Mám dotaz jak je možné že při turování motoru či podřazení z výfuku šlehají plameny? Kamarád mi říkal že je to svíčkama, ale to se tomu věřit moc nechce. Podle mě je to laděnýma svodama a průchodnějším výfukovým potrubým. Protože výfukové potrubý seriově vyráběné, asi není pro to auto nej z hlediska výkonu atd...
Plameny z výfuku?
Plameny z výfuku?
Zdravím vás všechny!!!
Mám dotaz jak je možné že při turování motoru či podřazení z výfuku šlehají plameny? Kamarád mi říkal že je to svíčkama, ale to se tomu věřit moc nechce. Podle mě je to laděnýma svodama a průchodnějším výfukovým potrubým. Protože výfukové potrubý seriově vyráběné, asi není pro to auto nej z hlediska výkonu atd...
Mám dotaz jak je možné že při turování motoru či podřazení z výfuku šlehají plameny? Kamarád mi říkal že je to svíčkama, ale to se tomu věřit moc nechce. Podle mě je to laděnýma svodama a průchodnějším výfukovým potrubým. Protože výfukové potrubý seriově vyráběné, asi není pro to auto nej z hlediska výkonu atd...
Re: Plameny z výfuku?
Jasně, že máš pravdu. Sériové potrubÝ fakt není pro auto to nej.394BMW píše:Zdravím vás všechny!!!
Mám dotaz jak je možné že při turování motoru či podřazení z výfuku šlehají plameny? Kamarád mi říkal že je to svíčkama, ale to se tomu věřit moc nechce. Podle mě je to laděnýma svodama a průchodnějším výfukovým potrubým. Protože výfukové potrubý seriově vyráběné, asi není pro to auto nej z hlediska výkonu atd...
Proto je nejlepší ho vyrvat a dát tam jenom rouru.
To ty jistě jednou uděláš a z vejfuku budou šlehat plameny, čímž se staneš dost hustým týpkem.
Určitě nevěř tomu, že by to bylo jenom nějakejma podělanejma svíčkama nebo špatným spalováním, to je málo cool.
Jsou snad přiblblý svíčky hustě slyšet nebo porádně vidět?
No nejsou.
Je dobře, že se ptáš hned na ty lepší věci, jako je vejfuk a plameny.
Další dotaz hoď ještě na blow-off ventil, turbo a pořádný křídlo.
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
na toto téma bych mel pár poznatků, A)jiste svody B)co nejprůchodnejsi potrubí C) co nejšlápnutější motor,a taktéž ALS (anti lag system) u vozů wrc a A8, což je obtok stlačené směsi hned do výfuku (při zavření klapky turba)a její spálení tamo
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
samozrejměVenca píše:- hlavně ovšem proto, aby turbo neztratilo otáčky.Jan Kučera píše:...taktéž ALS (anti lag system) u vozů wrc a A8, což je obtok stlačené směsi hned do výfuku (při zavření klapky turba)a její spálení tamo
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

a tím se eliminovala turbodíra, samozřejměJan Kučera píše:samozrejměVenca píše:- hlavně ovšem proto, aby turbo neztratilo otáčky.Jan Kučera píše:...taktéž ALS (anti lag system) u vozů wrc a A8, což je obtok stlačené směsi hned do výfuku (při zavření klapky turba)a její spálení tamo
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Nicmene se to stava i u atmosferickejch motoru ne? Videl sem napr. ford gt na okruhu v brne a pri brzdeni na konci stadionu z toho litaly skoro v kazdym kole snad metrovy plameny
Mozna bych nekde vyhrabal i fotku. Ale rekl bych, ze to bude mit souvislost spis s casovanim ventylu? Bo to dela 'ostra' vacka?
\\ tak tady sou ty fotky. Jedna s plamenem, druha pro zajimavost

\\ tak tady sou ty fotky. Jedna s plamenem, druha pro zajimavost

736 129 249
nemuzes srovnavat e30 se zavodakem..pri normalnim nastaveni se to nikdy nestane..ikdyz budes mit rouru od svodu az dozadu..
konkretne u e30 se to stava pri delsim trapeni ve velkejch otackach a delsi jizdou v omezovaci, ale jen zridka smes nespalene smesy, oleje a jinejch splodin chytne v rozpalenym vejfuku..
konkretne u e30 se to stava pri delsim trapeni ve velkejch otackach a delsi jizdou v omezovaci, ale jen zridka smes nespalene smesy, oleje a jinejch splodin chytne v rozpalenym vejfuku..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
jasne ze to je nebe a dudy...myslel sem spis teoreticky. Navic kdyz kluci nakousli techniku z wrc kolem turba, tak tohle je asi porad bliz..Iwan píše:nemuzes srovnavat e30 se zavodakem..pri normalnim nastaveni se to nikdy nestane..ikdyz budes mit rouru od svodu az dozadu..
konkretne u e30 se to stava pri delsim trapeni ve velkejch otackach a delsi jizdou v omezovaci, ale jen zridka smes nespalene smesy, oleje a jinejch splodin chytne v rozpalenym vejfuku..
Nicmene dela to teda nespalena smes, ktera chytne ve vyfuku, kdyz motor neni pod zatezi??
736 129 249
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
RIMMER: Turbodíra, chrlí čas, motory stojí, dochází kyslík, poraď nám.mychal píše:a tím se eliminovala turbodíra, samozřejměJan Kučera píše:samozrejměVenca píše: - hlavně ovšem proto, aby turbo neztratilo otáčky.pokud teda frajer ví co to je...
RIMMER: (S důrazem) TURBO.
HOLLY: Jo.
RIMMER: Díra.
HOLLY: Jo.
RIMMER: Chrlí.
HOLLY: Jo.
RIMMER: Čas.
HOLLY: Chápu.
RIMMER: Motory stojí.
HOLLY: Ale.
RIMMER: Dochází kyslík.
HOLLY: Aháá.
RIMMER: Poraď nám.
HOLLY: Jistě.
mimochodem u kterejch motoru (WRC a jine moderni zavodaky) se stlacuje SMES..??? uz nejakej patek se pouziva vstrikovani paliva, takze by clovek predpokladal, ze se stlacuje jen vzduch a ten jde obtokacem do vyfuku sam..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Když rychleji zavřeš škrtící klapku (když rychleji sundáš nohu z plynu), nastane krátká (v řádech 0.1s) prodleva, než si váha vzduchu uvědomí, že musí ubrat mnozštví paliva. Během týhle krátký prodlevy jde do motoru stejný množství benzínu, který by tam šlo při otevřený škrtící klapce, ale jelikož je zavřená, nedostává se do spalovacího motoru dostatek kyslíku a může nastat situace, že ne všechen benzín shoří. Ten pak může bouchnout ve vejfuku..
Ve valný většině případů uslyšíš maximálně lehký zabublání z vejfuku. Pokud ho máš ale dostatečně průchozí, může se stát, že ti to hodí i malýho lišáka.
Já mám na E30 ISu průchozí vejfuk bez katu a občas si to zabublá. Lišáka mi to udělalo snad jen jednou v životě. Mnohem víc a ve větší míře se to stává u přeplňovanejch aut, protože je tam logicky řádově větší rozdíl mezi tim, když de do motoru vzduch pod otevřenou škrtící klapkou (a pod tlakem).
V principu je to vážně jednoduchý, jde jen o to, jestli se dostane troška benzínu do vejfuku. Tady je fotka známýho, má na svojem Saxu VTS svody, průchozí vejfuk, vačky a PeugeotSport ECU a tohle to dělá při každym ubrání plynu:
http://marty.fired.cz/saxo/dalsi_upravy/liska.JPG
Pokud jsem se spletl tak mě prosím opravte.
Ve valný většině případů uslyšíš maximálně lehký zabublání z vejfuku. Pokud ho máš ale dostatečně průchozí, může se stát, že ti to hodí i malýho lišáka.
Já mám na E30 ISu průchozí vejfuk bez katu a občas si to zabublá. Lišáka mi to udělalo snad jen jednou v životě. Mnohem víc a ve větší míře se to stává u přeplňovanejch aut, protože je tam logicky řádově větší rozdíl mezi tim, když de do motoru vzduch pod otevřenou škrtící klapkou (a pod tlakem).
V principu je to vážně jednoduchý, jde jen o to, jestli se dostane troška benzínu do vejfuku. Tady je fotka známýho, má na svojem Saxu VTS svody, průchozí vejfuk, vačky a PeugeotSport ECU a tohle to dělá při každym ubrání plynu:
http://marty.fired.cz/saxo/dalsi_upravy/liska.JPG
Pokud jsem se spletl tak mě prosím opravte.




