318iS
318iS
Zdravim,nevim,jestli to nepatri spis do bazaru,nicmene mam nasledujici dotaz:Mam moznost koupit motor 318iS s prevodovkou a vsechno kolem potrebne na prendani do obyc 318i,je z roku 90 a ma najeto 140 000.Zda se slusnej.Chlapek za to chce 20 papiru,je to primerena cena?Diky za odpovedi a nazory.
Jeste jeden dotaz
Kdyz nechci auto snizovat - kvuli silnicim
[ a chci mit tvrdej podvozet,tak pouzit naky tvrdsi tlumice?,jaky napr. doporucite? Diky

- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě 20 za motor s převodovkou a ostatníma serepatičkama je dobrá cena..... Kdybych měl takovou nabídku tak bych asi zvažoval výměnu. No a tlumiče doporučuju stejně jako Blumen Bilstein, ale záleží na tobě a i jiné značky vyrábí tvrdší tlumiče.




Diky chlapi.Ja sem prave koupil super zachovalou 318i s M10-kou po naky zensky z SRN,co s tim skoro nejezdila.Ale je tam jen M10,bejt tam M40,tak to tam asi necham,ale takhle bzch to vymenil,dyz mam moznost.Co rikate na brzdy - standard na 318i nic moc,ale takova 320i ma v zadu taky jen bubny,sice ve predu kotouce s vnitrnim chlazenim,ale zas je tezsi.Co vy na to,budou stacit,co tam sou?
A aby se auto v zatackach tolik nenaklanelo tak stabilizatory z nejakyho 6-ti valce?
A aby se auto v zatackach tolik nenaklanelo tak stabilizatory z nejakyho 6-ti valce?
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
No nechci tě nějak přesvědčovat, ale M40 má taky svoje chyby a M10 je spolehlivější. Ale M42 je už z jiného soudku tojo to jo. Brzdy by to chtělo 4xkotouče já je mám na 318i z 325 a je to znatelnej rozdíl..... nechlazený při mém stylu jizdy nestíhaly a bubny... Origo iS Má přední chlazené a zadní nechlazené kotouče ............ výkon je třeba brzdit.




- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jo jinak to nejdeJ IRKA píše:Jeste dotaz: kdyz chci dat dozadu kotouce,musim tam dat kompet cely ramena s kotoucema?




No já mám oregoš iSo a musím říct že co se týče M42ky tak zatím vše drží jak má!Anonymous píše:Ja tam nechci davat M40,to ne,ale tu M42 bych tam soupnul.Mas s ni naky zkusenosti - spolehlivost atd...Na brzdy budou penizky az pozdejc asi.Co ty pricny stabylizatory?




Ale budeš k motoru potřebovat počitač(možná komplet elektrku, to nevím, nechci kecat...)


Fil: Jo,bude treba pocitac,komplet elektrika,motor se vsim vsudy,ten chlapek mi to nabizi za 20 tis,tak to asi vemu.Je to na vrakaci,stalo to tam celou zimu a motor chytnul uplne hned,sotva se otocil starter.Tak by mel byt O.K.
Jeste mi nikdo neodpovedel na ty pricny stabilizatory...
A co na to benga,dyz budu mit pod kapotou iS a v papirech M10 ?
Jeste mi nikdo neodpovedel na ty pricny stabilizatory...

A co na to benga,dyz budu mit pod kapotou iS a v papirech M10 ?

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
No s policajtama budeš mít problém, ale proč to neuděláš legálně? Oficiálně vyměnit motor
Nezapomen na výfuk a ostetní věci..... jestli tam máš kabely z M40 tak si myslí že je není potřeba měnit jen pár relátek a tak. Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je 






Zadní stabilizátory - taky jsem to sháněl:Huska píše: Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je
Stabi hinten:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und M-TechFW,"is","ix",TouringNiveaureg
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsem překvapenej že jsou dva druhy (ten poslední už neuvažuji, protože M-technickovej jsem věděl že je jinej) tak to musím změřit jakej jsem tam dal a jakej mám ještě ve skladě. Pokud bych tam měl ten tenčí tak ho měním za 13,5mm Venco díky moc za info.Venca píše:Zadní stabilizátory - taky jsem to sháněl:Huska píše: Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je
Stabi hinten:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und M-TechFW,"is","ix",TouringNiveaureg




Já tam nemam nic. Chci ho dát taky. Počítal jsem s 12mm, myslím, že by mi stačil.Huska píše:Tak to jsem překvapenej že jsou dva druhy (ten poslední už neuvažuji, protože M-technickovej jsem věděl že je jinej) tak to musím změřit jakej jsem tam dal a jakej mám ještě ve skladě. Pokud bych tam měl ten tenčí tak ho měním za 13,5mm Venco díky moc za info.Venca píše:Zadní stabilizátory - taky jsem to sháněl:Huska píše: Zadní stabilizátor mají podle mě e30-tky stejné, ale u toho předního si nejsem jistej jak to je
Stabi hinten:
33551127344 12mm verschiedene E30
33551129192 13,5mm verschiedene E30
33551129194 14,5mm verschiedene E30 und M-TechFW,"is","ix",TouringNiveaureg
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem ho neměl a když jsem ho dal tak okamžitě jsem poznal změnu. (mám LPG a tak se změna projevila víc než bez něj) ale i tak dobrá investice. Kdyby jsi ho chtěl a bydlíš poblíž (Brno Olomouc) tak jeden mám doma a určitě se dohodnem).Venca píše:Huska píše:Venca píše:Já tam nemam nic. Chci ho dát taky. Počítal jsem s 12mm, myslím, že by mi stačil.
Naposledy upravil(a) Huska dne 15. 04. 2003 11:41, celkem upraveno 1 x.




- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Oficiálně jde udělat výměna motoru.... Projdi starší příspěvky o přestavbě a najdeš to. Je to popsané i s cenama za motor a kastli a zkušenostma lidí co tím už prošli. Sorry, ale nechce se mi to znovu popisovat když už se to jednou řešiloJirka píše:Jak je to teda s tema bengama,co vsechno musim udelat,aby mi tam napsali M42?Asi sem trochu natvrdlej...



