318i - nechytá, chcípá, škube - Help

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MartyE30
Příspěvky: 435
Registrován: 20. 03. 2008 23:43
Bydliště: Praha 10 - Dubeč

318i - nechytá, chcípá, škube - Help

Příspěvek od MartyE30 » 15. 05. 2008 17:01

Nevite prosim nekdo cim to muze byt: kdyz startuju tak mi to nekdy hned chytne a nekdy to zase vubec nenastartuju potom jedu a auto skube jako bych pustil na chvili plyn nebo se mi zase snane ze mi na vterinu vylitnou otacky treba o 2000 vic nez si zrovna drzim a pak este jeden problem tj: ze jedu a teda vetsinou kdyz prerazuju nebo stojim, ale ted se mi parkrat stalo ze sem jel a z niceho nic to proste chcipne a pak to bud hned nahodim nebo zase cekam treba pul hodiny a pak to az chytne. Nevite cim to muze bejt ? Je tu na podobny problemy spousta nazoru, ale nenasel sem bohuzel nikoho kdo ma totoznej problem tak jestly nekdo vite cim by to mohlo bejt tak to sem prosim napiste :( btw:je to E30 318i

MOTIF
Příspěvky: 81
Registrován: 29. 02. 2008 13:52

Příspěvek od MOTIF » 15. 05. 2008 22:40

Je tam divne to vyletani tech otacek, ale nemuze to byt problem s privodem paliva do motoru????

MOTIF
Příspěvky: 81
Registrován: 29. 02. 2008 13:52

Příspěvek od MOTIF » 16. 05. 2008 07:53

Prijde mi to tak... Bud jednou dava jednou me, treba kontakt.. Nebo je ucpany nejakym bordelem.. Menim uz druhe za mesic :-)).. Uz se v tom vyznam.. Haha

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 05. 2008 09:34

MOTIF píše:Je tam divne to vyletani tech otacek, ale nemuze to byt problem s privodem paliva do motoru????
Hledal bych netěsnosti v sacím traktu. Tohle může způsobovat přisávání falešnýho vzduchu.

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 16. 05. 2008 14:40

Nemohol by to byt volnobezny spinac pri klapke? Ja mam teraz podobny problem a vydiagnostikoval som to takto pretoze niekedy nechce naskocit bez plynu a taktiez mi niekedy nebrzdi motor ked pustim plyn.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
MartyE30
Příspěvky: 435
Registrován: 20. 03. 2008 23:43
Bydliště: Praha 10 - Dubeč

Příspěvek od MartyE30 » 16. 05. 2008 14:54

stanco1 píše:Nemohol by to byt volnobezny spinac pri klapke? Ja mam teraz podobny problem a vydiagnostikoval som to takto pretoze niekedy nechce naskocit bez plynu a taktiez mi niekedy nebrzdi motor ked pustim plyn.
me to ale skube a obcas chcipne i kdyz normalne drzim plyn ale jinak kdyz ho necham bezet na volnobeh na miste tak to nekdy bezi treba minutu a pak zacnou kolisat otacky a chcipne a nekdy to zase bezi plynule

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 16. 05. 2008 15:25

MartyE30 píše: me to ale skube a obcas chcipne i kdyz normalne drzim plyn ale jinak kdyz ho necham bezet na volnobeh na miste tak to nekdy bezi treba minutu a pak zacnou kolisat otacky a chcipne a nekdy to zase bezi plynule
Aha :idea: . No tak to je nieco ine ked to robi aj s pridanym plynom.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
MartyE30
Příspěvky: 435
Registrován: 20. 03. 2008 23:43
Bydliště: Praha 10 - Dubeč

Příspěvek od MartyE30 » 16. 05. 2008 19:06

Venca píše:
MOTIF píše:Je tam divne to vyletani tech otacek, ale nemuze to byt problem s privodem paliva do motoru????
Hledal bych netěsnosti v sacím traktu. Tohle může způsobovat přisávání falešnýho vzduchu.
To znamená deravá hadice ? ja tomu prd rozumim doufal sem ze mi nekdo rekne: kup si tuhle soucastku nebo mas diru tady a tady.... :oops: :cry: vymenit nejakej dil dokazu ale zjistit co je rozbity to fakt este nepoznam :D

Uživatelský avatar
MartyE30
Příspěvky: 435
Registrován: 20. 03. 2008 23:43
Bydliště: Praha 10 - Dubeč

Příspěvek od MartyE30 » 16. 05. 2008 21:51

MOTIF píše:Prijde mi to tak... Bud jednou dava jednou me, treba kontakt.. Nebo je ucpany nejakym bordelem.. Menim uz druhe za mesic :-)).. Uz se v tom vyznam.. Haha
Zkusim se kouknout na to cerpadlo, ale rekni mi pls na co bych si mel dat pozor nebo treba jak se to rozebira ? sundal sen ten kryt pod sedackou a ted sou tam nejaky hadicky a asi 2 konektory a par matek ty mam odsroubovat ? bojim se ze se mi to treba nejak rozpadne nebo z toho zacne tyct benzin :cry: http://bmwfans.info/original/E30/4-T/31 ... 6_0043/#12

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 05. 2008 07:40

MartyE30 píše:
To znamená deravá hadice ? ja tomu prd rozumim doufal sem ze mi nekdo rekne: kup si tuhle soucastku nebo mas diru tady a tady.... :oops: :cry: vymenit nejakej dil dokazu ale zjistit co je rozbity to fakt este nepoznam :D
Jo, to může dělat např. ta děravá hadice.

Dokonalý odpovědi typu "vyměň tohle" nebo "kup támhleto" jako reakce na tvůj popis závady bývají dobrý k tomu, abys utratil nějaký prachy a něco dělal. Skutečnou závadu ovšem řešit vůbec nemusí.

MOTIF
Příspěvky: 81
Registrován: 29. 02. 2008 13:52

Příspěvek od MOTIF » 18. 05. 2008 11:13

Ale hadice u palivoveho systemu?? To by nekde tekl benzin, ne???

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 05. 2008 11:42

MOTIF píše:Ale hadice u palivoveho systemu?? To by nekde tekl benzin, ne???
Jo, z palivový hadice by tekl benzín.

Z hadic od sání ne, tam naopak vniká netěsnostmi dovnitř.

Evidentně by bylo dobrý, aby sis přečetl nějaký manuál.
Začni třeba u "Jak na to..."

.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 05. 2008 11:49

mne tohle jako hadice nepripada, netesnost se nejvic projevi na volnobehu a ne za jizdy ze skubne. osobne bych spis kouknul na vahu, muzes zkusit napnout pruzinu ve vaze o 2-3 zoubky, nebo pro jistotu na chvily si pujcit jinou z 1.8 a testovat.

veci jako palivovej filtr a podobne si uz urcite vymenil, tym se ani nemusime zatezovat, je to tak?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
MartyE30
Příspěvky: 435
Registrován: 20. 03. 2008 23:43
Bydliště: Praha 10 - Dubeč

Příspěvek od MartyE30 » 18. 05. 2008 12:46

Max-Max píše:mne tohle jako hadice nepripada, netesnost se nejvic projevi na volnobehu a ne za jizdy ze skubne. osobne bych spis kouknul na vahu, muzes zkusit napnout pruzinu ve vaze o 2-3 zoubky, nebo pro jistotu na chvily si pujcit jinou z 1.8 a testovat.

veci jako palivovej filtr a podobne si uz urcite vymenil, tym se ani nemusime zatezovat, je to tak?
Jo palivovej filtr sem menil asi pred 3ma mesicema.

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 19. 05. 2008 13:53

tohle dokáže dělat i škrtící klapka nevím jak na BMW ale dělám v servisu škoda a to je pořád něco... jinak ten falešnej vzduch s tím mám taky zkušenost dotáhný hadice popřípadě sání...
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Odpovědět