E30 324D rok 86´- motor
E30 324D rok 86´- motor
Zdravím všechny dobrý lidi tady na tom úžasném fóru, mám nabídku koupit výše uvedené vozítko, za myslím zajímavou cenu ale mám tam takový problém. Problém je v motoru, startuje super jak studenej, tak teplej, ale při běhu se jaksi chvějě - běží tak jako nervozně a vybrace se přenášejí do celého vozu, nejvéce je t znát kolem 1000 Ot, skoušel jsem postupně povolit všechny trubky ke vstřikům, ale na každém válci se běh motoru změní stejně (chtěl jsem tím vysledovat, který válec to způsobuje) Dále mě tedy napadají varianty, nechat překontrolovat vstřiky, pak majitel měnil žhavící svíce a měl sundané sací potrubí, napadlo mě, jestli to nepřisává "falešný" vzduch, ale nevím jestli tím diesely trpí podobně jako benzíni, no a dále nějaký válec bez tlaků, netěsnost ventilu(ů) a v poslední řadě vstřik, čerpadlo... Taky mi příjde, že motor moc nejede, jezdím v současné době Peugeotem 205 1.8D a jede to obdobně... Setkal se někdo s podobným problémem? Jinak na tacho 245tisKm - poctivejch! Děkuji za každý postřeh.
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Až do min. týdne jsem taky měl doma jednu třícu s tímto motorem. Zachrastění po zastavení motoru dělá setrvák, kdo na to není zvyklý, většinou se toho lekne 
Nicméně já to s tím koupil, najelo se skoro 50 tis. a dělá to furt stejně. Vzhledem k předpokládané ceně auta nemá moc smysl kupovat nový a jetý je sázka do loterie, klidně koupíš to samé.
Jinak že to moc nejede je celkem normální, není to motor na rychlou jízdu ale spíš držák - dělník. Nevím, jakým Pažoutem jsi jel, ale " dynamika ", dá - li se to tak říct bude opravdu podobná. Peugot je určitě lehčí. U 2,4d máš tu výhodu, že to pojede téměř stejně a se stejnou spotřebou, ať je v autě jen řidič nebo je naložené po střechu a máš za sebou vozejk.
Jinak pokud to opravdu startuje za studena i za tepla, nehulí to jak TDI a motor běží, je to téměř nesmrtelný motor, který najede při dobrém zacházení půl mega i víc bez větších problémů. Díky mech. čerpadlu je i maximálně jednoduchý na opravy a údržbu.

Nicméně já to s tím koupil, najelo se skoro 50 tis. a dělá to furt stejně. Vzhledem k předpokládané ceně auta nemá moc smysl kupovat nový a jetý je sázka do loterie, klidně koupíš to samé.
Jinak že to moc nejede je celkem normální, není to motor na rychlou jízdu ale spíš držák - dělník. Nevím, jakým Pažoutem jsi jel, ale " dynamika ", dá - li se to tak říct bude opravdu podobná. Peugot je určitě lehčí. U 2,4d máš tu výhodu, že to pojede téměř stejně a se stejnou spotřebou, ať je v autě jen řidič nebo je naložené po střechu a máš za sebou vozejk.
Jinak pokud to opravdu startuje za studena i za tepla, nehulí to jak TDI a motor běží, je to téměř nesmrtelný motor, který najede při dobrém zacházení půl mega i víc bez větších problémů. Díky mech. čerpadlu je i maximálně jednoduchý na opravy a údržbu.
Hanzz píše:zachrasteni pri zastaveni delava 2hm. setrvak
Blbost. Možná na tom má nějaký minimální podíl, ale tento zvuk vydává spojkové ložisko. Mně to dělalo to samé, ale jakmile jsem jej vyměnil spolu s celou spojkou, tak je klid, a to ten setrvák už mám nejspíš taky urvanýDan td píše:Až do min. týdne jsem taky měl doma jednu třícu s tímto motorem. Zachrastění po zastavení motoru dělá setrvák, kdo na to není zvyklý, většinou se toho lekne![]()

No smoke, no fun...


spojkovy lozisko to bude, jen, kdyz to neudela pri zastaveni motoru a vyslapnuty spojce neMíšánek píše:Hanzz píše:zachrasteni pri zastaveni delava 2hm. setrvakBlbost. Možná na tom má nějaký minimální podíl, ale tento zvuk vydává spojkové ložisko. Mně to dělalo to samé, ale jakmile jsem jej vyměnil spolu s celou spojkou, tak je klid, a to ten setrvák už mám nejspíš taky urvanýDan td píše:Až do min. týdne jsem taky měl doma jednu třícu s tímto motorem. Zachrastění po zastavení motoru dělá setrvák, kdo na to není zvyklý, většinou se toho lekne![]()
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
jo, to je fakt. Jenomže u mně ten setrvák defacto nejde vůbec slyšet a to je zkurvený celkem dost...Hanzz píše:spojkovy lozisko to bude, jen, kdyz to neudela pri zastaveni motoru a vyslapnuty spojce neMíšánek píše:Hanzz píše:zachrasteni pri zastaveni delava 2hm. setrvakBlbost. Možná na tom má nějaký minimální podíl, ale tento zvuk vydává spojkové ložisko. Mně to dělalo to samé, ale jakmile jsem jej vyměnil spolu s celou spojkou, tak je klid, a to ten setrvák už mám nejspíš taky urvanýDan td píše:Až do min. týdne jsem taky měl doma jednu třícu s tímto motorem. Zachrastění po zastavení motoru dělá setrvák, kdo na to není zvyklý, většinou se toho lekne![]()
To Milinek: A co Ti to dělá tak okolo 1 800 ot./min. ? To mně klepe s autem asi nejvíc při těchto otáčkách
No smoke, no fun...


Tak teď jsem to ještě vyskoušel, tak na 1 800 ot./min je to OK ale chvění nastane opět při 2 000ot./minMíšánek píše:jo, to je fakt. Jenomže u mně ten setrvák defacto nejde vůbec slyšet a to je zkurvený celkem dost...Hanzz píše:spojkovy lozisko to bude, jen, kdyz to neudela pri zastaveni motoru a vyslapnuty spojce neMíšánek píše: Blbost. Možná na tom má nějaký minimální podíl, ale tento zvuk vydává spojkové ložisko. Mně to dělalo to samé, ale jakmile jsem jej vyměnil spolu s celou spojkou, tak je klid, a to ten setrvák už mám nejspíš taky urvaný
To Milinek: A co Ti to dělá tak okolo 1 800 ot./min. ? To mně klepe s autem asi nejvíc při těchto otáčkách