základ, dobrý zadní taky nejsou k zahozeníMacek píše: Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...![]()
Když si chce člověk zablbnout, tak neni nad originál 20let starý pneu co tak báječně klouže
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Všiml, ale myslím, že náročnost (nebo nezvyklost) zadního náhonu je přímo úměrná výkonu auta, který se na ty zadní kola přenáší - z toho pohledu není dvaapůle nejpohodovější.Paulie22 píše:jestli sis nevsim,neresim vykon,ale to,ze sem nikdy neridil auto s nahonem na prdel(krome skodarny)....
Nebavme se o chování na ledu - tam prostě jedeš opatrně s každým autem - ale třeba na mokru.
Rok starý papíry a silnej zadohrab prostě není nejlepší nápad.
No, ona má ta poučka hlubší význam - zejména pro začátečníky. Když Ti na mokru uklouzne neočekávaně předek (nedotáčivý smyk) auto nezatočí jede rovně a většinou se - pokud člověk nejede jako blázen - dá zvládnout (po výjezdu z kritického místa se chytne a zatočí), navíc Ti to nedovolí jet moc rychle (hned cítíš, že auto nesedí), pokud uklouzne z nenadání zadek, většinou to končí výletem mimo silnici, protože auto se jednoduše hned otočí naštorc - tj. že auto nesedí poznáš až když už je pozdě a bez zkušeností s tím nic nenadělá. Proto bych zejména začátečníkům doporučoval lepší pneu vzadu než vepředu...nedovolí ti to jet rychle a o to jde.Macek píše:Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
No ale třeba se pletu
Přešně takhle to vidím taky, nedotačivej smyk se da zvládnout když je trochu misto, pretacivej smyk zacatecnik s nejvetsi pravdepodobnosti nezvladne a kazdyho vic překvapí kdyz se pretoci nez kdyz nezatociAlex_78 píše:No, ona má ta poučka hlubší význam - zejména pro začátečníky. Když Ti na mokru uklouzne neočekávaně předek (nedotáčivý smyk) auto nezatočí jede rovně a většinou se - pokud člověk nejede jako blázen - dá zvládnout (po výjezdu z kritického místa se chytne a zatočí), navíc Ti to nedovolí jet moc rychle (hned cítíš, že auto nesedí), pokud uklouzne z nenadání zadek, většinou to končí výletem mimo silnici, protože auto se jednoduše hned otočí naštorc - tj. že auto nesedí poznáš až když už je pozdě a bez zkušeností s tím nic nenadělá. Proto bych zejména začátečníkům doporučoval lepší pneu vzadu než vepředu...nedovolí ti to jet rychle a o to jde.
No ale třeba se pletu
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
Musis s tim jezdit hodne nalitej, pak se to lepe kontroluje - myslim ten drift . Cim vic budes nakalenej, tim vic budes vlacnej a tim lepsi drift bude. Hlavne bacha na lampy
Ted vazne pokud se ptas jak s tim jezdit .... rada je neptej se sedni a jezdi. Predpokladam ze nebudes chti bejt mistr sveta amoleta , tak ti je teorie k prdu - praxe te kamarade vyskoli .
Ted vazne pokud se ptas jak s tim jezdit .... rada je neptej se sedni a jezdi. Predpokladam ze nebudes chti bejt mistr sveta amoleta , tak ti je teorie k prdu - praxe te kamarade vyskoli .
Re: jak řídit BMW (zadokolku) :)
Ten kdo jezdil s Mickou 3000 určitě nepotřebuje raditPaulie22 píše:cus baworaci,hodlam si jet do nemecka pro svoje 1. bmw E36 325 coupe...do ted sem jezdil akorat s Ibizou 2.0 130PS a Mitsubishi 3000gt spyder 220PS ale zadny z toho neni zadokoltag by me zajimali naky rady,abych si negde hned nevymlel hubu
(napr. jak se chovat v zatacce,na mokru,atd..)dik za vsechny rady
ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring

a 

