Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 19. 04. 2004 13:14
Mám takovej problémek se kterým jsem se ještě nesetkal.
Takže:
Motor mi běží chvilku absolutně bez problémů, pak se začne hádat střílet do sání, někdy se to spraví a zase chvilku jede, někdy zdechne a nejde natočit. Pak zase buď jede nebo se hádá. Není v tom žádné pravidlo v opakování a děje se to stejně na benzín i LPG. Nejsem schopen proměřovat všechno dokola, protože během měření se bud rozběhne bezproblémově nebo zdechne
...............
Vyměnil jsem tyto věci abych našel závadu: počítač, regulátor tlaku paliva, vstřikovací relé, váhu vzduchu, klapku vzduchu i se snímačem otevření...
Jo mám 318i M10 bez Katu
Pokud jste se někdo setkal s něčím podobným nebo jste mi schopni poradit, kde dál hledat chybu tak předem děkuji. Sám jsem zvědav čím to je
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 04. 2004 22:21
Neviem či M10 má lambdu, ale asi by som pozrel tam.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 19. 04. 2004 22:23
Max-Max píše:Neviem či M10 má lambdu, ale asi by som pozrel tam.
Huska má 318i K-Jetronic - tam lambda nebude.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 04. 2004 22:28
Nie je vadný jeden zo vstrikov a prechlastáva to?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 20. 04. 2004 11:13
Max-Max píše:Neviem či M10 má lambdu, ale asi by som pozrel tam.
OHNE KAT ....... nemám lambdu
)).......dělá to i na LPG, takže vstřiky jsou částečně vyloučeny
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Steve
- Příspěvky: 90
- Registrován: 27. 12. 2003 10:03
- Bydliště: okres Chrudim
Příspěvek
od Steve » 20. 04. 2004 14:32
K-Jetronic je s rozdělovačem že jo ?
Já bych ho vyzkoušel.
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 20. 04. 2004 19:58
Možná blbost, ale zkusil bych ještě VN kabely. Já to u šestihrnku měl podobný a bylo to kupodivu kabelama.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 20. 04. 2004 22:49
Tak asi už fakt iba zapaľovanie: kabely, sviečky, rozdeľovač komplet, možno ešte indukčka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 04. 2004 12:37
Max-Max píše:Tak asi už fakt iba zapaľovanie: kabely, sviečky, rozdeľovač komplet, možno ešte indukčka.
Kabely a svíčky jsem proměřil a jsou OK...rozdělovač mě taky napadl, ale neměl jsem ho poruce tak to zkusím až o víkendu....... Opravdu jsem zvědavý čím to bude.
....... ještě mě napadlo jestli mi nemůžou jít do motoru obě dvě paliva současně .... neví titiž které relé má tu ovládací fci?
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 04. 2004 12:38
Max-Max píše:Tak asi už fakt iba zapaľovanie: kabely, sviečky, rozdeľovač komplet, možno ešte indukčka.
Kabely a svíčky jsem proměřil a jsou OK...rozdělovač mě taky napadl, ale neměl jsem ho poruce tak to zkusím až o víkendu....... Opravdu jsem zvědavý čím to bude.
....... ještě mě napadlo jestli mi nemůžou jít do motoru obě dvě paliva současně .... nevím totiž které relé má tu ovládací fci?
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 04. 2004 12:47
To teoreticky tiež môže byť dôvod. To strieľanie a hádanie sa valcov by mohlo byť spôsobené prechlastávaním. Odpoj úplne prívod plynu, tak to zistíš asi najskôr.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 04. 2004 22:02
Tak ma teraz len tak teoreticky napadlo: neodišla vačka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 22. 04. 2004 09:46
Max-Max píše:Tak ma teraz len tak teoreticky napadlo: neodišla vačka?
Hmmm to mě nenapadlo ale myslím že kdyby byla vačka v .... tak by byl problém pořád, ale ne že chvilku v poho pak nic moc a pak nic 
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 04. 2004 19:55
alebo odišla v tom zmysle, že stačí jedno vahadlo v prdeli a už sa to začne hádať alebo strieľať. Možno pružinka na ventile. Úplne najhoršia varianta, ale to by sa asi prejavovalo furt - rozvod? No asi to aj tak bude buď v hlave alebo v elektrike.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Amigo
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03. 07. 2003 11:31
- Bydliště: Kladno
Příspěvek
od Amigo » 26. 04. 2004 14:15
hej tak co vyřešil si to přes víkend, mam stejnej problém a sem na 100% přesvědčenej, že je to rozdělovač. Ale nemůžu ho nikde sehnat kurfa. Mam ho totál na maděru.
Max-max : vačka ani vahadlo to nejni na 100% to by chod motoru sice mohl být pravidelný a občas by to poskočilo, ale vícenémě pravidelně a nemělo by to takový výkon, ale šlo by celkem spolehlivě nastartovat(kdyby se jednalo o jedno vahadlo třeba).
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 03. 05. 2004 10:36
Tak proplém odstraněn
Byla to záludná prkotina..... SVÍČKY...... měnil jsem je asi před 1-2tisíci km a vizuální kontrolou jsem vadu nezjistil, a vzhledově němají absolutně žádnou vadu, přesto jsou dvě špatné a motůrek to chvilkama tahal na dva někdy na tři někdy vyneval jen sem tam a někdy zase jel v pohodě. Kdybych je tam měl dlouho tak bych zkusil výměnu hned, ale takto mě zmátla relativní novota. Asi někde uvnitř prokostřovali přes keramický izolátor
Too Amigo: Rozdělovač takovej problém dělává, ale vzhledem k tomu že mám jeden navíc a tuto možnost jsem výměnou vyloučil, tak jsem hledal dál....pokud chceš tak Ti prodám můj ten náhradní...je zcela vpořádku
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
amigo - nepřihlášen
Příspěvek
od amigo - nepřihlášen » 06. 05. 2004 13:57
hehe díkec chlape, ale já ho už mam novej nikde sem ho nesehnal a tak sem si vod Boshe muselvobjednat víčko i palec.
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 06. 05. 2004 14:28
amigo - nepřihlášen píše:hehe díkec chlape, ale já ho už mam novej nikde sem ho nesehnal a tak sem si vod Boshe muselvobjednat víčko i palec.
jasný

....novej je novej

Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Jackie
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15. 04. 2004 17:16
- Bydliště: Frankfurt
Příspěvek
od Jackie » 09. 05. 2004 14:37
Hádal bych taky ty kabely jak už tady někdo poznamenal měl jsem to stejný u 325i všechno jsem vyměnil jak ty a nic. Musel jsem to dát do servisu a tam vyměnily kompletně kabely. Ale pozor ne ty ke svíčkám ale je tam spousta jinejch kabelů co spojujou různý čidla a pod.
-
Rotten
- Příspěvky: 436
- Registrován: 13. 03. 2003 15:10
- Bydliště: Ostrov
Příspěvek
od Rotten » 10. 05. 2004 16:24
amigo - nepřihlášen píše:hehe díkec chlape, ale já ho už mam novej nikde sem ho nesehnal a tak sem si vod Boshe muselvobjednat víčko i palec.
A kolik to stálo? Mě když řekli 3.5tis tak se mi podlomily kolena...