zástavba klimy

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

zástavba klimy

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 10:36

No velmi jednoduse, (zkouset sme hledal) jak moc velka je jebavka zastavit do trici klimu?
A nevali se nahodu nekomu doma klima z iSa.... celkme bych i ji koupil.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 21. 08. 2008 10:46

pěknej vomrd.. aspoň co mi tu psali asi před rokem: Musíš vyndat palubkua vyměnit topení a pak je natahat hadice, přidělat kompresor, naplnit a hotovo.. :wink: Sem si to rozmyslel... ta palubka mě děsí :evil:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 10:49

palubka je v poho, to uz mam nekolikrat za sebou, sundane a nandane.
tak jen to preci jen takove vetsi lego, ze.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 21. 08. 2008 10:50

tak to by pak neměl bejt pro tebe problém.. až na to sehnat jí... :wink:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 10:53

no, prave, sehnat ji :)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 21. 08. 2008 10:55

Flip píše:pěknej vomrd.. aspoň co mi tu psali asi před rokem: Musíš vyndat palubkua vyměnit topení a pak je natahat hadice, přidělat kompresor, naplnit a hotovo.. :wink: Sem si to rozmyslel... ta palubka mě děsí :evil:
Chladic, neviem ci tam nahodou nejde aj pridavny ventilator.
A samozrejme elektrika, samo to nepojde.
Naposledy upravil(a) stanco1 dne 21. 08. 2008 11:01, celkem upraveno 1 x.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 21. 08. 2008 10:56

stanco1 píše:
Flip píše:pěknej vomrd.. aspoň co mi tu psali asi před rokem: Musíš vyndat palubkua vyměnit topení a pak je natahat hadice, přidělat kompresor, naplnit a hotovo.. :wink: Sem si to rozmyslel... ta palubka mě děsí :evil:
A samozrejme elektrika, samo to nepojde.
Ta mi vypadla :oops:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 10:59

elektrika netreba :lol:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 21. 08. 2008 14:26

Tak to ti přeju hodně štěstí při schánění, v USA v ISech skoro standart, v EU je to sakra rarita.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 08. 2008 15:30

ja bych v tom zas nejak velkej problem nevidel
Jinej je akorat drzak kompresoru a 2 trubky od nej jinak bych rek cecko stejny treba s 6valem :idea:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 21. 08. 2008 16:34

Maranelo píše:ja bych v tom zas nejak velkej problem nevidel
Jinej je akorat drzak kompresoru a 2 trubky od nej jinak bych rek cecko stejny treba s 6valem :idea:
JJ to je možný, já reagoval na to, že se ptal jestli se někomu neválí doma klima rovnou z ISa. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 21. 08. 2008 17:14

de facto staci jakakoliv funkcni klima, pokud by to byla isacka tak by to bylo nejlepsi
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 08. 2008 20:43

marlin píše:elektrika netreba :lol:
no kdyz si to myslis, vymlouvat Ti to nebudeme...

(bez klima motoroveho svazku Ti rozhodne nepojede)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 22. 08. 2008 06:32

Jen doplním, že je i jinej spojler, teď jsem ho řešil... Jinak klimu budu dávat do svého touringa, tak bude fotoseriál... 8)
P.S. Jinak chladivo R12 je dneska nesehnatelný (i když někteří chlaďaři možná maj zásoby nebo za to vydávaj novější chladivo nebo nějakou náhražku...) Náhražku určitě nebrat, některý jsou hodně agresivní a chladí to i na R134 akorát to má snížený výkon (aby to chladilo normálně, tak je potřeba vyměnit expanzní ventil) BMW k tomu píše, že je potřeba na R134 dát japonský kompresor Seiko-Seiki, ale špatně se schání. Otec má v ixu origo Bosche a chladí to, jen sme vyměnily olej...
Počítej, že budeš muset koupit určitě nový dehydrátor a kondenzátor -chladič (nemá smysl dávat starý, jeho životnost je kolem 5ti let, pokuď stím normálně jezdíš
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 17. 10. 2008 12:26

Ted budu mozna davat do isa klimu z obyc 318i M40, jde to vubec? nelysi se to necim? jestli neni klima z isa jina nez z 318i M40?

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 17. 10. 2008 12:42

cmelak píše:Ted budu mozna davat do isa klimu z obyc 318i M40, jde to vubec? nelysi se to necim? jestli neni klima z isa jina nez z 318i M40?
jde vsechno, Trica je Lego a pri trose sikovnosti, trpelivosti a hodne penez je mozne temer vse. Klimu z jakekoliv motorizace jde zastavet do jakekoliv jine motorizace. Pouze je potreba vymenit par dilu souvisejicich s motorem. Treba drzak kompresoru, asi i par trubek ktere budou jinak vedeny.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
cmelak
Příspěvky: 1137
Registrován: 01. 04. 2006 15:44
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od cmelak » 17. 10. 2008 14:49

ok, chci to vymontovat ale nevim co vsechno je k tomu treba, jestli i treba rele atd? takze cely topeni, chladic, kompresor, kabelaz.....???

Odpovědět