BMW 350i v12
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jsem blbec.Proto bych chtěl 840i s manualem.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
me se ta e30 libi, bomba
nenapadne auto s "plechacema" a zvednu kapotu takova obluda
narez, i barva super nekriklava ... ja to chci
jeste je otazka co tam nakasparili za prevodovku, snad 6g z V8/V12
pokud jde o moto M70 tak jsou tady vsichni radoby "kamos povidal" odbornici ...
Hrabu se jen v tomhle tak reknu svuj nazor. Mel jsem jeden cas doma svoji 750 a 740 a mohl to krasne otestovat. Pokud se tyce vykonu tak da se rict ze jsou naprosto stejne, V12 pri rychlostech 200+ lehce poodjede, ale kdo jezdi porad 200? Asi nejvetsi rozdil je takovy ten pocit u V8 motor je vic slyset jde lip do otacek a jakoze zatlaci do sedacek. Jenze kdyz to clovek srovnal casove na zrychleni tak to vychazi +/- stejne s V12, ktery je takovy "nudnejsi" proste kickdown huuuuuuu a mam tam hned 150km/h ale v tom se me osobne tohle strasne libi ta pohoda a krajina mizi. Dalsi neprimou vyhodou motoru M60 je 5g automat oproti M70 4g. Tam je fakt videt pokrok a je to prijemnejsi.
Co se tyce cen servisovani tak zase jen blafy ... M70 dneska koupim i s prevodovku za 1/2 ceny co M60 ktere jsou prakticky nesehnatelne. Takze dnes je V12 na servis mnohem lepsi a levnejsi ikdyz ma vsechno 2x.
Tohle plati i u M73/M62 pri dnesnich cenach aut ... V12 nikdo jakoze nechce ale spotreba je z 80% stejna a dily na M73 sehnatelne taky lehce, prakticky pokud se mi vysype V12 tak ho proste vmu, zahodim a koupim zorvna druhy motor a nemusim resit opravy a shanet dily za xxt na V8.




pokud jde o moto M70 tak jsou tady vsichni radoby "kamos povidal" odbornici ...
Hrabu se jen v tomhle tak reknu svuj nazor. Mel jsem jeden cas doma svoji 750 a 740 a mohl to krasne otestovat. Pokud se tyce vykonu tak da se rict ze jsou naprosto stejne, V12 pri rychlostech 200+ lehce poodjede, ale kdo jezdi porad 200? Asi nejvetsi rozdil je takovy ten pocit u V8 motor je vic slyset jde lip do otacek a jakoze zatlaci do sedacek. Jenze kdyz to clovek srovnal casove na zrychleni tak to vychazi +/- stejne s V12, ktery je takovy "nudnejsi" proste kickdown huuuuuuu a mam tam hned 150km/h ale v tom se me osobne tohle strasne libi ta pohoda a krajina mizi. Dalsi neprimou vyhodou motoru M60 je 5g automat oproti M70 4g. Tam je fakt videt pokrok a je to prijemnejsi.
Co se tyce cen servisovani tak zase jen blafy ... M70 dneska koupim i s prevodovku za 1/2 ceny co M60 ktere jsou prakticky nesehnatelne. Takze dnes je V12 na servis mnohem lepsi a levnejsi ikdyz ma vsechno 2x.
Tohle plati i u M73/M62 pri dnesnich cenach aut ... V12 nikdo jakoze nechce ale spotreba je z 80% stejna a dily na M73 sehnatelne taky lehce, prakticky pokud se mi vysype V12 tak ho proste vmu, zahodim a koupim zorvna druhy motor a nemusim resit opravy a shanet dily za xxt na V8.
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
kazdy motor M70/60 ma sve klady a zapory, rozepisovat se mi tady nechce ... ale uz jenom kdyz zvednu kapotu tak vidim V12 krasne parohy kdezto u V8 hnusny plast. Do E31 bych nic jineho nez M70 uz nechtel vzhledem k vecem co jsem psal vys, ale je to vec nazoru kdyz nekdo cumi na spotrebu a chce jezdit misto 18l za 15l tak si koupi 840 

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Problém je v tom, že ty seš doopravdy blbec.tomik píše:Jsem blbec.Proto bych chtěl 840i s manualem.

Takže bych tomu i věřil, že by jsi sáhnul vedle - o 4


A ještě ti pak každej pravověrnej bavoráákař nafluše do xichtu za to, že máš raději, když ti auto zchlastá méně benzenu při relativně stejným požitku - blázne. Sereš mě.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Mno necht kazdy posoudi sam co je v e31 hezci a co se tam k povaze auta hodi vic....




205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d