Záhadné chování motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Záhadné chování motoru

Příspěvek od Huska » 19. 04. 2004 13:14

Mám takovej problémek se kterým jsem se ještě nesetkal.
Takže:
Motor mi běží chvilku absolutně bez problémů, pak se začne hádat střílet do sání, někdy se to spraví a zase chvilku jede, někdy zdechne a nejde natočit. Pak zase buď jede nebo se hádá. Není v tom žádné pravidlo v opakování a děje se to stejně na benzín i LPG. Nejsem schopen proměřovat všechno dokola, protože během měření se bud rozběhne bezproblémově nebo zdechne :-(...............
Vyměnil jsem tyto věci abych našel závadu: počítač, regulátor tlaku paliva, vstřikovací relé, váhu vzduchu, klapku vzduchu i se snímačem otevření...
Jo mám 318i M10 bez Katu

Pokud jste se někdo setkal s něčím podobným nebo jste mi schopni poradit, kde dál hledat chybu tak předem děkuji. Sám jsem zvědav čím to je :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 04. 2004 22:21

Neviem či M10 má lambdu, ale asi by som pozrel tam.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 04. 2004 22:23

Max-Max píše:Neviem či M10 má lambdu, ale asi by som pozrel tam.
Huska má 318i K-Jetronic - tam lambda nebude.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 04. 2004 22:28

Nie je vadný jeden zo vstrikov a prechlastáva to?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 20. 04. 2004 11:13

Max-Max píše:Neviem či M10 má lambdu, ale asi by som pozrel tam.
OHNE KAT ....... nemám lambdu :-))).......dělá to i na LPG, takže vstřiky jsou částečně vyloučeny
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Steve
Příspěvky: 90
Registrován: 27. 12. 2003 10:03
Bydliště: okres Chrudim

Příspěvek od Steve » 20. 04. 2004 14:32

K-Jetronic je s rozdělovačem že jo ?
Já bych ho vyzkoušel.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 20. 04. 2004 19:58

Možná blbost, ale zkusil bych ještě VN kabely. Já to u šestihrnku měl podobný a bylo to kupodivu kabelama.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 04. 2004 22:49

Tak asi už fakt iba zapaľovanie: kabely, sviečky, rozdeľovač komplet, možno ešte indukčka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 04. 2004 12:37

Max-Max píše:Tak asi už fakt iba zapaľovanie: kabely, sviečky, rozdeľovač komplet, možno ešte indukčka.
Kabely a svíčky jsem proměřil a jsou OK...rozdělovač mě taky napadl, ale neměl jsem ho poruce tak to zkusím až o víkendu....... Opravdu jsem zvědavý čím to bude. :-(....... ještě mě napadlo jestli mi nemůžou jít do motoru obě dvě paliva současně .... neví titiž které relé má tu ovládací fci?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 04. 2004 12:38

Max-Max píše:Tak asi už fakt iba zapaľovanie: kabely, sviečky, rozdeľovač komplet, možno ešte indukčka.
Kabely a svíčky jsem proměřil a jsou OK...rozdělovač mě taky napadl, ale neměl jsem ho poruce tak to zkusím až o víkendu....... Opravdu jsem zvědavý čím to bude. :-(....... ještě mě napadlo jestli mi nemůžou jít do motoru obě dvě paliva současně .... nevím totiž které relé má tu ovládací fci?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 04. 2004 12:47

To teoreticky tiež môže byť dôvod. To strieľanie a hádanie sa valcov by mohlo byť spôsobené prechlastávaním. Odpoj úplne prívod plynu, tak to zistíš asi najskôr.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 04. 2004 22:02

Tak ma teraz len tak teoreticky napadlo: neodišla vačka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 22. 04. 2004 09:46

Max-Max píše:Tak ma teraz len tak teoreticky napadlo: neodišla vačka?

Hmmm to mě nenapadlo ale myslím že kdyby byla vačka v .... tak by byl problém pořád, ale ne že chvilku v poho pak nic moc a pak nic :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 04. 2004 19:55

alebo odišla v tom zmysle, že stačí jedno vahadlo v prdeli a už sa to začne hádať alebo strieľať. Možno pružinka na ventile. Úplne najhoršia varianta, ale to by sa asi prejavovalo furt - rozvod? No asi to aj tak bude buď v hlave alebo v elektrike.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Amigo
Příspěvky: 136
Registrován: 03. 07. 2003 11:31
Bydliště: Kladno

Tak co

Příspěvek od Amigo » 26. 04. 2004 14:15

hej tak co vyřešil si to přes víkend, mam stejnej problém a sem na 100% přesvědčenej, že je to rozdělovač. Ale nemůžu ho nikde sehnat kurfa. Mam ho totál na maděru.

Max-max : vačka ani vahadlo to nejni na 100% to by chod motoru sice mohl být pravidelný a občas by to poskočilo, ale vícenémě pravidelně a nemělo by to takový výkon, ale šlo by celkem spolehlivě nastartovat(kdyby se jednalo o jedno vahadlo třeba).

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 03. 05. 2004 10:36

Tak proplém odstraněn

Byla to záludná prkotina..... SVÍČKY...... měnil jsem je asi před 1-2tisíci km a vizuální kontrolou jsem vadu nezjistil, a vzhledově němají absolutně žádnou vadu, přesto jsou dvě špatné a motůrek to chvilkama tahal na dva někdy na tři někdy vyneval jen sem tam a někdy zase jel v pohodě. Kdybych je tam měl dlouho tak bych zkusil výměnu hned, ale takto mě zmátla relativní novota. Asi někde uvnitř prokostřovali přes keramický izolátor :x

Too Amigo: Rozdělovač takovej problém dělává, ale vzhledem k tomu že mám jeden navíc a tuto možnost jsem výměnou vyloučil, tak jsem hledal dál....pokud chceš tak Ti prodám můj ten náhradní...je zcela vpořádku
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

amigo - nepřihlášen

díky

Příspěvek od amigo - nepřihlášen » 06. 05. 2004 13:57

hehe díkec chlape, ale já ho už mam novej nikde sem ho nesehnal a tak sem si vod Boshe muselvobjednat víčko i palec.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: díky

Příspěvek od Huska » 06. 05. 2004 14:28

amigo - nepřihlášen píše:hehe díkec chlape, ale já ho už mam novej nikde sem ho nesehnal a tak sem si vod Boshe muselvobjednat víčko i palec.
jasný :-)....novej je novej :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Jackie
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 04. 2004 17:16
Bydliště: Frankfurt

Příspěvek od Jackie » 09. 05. 2004 14:37

Hádal bych taky ty kabely jak už tady někdo poznamenal měl jsem to stejný u 325i všechno jsem vyměnil jak ty a nic. Musel jsem to dát do servisu a tam vyměnily kompletně kabely. Ale pozor ne ty ke svíčkám ale je tam spousta jinejch kabelů co spojujou různý čidla a pod.

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Re: díky

Příspěvek od Rotten » 10. 05. 2004 16:24

amigo - nepřihlášen píše:hehe díkec chlape, ale já ho už mam novej nikde sem ho nesehnal a tak sem si vod Boshe muselvobjednat víčko i palec.
A kolik to stálo? Mě když řekli 3.5tis tak se mi podlomily kolena...

Odpovědět