318iS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Jirka
Příspěvky: 21
Registrován: 13. 02. 2003 14:03

318iS

Příspěvek od Jirka » 14. 04. 2003 11:52

Zdravim,nevim,jestli to nepatri spis do bazaru,nicmene mam nasledujici dotaz:Mam moznost koupit motor 318iS s prevodovkou a vsechno kolem potrebne na prendani do obyc 318i,je z roku 90 a ma najeto 140 000.Zda se slusnej.Chlapek za to chce 20 papiru,je to primerena cena?Diky za odpovedi a nazory.

Jirka
Příspěvky: 21
Registrován: 13. 02. 2003 14:03

Jeste jeden dotaz

Příspěvek od Jirka » 14. 04. 2003 12:29

Kdyz nechci auto snizovat - kvuli silnicim :o[ a chci mit tvrdej podvozet,tak pouzit naky tvrdsi tlumice?,jaky napr. doporucite? Diky

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 14. 04. 2003 13:09

no jeste bych ho o neco ukecal a pak proc ne.. to myslim jde ale ja bych si radsi koupil cely iso :)
tlumice bilstein a dolu klidne jdi. porid si dekl a obcas ho vyklepes 8) :lol:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 14. 04. 2003 13:29

Podle mě 20 za motor s převodovkou a ostatníma serepatičkama je dobrá cena..... Kdybych měl takovou nabídku tak bych asi zvažoval výměnu. No a tlumiče doporučuju stejně jako Blumen Bilstein, ale záleží na tobě a i jiné značky vyrábí tvrdší tlumiče.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 14. 04. 2003 14:07

Diky chlapi.Ja sem prave koupil super zachovalou 318i s M10-kou po naky zensky z SRN,co s tim skoro nejezdila.Ale je tam jen M10,bejt tam M40,tak to tam asi necham,ale takhle bzch to vymenil,dyz mam moznost.Co rikate na brzdy - standard na 318i nic moc,ale takova 320i ma v zadu taky jen bubny,sice ve predu kotouce s vnitrnim chlazenim,ale zas je tezsi.Co vy na to,budou stacit,co tam sou?

A aby se auto v zatackach tolik nenaklanelo tak stabilizatory z nejakyho 6-ti valce?

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 14. 04. 2003 14:27

No nechci tě nějak přesvědčovat, ale M40 má taky svoje chyby a M10 je spolehlivější. Ale M42 je už z jiného soudku tojo to jo. Brzdy by to chtělo 4xkotouče já je mám na 318i z 325 a je to znatelnej rozdíl..... nechlazený při mém stylu jizdy nestíhaly a bubny... Origo iS Má přední chlazené a zadní nechlazené kotouče ............ výkon je třeba brzdit.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 14. 04. 2003 15:06

Ja tam nechci davat M40,to ne,ale tu M42 bych tam soupnul.Mas s ni naky zkusenosti - spolehlivost atd...Na brzdy budou penizky az pozdejc asi.Co ty pricny stabylizatory?

J IRKA

Příspěvek od J IRKA » 14. 04. 2003 16:15

Jeste dotaz: kdyz chci dat dozadu kotouce,musim tam dat kompet cely ramena s kotoucema?

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 14. 04. 2003 16:17

J IRKA píše:Jeste dotaz: kdyz chci dat dozadu kotouce,musim tam dat kompet cely ramena s kotoucema?
Jo jinak to nejde
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 14. 04. 2003 19:38

Anonymous píše:Ja tam nechci davat M40,to ne,ale tu M42 bych tam soupnul.Mas s ni naky zkusenosti - spolehlivost atd...Na brzdy budou penizky az pozdejc asi.Co ty pricny stabylizatory?
No já mám oregoš iSo a musím říct že co se týče M42ky tak zatím vše drží jak má! :twisted: tuk, tuk tuk(teda až na to s čím sem to už kupoval= když to mám po dlouhý, nebo hodně :twisted: jíždě tak klepe spojka, ale sešlápnu a OK= to je ale detail= novy obložení to spraví)Jinak celej motor jeOK, ze začátku je to nic moc, ale jak tomu šlápneš na krk tak to celkem :twisted: :twisted: ...............
Ale budeš k motoru potřebovat počitač(možná komplet elektrku, to nevím, nechci kecat...)
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Jirka
Příspěvky: 21
Registrován: 13. 02. 2003 14:03

Příspěvek od Jirka » 15. 04. 2003 08:07

Fil: Jo,bude treba pocitac,komplet elektrika,motor se vsim vsudy,ten chlapek mi to nabizi za 20 tis,tak to asi vemu.Je to na vrakaci,stalo to tam celou zimu a motor chytnul uplne hned,sotva se otocil starter.Tak by mel byt O.K.

Jeste mi nikdo neodpovedel na ty pricny stabilizatory... :(

A co na to benga,dyz budu mit pod kapotou iS a v papirech M10 ? :P

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 15. 04. 2003 08:22

No s policajtama budeš mít problém, ale proč to neuděláš legálně? Oficiálně vyměnit motor :-) Nezapomen na výfuk a ostetní věci..... jestli tam máš kabely z M40 tak si myslí že je není potřeba měnit jen pár relátek a tak. Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je :-(
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 15. 04. 2003 08:47

Huska píše: Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je :-(
Zadní stabilizátory - taky jsem to sháněl:
Stabi hinten:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und M-TechFW,"is","ix",TouringNiveaureg

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 15. 04. 2003 09:13

Venca píše:
Huska píše: Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je :-(
Zadní stabilizátory - taky jsem to sháněl:
Stabi hinten:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und M-TechFW,"is","ix",TouringNiveaureg
Tak to jsem překvapenej že jsou dva druhy (ten poslední už neuvažuji, protože M-technickovej jsem věděl že je jinej) tak to musím změřit jakej jsem tam dal a jakej mám ještě ve skladě. Pokud bych tam měl ten tenčí tak ho měním za 13,5mm Venco díky moc za info.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 15. 04. 2003 09:27

Huska píše:
Venca píše:
Huska píše: Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je :-(
Zadní stabilizátory - taky jsem to sháněl:
Stabi hinten:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und M-TechFW,"is","ix",TouringNiveaureg
Tak to jsem překvapenej že jsou dva druhy (ten poslední už neuvažuji, protože M-technickovej jsem věděl že je jinej) tak to musím změřit jakej jsem tam dal a jakej mám ještě ve skladě. Pokud bych tam měl ten tenčí tak ho měním za 13,5mm Venco díky moc za info.
Já tam nemam nic. Chci ho dát taky. Počítal jsem s 12mm, myslím, že by mi stačil.

Uživatelský avatar
Lukashe
Příspěvky: 400
Registrován: 10. 04. 2003 08:25
Bydliště: Jaroměř

Příspěvek od Lukashe » 15. 04. 2003 10:18

Zdař všichni,

zaslechl jsem nějaký chyby, nebo nedostatky na M40-kách? :?

Rozšiřte mi obzor

:?:

Jirka
Příspěvky: 21
Registrován: 13. 02. 2003 14:03

Příspěvek od Jirka » 15. 04. 2003 11:01

Jak je to teda s tema bengama,co vsechno musim udelat,aby mi tam napsali M42?Asi sem trochu natvrdlej... :(

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 15. 04. 2003 11:36

Venca píše:
Huska píše:
Venca píše:Já tam nemam nic. Chci ho dát taky. Počítal jsem s 12mm, myslím, že by mi stačil.
Taky jsem ho neměl a když jsem ho dal tak okamžitě jsem poznal změnu. (mám LPG a tak se změna projevila víc než bez něj) ale i tak dobrá investice. Kdyby jsi ho chtěl a bydlíš poblíž (Brno Olomouc) tak jeden mám doma a určitě se dohodnem).
Naposledy upravil(a) Huska dne 15. 04. 2003 11:41, celkem upraveno 1 x.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 15. 04. 2003 11:38

Jirka píše:Jak je to teda s tema bengama,co vsechno musim udelat,aby mi tam napsali M42?Asi sem trochu natvrdlej... :(
Oficiálně jde udělat výměna motoru.... Projdi starší příspěvky o přestavbě a najdeš to. Je to popsané i s cenama za motor a kastli a zkušenostma lidí co tím už prošli. Sorry, ale nechce se mi to znovu popisovat když už se to jednou řešilo
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

J irka

Příspěvek od J irka » 15. 04. 2003 12:31

Husky: Dik za info,to uz si najdu,kdyz vim,ze to tu je napsany. :)

Odpovědět