Vyměnil jsem setrvačník, vše proběhlo jakžtakž OK (problém jsem měl s vystředěním spojky, aby tam padla mrkev, ale i to se povedlo). Po opětovné montáži všeho zpátky jsem zkusil nastartovat, ale ouha.
Při vypnutém motoru jde řadit, při zapnutém ne. Když zařadím a pak se spojkou nastartuju, auto se pomalu hýbe. Tj. patrně nevypíná spojka.
Zkoušel jsem odvzdušnit spojkový válec, ale to nepomohlo.
Moje dotazy, co mě napadá:
1. Neměly některé modely E39 s 228mm setrvačníkem jinou výšku setrváku? Tj. jestli prostě není styčná plocha setrváku se spojkovou lamelou moc "daleko směrem od motoru", tj. že spojka prostě neumí odjet natolik, aby nezabírala. Zdá se mi nepravděpodobné - podle ETK mají stejné číslo dílu.
2. Že bych byl takovej kokot a nandal tam lamelu obráceně (má vliv?)?
3. Mohl by mít vliv díl č. 6 zde:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
? Byl zlomený, tak jsem ho při výměně spojky před rokem opravil (vsazení šroubku a slepení), držel bez problémů a nevím stopro, zda se nerozletěl při nynější montáži převodovky - ale to jako příliš pravděpodobné nevidím.
Prosím o jakoukoliv radu, čím dřív, tím líp. Z dílny jsem právě dojel Feldou, mám to 40 km od domu, a feldou nechci jezdit donekonečna
