To co je na ty fotecce je tvoje?mpsdesign píše:Automat to je superlucky325i píše:.
Cabrio - kolik nás je?
-
Návštěvník
Pokud ja vim, tak zadny automat se nerozjizdi na trojku. Co ja si pamatuju z automatu v E30 tak na S to radilo rychlejs a razantnejs a tocilo to do temer do omezovace. Zatimco na E ve vyrazne nizsich otackach a jemnejs, pocitove s vetsim prokluzem, samozrejme dle plynu. S kazdym automatem se da s trochou cviku radit plynem presne tak, jak chce ridic.
Co se tyka stupnu na volici, tak tam se jen omezi, jaky stupen to tam kopne maximalne. Kdyz tam budu mit za dve, tak se rozjede na jednicku, zaradi dvojku a trojku uz ne. Vhodne treba pri jizde do kopce, aby to furt neprehazovalo, ale jinak si neni problem podradit plynem - kickdown az o dva stupne dolu.
Co se tyka stupnu na volici, tak tam se jen omezi, jaky stupen to tam kopne maximalne. Kdyz tam budu mit za dve, tak se rozjede na jednicku, zaradi dvojku a trojku uz ne. Vhodne treba pri jizde do kopce, aby to furt neprehazovalo, ale jinak si neni problem podradit plynem - kickdown az o dva stupne dolu.
Pro Jirku325 jo to mas pravdu.. Je tam S a E a jeste tam mam jednu polohu 1-2-3 a tu kdyz dam tak to radi podle toho co je zarazeno. kdyz je to na 3 nebo D tak se to rozjizdi na 3 kdyz 2 tak na dvojku ale vejs uz to neradi a ani to nepodradi.. atd. Takze nevim jestli na to muzu jezdit aniz bych to tam daval rucne a nechal to jen na D a jezdilo to vlastne jen na 3 jak uz jsem psal.. 
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Kamarad ma el.strechu , je hezky na to koukat,ale nejak mi to neschazi a manualne je to rychlejsi.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Neni problemos, kazdou stredu vecer mame ve varech takovej malinkej srazik, tak treba tam?
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
No tak napis kde, v kolik a prijedu..
treba na mejla .. lucky24@centrum.cz
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Klidne sem,dyt je to jedno
kolem 19h u Plusu na parkovisti.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
tenhle vikend budu snad v Mimoni, ale obcas jezdim do Stribra tak se muzu stavit ja
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Aha, na nakou treti polohu si v E30 vzpominam, to je fakt. Ale jen matne, dlouho jsem v automatu v E30 nejezdil, jenom chvilku. Automaty znam spis z americkejch aut. Ja bych osobne jezdil normalne prepinac na Ecku, na volici Dcko. A jenom kdyz bych potreboval se vyradit, prepnul bych na S, na volici nechal D a podrazoval si jen plynem. Ted ani nevim jestli je na E30 automat tristupnovy, nebo ctyr, nebo obe moznosti.lucky325i píše:Pro Jirku325 jo to mas pravdu.. Je tam S a E a jeste tam mam jednu polohu 1-2-3 a tu kdyz dam tak to radi podle toho co je zarazeno. kdyz je to na 3 nebo D tak se to rozjizdi na 3 kdyz 2 tak na dvojku ale vejs uz to neradi a ani to nepodradi.. atd. Takze nevim jestli na to muzu jezdit aniz bych to tam daval rucne a nechal to jen na D a jezdilo to vlastne jen na 3 jak uz jsem psal..
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
První E30 měly tříkvalt, od roku 1984 4kvalt, některé právě s možností přepínání S/E/1-2-3. Měl jsem to na iXu taky a sekvenci jsem používal pouze když jsem chtěl, aby to neřadilo vůbec. Ale 90% jsem jezdil na E se zařazeným D.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Třeba ve městě když chce člověk zažít fakt pořádnou palbu a ostré reakce na plyn, tak nechávám 2 S režim. Podřazení z dvojky je bleskové, dvojka jede 120 což ani ve městě nejezdím a reakce na plyn jsou okamžité. Spotřeba mi leze na 23, ale je to fakt palbaFido píše:Normálně se jezdí zařazeno D a na přepínači S nebo E. Sekvence je podle mě efektivně použitelná pouze při tahání něčeho těžkýho, rozjíždění do velkýho kopce nebo tak.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
