To co je na ty fotecce je tvoje?mpsdesign píše:Automat to je superlucky325i píše:.


Aha, na nakou treti polohu si v E30 vzpominam, to je fakt. Ale jen matne, dlouho jsem v automatu v E30 nejezdil, jenom chvilku. Automaty znam spis z americkejch aut. Ja bych osobne jezdil normalne prepinac na Ecku, na volici Dcko. A jenom kdyz bych potreboval se vyradit, prepnul bych na S, na volici nechal D a podrazoval si jen plynem. Ted ani nevim jestli je na E30 automat tristupnovy, nebo ctyr, nebo obe moznosti.lucky325i píše:Pro Jirku325 jo to mas pravdu.. Je tam S a E a jeste tam mam jednu polohu 1-2-3 a tu kdyz dam tak to radi podle toho co je zarazeno. kdyz je to na 3 nebo D tak se to rozjizdi na 3 kdyz 2 tak na dvojku ale vejs uz to neradi a ani to nepodradi.. atd. Takze nevim jestli na to muzu jezdit aniz bych to tam daval rucne a nechal to jen na D a jezdilo to vlastne jen na 3 jak uz jsem psal..
Třeba ve městě když chce člověk zažít fakt pořádnou palbu a ostré reakce na plyn, tak nechávám 2 S režim. Podřazení z dvojky je bleskové, dvojka jede 120 což ani ve městě nejezdím a reakce na plyn jsou okamžité. Spotřeba mi leze na 23, ale je to fakt palbaFido píše:Normálně se jezdí zařazeno D a na přepínači S nebo E. Sekvence je podle mě efektivně použitelná pouze při tahání něčeho těžkýho, rozjíždění do velkýho kopce nebo tak.