vyfuk.

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

vyfuk.

Příspěvek od VendaHK » 06. 04. 2008 13:45

mam prosbu pasuje vyfuk z m20 2,5 na vyfuk z M20 dvoulitr myslim ten prostredni dil, jestli sedne na zadni tlumic dvoulitrovej?? diky. venca
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 06. 04. 2008 19:22

sedne
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 06. 04. 2008 19:26

hele a vis to stoprocentne??? musi to byt stopro.-) pac podle me dvoulitr ma mensi prumer trubek nez dvoapululitr ne??
Naposledy upravil(a) VendaHK dne 06. 04. 2008 21:20, celkem upraveno 1 x.
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
1flip1
Příspěvky: 488
Registrován: 22. 01. 2008 14:40
Bydliště: zlínský kraj

Příspěvek od 1flip1 » 06. 04. 2008 20:03

muj dvoulitr a tvuj dvuj dvoulitr musi si mit stejny prumer.....ale dvouapulitr vim ze svody sou o neco malinko vetsi...
E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 06. 04. 2008 21:21

no me jde o to kdyz koupim prostredni dil, vyfuku z 2,5 jestli me to pujde napojit normalne na dvoulitrovy vyfuk koncovy.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 06. 04. 2008 21:37

vlastně ne..prd nesedne...2,5 je vedená ve dvou trubkách až do konce..dvoulitr jen do středního dílu...tak srry za mystifikaci
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 07. 04. 2008 07:49

ja mam pocit ze dvoulitr ma taky dve trubky az do konce.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 07. 04. 2008 08:55

jestli by místo pocitů nebylo lepší mrknout do ETK.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 04. 2008 08:58

videl nekdo z vas uz vyfuk nebo jen teoretizujete?

protoze zatim tady ctu jen hlouposti a nepresnosti
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 07. 04. 2008 16:38

Max-Max píše:videl nekdo z vas uz vyfuk nebo jen teoretizujete?

protoze zatim tady ctu jen hlouposti a nepresnosti
jasně že jo..2,5 v etk a 2,0 na vlastní oči a ruce na mim ex BMW
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 04. 2008 17:18

euromen píše:
Max-Max píše:videl nekdo z vas uz vyfuk nebo jen teoretizujete?

protoze zatim tady ctu jen hlouposti a nepresnosti
jasně že jo..2,5 v etk a 2,0 na vlastní oči a ruce na mim ex BMW
tak jen male upresneni

- 2.0 chromak dve roury po stredni tlumic, pak uz jen jedna
- 2.0 plast dve roury furt
- 2.5 chrom kat / plast furt dve roury

svody STEJNE!
dvouroura je stejnej prumer furt, rozdil mezi 2.0 a 2.5 je v jinem koncovem tlumici a vystupnich prumerech....

malinko hledani na foru prip v ETK a logicke mysleni k tomu by zodpovedelo vsechny dotazy, nicmene tohle reseni je pro mnohe velice pohodlne, dyt vono se furt nakej kokot najde co se smiluje nad lenosti dnesni mladeze (tim nemam na mysli prave tebe, Euromene).
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 07. 04. 2008 19:11

ha..to bude ten problém...byl to chrom...
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
lumik
Příspěvky: 287
Registrován: 24. 09. 2004 15:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od lumik » 08. 04. 2008 21:08

No nevím, ale já měl 2,0 chrom a 2 roury pod celým autem

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 04. 2008 21:10

lumik píše:No nevím, ale já měl 2,0 chrom a 2 roury pod celým autem
bastl
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
lumik
Příspěvky: 287
Registrován: 24. 09. 2004 15:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od lumik » 08. 04. 2008 21:13


Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 04. 2008 21:32


hm, 2.5 meli bezne, 2.0 meli furt jednu rouru.. v ETK tam neco je, nicmene nak zmatecne oznaceno... jakej si mel presnej datum vyroby?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
lumik
Příspěvky: 287
Registrován: 24. 09. 2004 15:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od lumik » 08. 04. 2008 21:35

Asi jeden z posledních chromů datum výroby 06/1987

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 04. 2008 21:38

lumik píše:Asi jeden z posledních chromů datum výroby 06/1987
no to by mozna vysvetlovalo, na 325 byla dvojita, na 323 uz se nedelali tak davali na vsechno dvojitou... tak mozna si bastl nemel, omlouvam se i kdyz sem to v zivote ani neslsyel o tomhle
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
lumik
Příspěvky: 287
Registrován: 24. 09. 2004 15:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od lumik » 08. 04. 2008 21:49

Max-Max píše:
lumik píše:Asi jeden z posledních chromů datum výroby 06/1987
no to by mozna vysvetlovalo, na 325 byla dvojita, na 323 uz se nedelali tak davali na vsechno dvojitou...
tak nějak jsem si to myslel též

Odpovědět