Ceny E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 00:31

jeste ze zacinam davat svoje iSko do kupy... ale me asi zabijete, ale nebud mit origo iS lizo,a le od Riegra a nebude diamnat scwarz mettalic, ale asi Black saphir....

jo a jeste budou jine lampy, jinak vse ostani zustane v originale.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 06. 2008 09:43

Pawka G. píše:ISo se mi řídí o dost líp než 325i, mohlo by bejt i silnější, ale myslim že na to že je to 1.8 to jede dost slušně :wink:
JJ moje řeč, já tam jednou ten kompresor naroubuju. :twisted:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 22. 06. 2008 12:30

Jsem rad, ze mych par slov na adresu "IS" rozcerilo hladinku a hrdi majitele se za ne bijou - i kdyz zatim jen slovne...
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 22. 06. 2008 18:35

ja bych spis rek, ze M42 je jeden z motoru v E30, kterej je pouzitelnej,
kdyz beru motorizace, ktery se davali ve fabrice
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 19:40

Vasa píše:Jsem rad, ze mych par slov na adresu "IS" rozcerilo hladinku a hrdi majitele se za ne bijou - i kdyz zatim jen slovne...
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.
woe =)) radsi by jsi je mel teda hajit
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 22. 06. 2008 19:41

...chtělo by to zase po dlouhý době ňákýho prudiče třeba z Opel Clubu nebo Fauvé, aby se zdejší členové soustředili výhradně na dobrou věc :lol:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 19:43

reknu nekomu z pezot clubu :lol:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 22. 06. 2008 20:44

marlin píše:woe =)) radsi by jsi je mel teda hajit
hajit ho nebudu, ale je to lepsi volba nez davat dohromady soucasnou M40. Navic ten Touring ma ISovy papiry i original BMW IS stitky tak mi to prijde jako zajimave mit origo IS Touringa.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 20:56

no ale stejne mas iSko :D
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 06. 2008 21:26

Vasa píše:Jsem rad, ze mych par slov na adresu "IS" rozcerilo hladinku a hrdi majitele se za ne bijou - i kdyz zatim jen slovne...
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.
ISo je krumpl a hrozná mrdka a stydím se za to, že ho vlastním. :lol: Ještě že mám k tomu 325i cabrio, tam je pod kapotou 6 válců a proto už to krumpl není a jak mnohem líp se s tím jezdí. Je to mnohem lepší, že na přední nápravě jsou kila navíc a hrne se to v zatáčce předkem ven mnohem dřív než ISo. :lol:
Ne fakt nemám potřebu se bít za ISo, už ze spousty diskuzí zde vím, že vždycky se najde někdo, kdo bude na ISo kydat hnuj jakej je to krumpl a sráč. Já mám ISo s novým rozvodama, odlehčeným setrvákem, špérou a mě to vyhovuje a nikomu to nenutím. Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo? :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 22. 06. 2008 21:34

BOOST píše:Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo? :lol:
Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 22. 06. 2008 21:54

BOOST píše:
ISo je krumpl a hrozná mrdka a stydím se za to, že ho vlastním. :lol: Ještě že mám k tomu 325i cabrio, tam je pod kapotou 6 válců a proto už to krumpl není a jak mnohem líp se s tím jezdí. Je to mnohem lepší, že na přední nápravě jsou kila navíc a hrne se to v zatáčce předkem ven mnohem dřív než ISo. :lol:
Ne fakt nemám potřebu se bít za ISo, už ze spousty diskuzí zde vím, že vždycky se najde někdo, kdo bude na ISo kydat hnuj jakej je to krumpl a sráč. Já mám ISo s novým rozvodama, odlehčeným setrvákem, špérou a mě to vyhovuje a nikomu to nenutím. Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo? :lol:
Je fakt, ze ISari nemaji potrebu se "bit" za ISO...:

BOOST: "...ISo je krumpl a hrozná mrdka a stydím se za to, že ho vlastním. :lol: Ještě že mám k tomu 325i cabrio, tam je pod kapotou 6 válců a proto už to krumpl není a jak mnohem líp se s tím jezdí. Je to mnohem lepší, že na přední nápravě jsou kila navíc a hrne se to v zatáčce předkem ven mnohem dřív než ISo..."

MARLIN:"...jenom pockej ty krumple, jenom pockej..."

CHVALDA:"...Já jsem hrdej na to, že 318iS mám, ať si říká kdo chce co chce..."

At uz je ISo Krumpl (a to slovo nemyslim hanlive) nebo ne tak mne nikdo nezbavi pocitu, ze je to precenovana motorizace. Uz jen kvuli zvukovemu projevu se priklanim na stranu Hanise.

Zaver: a neni to cele spise k smichu? Hlavni prece je, ze nas to bavi at uz pod kapotou mame cokoliv...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 22:02

me bavi ze je to trica, ja bych byl spokojen is 316kou, ale aby byla origo a v top stavu :)

ale ty ceny aut v top stavu by mohly byt jinde...
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 06. 2008 22:10

Hanis píše: Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.
O tom vůbec nebyla otázka, jaký auto si vzít na 300km a delší cestu. :wink: Tohle nemá fakt cenu, ISo je prostě mrdka. :wink:

PS: Pokud moje slova vyzněla tak, že se "biju" za ISo, tak to se divím, protože když se za něco "biju" tak to vypadá úplně jinak. :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 22. 06. 2008 22:14

BOOST píše:ISo je prostě mrdka. :wink:
... konečně jsme se dobrali nějakého výsledku :D
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 06. 2008 22:16

Hanis píše: ... konečně jsme se dobrali nějakého výsledku :D
Hurá, konečně, sluníčko svítí, ptáčkové zpívají a všem je krásně na zemi. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 22. 06. 2008 22:25

No nikde není psáno že ISo musí mít IS lízátko a bejt v originálu, navíc kdo jim má platit takovou raketu za pitomej kus plastu :twisted: to si to radši postavim po svym a názory všech zastánců originálního vzhledu a kanáldeklů mi zůstanou tam kde doposud :twisted:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 22:27

jesteze nebudu mit origo lizo :lol:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 22. 06. 2008 23:12

Hanis píše:
BOOST píše:Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo? :lol:
Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.
Po 300 kilometrech už ti přestane vadit nulová odezva na sešlápnutí plynu? :twisted:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 22. 06. 2008 23:22

Pawka G. píše:
Hanis píše:
BOOST píše:Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo? :lol:
Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.
Po 300 kilometrech už ti přestane vadit nulová odezva na sešlápnutí plynu? :twisted:
ne, po trech stech kilometrech ho nebude bolet hlava z toho desnyho zvuku a pritom ji ujede stejne rychle :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět