Ceny E30
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
jeste ze zacinam davat svoje iSko do kupy... ale me asi zabijete, ale nebud mit origo iS lizo,a le od Riegra a nebude diamnat scwarz mettalic, ale asi Black saphir....
jo a jeste budou jine lampy, jinak vse ostani zustane v originale.
jo a jeste budou jine lampy, jinak vse ostani zustane v originale.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
JJ moje řeč, já tam jednou ten kompresor naroubuju.Pawka G. píše:ISo se mi řídí o dost líp než 325i, mohlo by bejt i silnější, ale myslim že na to že je to 1.8 to jede dost slušně

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Jsem rad, ze mych par slov na adresu "IS" rozcerilo hladinku a hrdi majitele se za ne bijou - i kdyz zatim jen slovne...
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
woe =)) radsi by jsi je mel teda hajitVasa píše:Jsem rad, ze mych par slov na adresu "IS" rozcerilo hladinku a hrdi majitele se za ne bijou - i kdyz zatim jen slovne...
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
hajit ho nebudu, ale je to lepsi volba nez davat dohromady soucasnou M40. Navic ten Touring ma ISovy papiry i original BMW IS stitky tak mi to prijde jako zajimave mit origo IS Touringa.marlin píše:woe =)) radsi by jsi je mel teda hajit
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
ISo je krumpl a hrozná mrdka a stydím se za to, že ho vlastním.Vasa píše:Jsem rad, ze mych par slov na adresu "IS" rozcerilo hladinku a hrdi majitele se za ne bijou - i kdyz zatim jen slovne...
Jel jsem par km se dvema IS a nijak zasadne mne to nenadchlo, uznavam ze ten motor je pouzitelnej i dnes po temer 20ti letech a v mnoha ohledech srovnatelny se soudobymi 1.8 motory. Ale proste je to 4-val a krumplem zustane i kdyby mel 200hp a zral 5l/100km.
PS: nenavazim se do nikoho, bylo to jen zamysleni. A navic behem mesice ho budu mit v Touringu taky - takze vlastne strilim schizofrene do vlastnich rad.


Ne fakt nemám potřebu se bít za ISo, už ze spousty diskuzí zde vím, že vždycky se najde někdo, kdo bude na ISo kydat hnuj jakej je to krumpl a sráč. Já mám ISo s novým rozvodama, odlehčeným setrvákem, špérou a mě to vyhovuje a nikomu to nenutím. Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo?

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Je fakt, ze ISari nemaji potrebu se "bit" za ISO...:BOOST píše:
ISo je krumpl a hrozná mrdka a stydím se za to, že ho vlastním.Ještě že mám k tomu 325i cabrio, tam je pod kapotou 6 válců a proto už to krumpl není a jak mnohem líp se s tím jezdí. Je to mnohem lepší, že na přední nápravě jsou kila navíc a hrne se to v zatáčce předkem ven mnohem dřív než ISo.
![]()
Ne fakt nemám potřebu se bít za ISo, už ze spousty diskuzí zde vím, že vždycky se najde někdo, kdo bude na ISo kydat hnuj jakej je to krumpl a sráč. Já mám ISo s novým rozvodama, odlehčeným setrvákem, špérou a mě to vyhovuje a nikomu to nenutím. Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo?
BOOST: "...ISo je krumpl a hrozná mrdka a stydím se za to, že ho vlastním.

MARLIN:"...jenom pockej ty krumple, jenom pockej..."
CHVALDA:"...Já jsem hrdej na to, že 318iS mám, ať si říká kdo chce co chce..."
At uz je ISo Krumpl (a to slovo nemyslim hanlive) nebo ne tak mne nikdo nezbavi pocitu, ze je to precenovana motorizace. Uz jen kvuli zvukovemu projevu se priklanim na stranu Hanise.
Zaver: a neni to cele spise k smichu? Hlavni prece je, ze nas to bavi at uz pod kapotou mame cokoliv...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
O tom vůbec nebyla otázka, jaký auto si vzít na 300km a delší cestu.Hanis píše: Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.


PS: Pokud moje slova vyzněla tak, že se "biju" za ISo, tak to se divím, protože když se za něco "biju" tak to vypadá úplně jinak.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Hurá, konečně, sluníčko svítí, ptáčkové zpívají a všem je krásně na zemi.Hanis píše: ... konečně jsme se dobrali nějakého výsledku

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Po 300 kilometrech už ti přestane vadit nulová odezva na sešlápnutí plynu?Hanis píše:Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.BOOST píše:Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo?

E36 323i coupé
ne, po trech stech kilometrech ho nebude bolet hlava z toho desnyho zvuku a pritom ji ujede stejne rychlePawka G. píše:Po 300 kilometrech už ti přestane vadit nulová odezva na sešlápnutí plynu?Hanis píše:Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.BOOST píše:Tak a teď mi ještě řekni, že třeba M20 2.0 je lepší volba jak ISo?

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni