A už to sem kurňa dej, na nějaké závěry a zkomponování, tu není (asi) nikdo zvědavej. Chcem jen graf z brzdy.
maturitní výr. pro BMW -za jedna!
Máš změřeno např i o kolik se snížil podtlak, při určitých otáčkách. Řekl bych, že nárůst bude hlavně v nižších otáčkách, při vyšších už foukátko moc vzduchu foukat nestačí.
A už to sem kurňa dej, na nějaké závěry a zkomponování, tu není (asi) nikdo zvědavej. Chcem jen graf z brzdy.
A už to sem kurňa dej, na nějaké závěry a zkomponování, tu není (asi) nikdo zvědavej. Chcem jen graf z brzdy.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- chamuraphi
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Oki,ale jen proto,že nemám teď čas na slohy (bohužel), zítra mě čeká maturitní práce z češtiny (sloh).aula píše:Máš změřeno např i o kolik se snížil podtlak, při určitých otáčkách. Řekl bych, že nárůst bude hlavně v nižších otáčkách, při vyšších už foukátko moc vzduchu foukat nestačí.
A už to sem kurňa dej, na nějaké závěry a zkomponování, tu není (asi) nikdo zvědavej. Chcem jen graf z brzdy.
Teď to nechám bez jakého koliv komentáře, tak koukejte koukejte koukejte, já vám pak k tomu napíšu
PS: Díky Samiqovi za SZ, odpíšu, ale je teď vážně fofr, promiň
Tak tady to máte

PS: mám vůli v hydroštelech,takže nemužu točit víc jak 5 500ot/min (v dílně už připravuju 1.8 )
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
No specifikaci najdeš jen asi přibližně tohle 105 hp/6000 (nebo 5,8?) a 162 Nm při nějakách těch 4100.
Takže s momentem to moc neudělalo a výkon těžko posuzovat, když není chára bez úprav a ještě nejde vytočit do rajskejch. Hod sem ještě graf bez úpravy, závěr si tu každej uděláme sám, to nám nemusíš sepisovat. Na ten sloh se stejně není co učit, ale bejvá zvykem se vyjádřit k nějakým aktuálním problémům - takže letos napr. radar, Kaplického ,,chobotnička" , aspon tak to bylo za nás.
Takže s momentem to moc neudělalo a výkon těžko posuzovat, když není chára bez úprav a ještě nejde vytočit do rajskejch. Hod sem ještě graf bez úpravy, závěr si tu každej uděláme sám, to nám nemusíš sepisovat. Na ten sloh se stejně není co učit, ale bejvá zvykem se vyjádřit k nějakým aktuálním problémům - takže letos napr. radar, Kaplického ,,chobotnička" , aspon tak to bylo za nás.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Chamuraphi píše v počátku tématu, že jde o jakousi M40 1,6 bez katalyzátoru (?).aula píše:No specifikaci najdeš jen asi přibližně tohle 105 hp/6000 (nebo 5,8?) a 162 Nm při nějakách těch 4100.
Takže s momentem to moc neudělalo a výkon těžko posuzovat, když není chára bez úprav a ještě nejde vytočit do rajskejch. Hod sem ještě graf bez úpravy, závěr si tu každej uděláme sám, to nám nemusíš sepisovat...
Tam je tabulkově 102 koní, kroutící moment někde kousek nad 140 Nm.
Tenhle graf mi ale silně připomíná M40 1,8 - bohužel tady nemám k dispozici jeho charakteristiky.
Venca píše:Chamuraphi píše v počátku tématu, že jde o jakousi M40 1,6 bez katalyzátoru (?).aula píše:No specifikaci najdeš jen asi přibližně tohle 105 hp/6000 (nebo 5,8?) a 162 Nm při nějakách těch 4100.
Takže s momentem to moc neudělalo a výkon těžko posuzovat, když není chára bez úprav a ještě nejde vytočit do rajskejch. Hod sem ještě graf bez úpravy, závěr si tu každej uděláme sám, to nám nemusíš sepisovat...
Tam je tabulkově 102 koní, kroutící moment někde kousek nad 140 Nm.
Tenhle graf mi ale silně připomíná M40 1,8 - bohužel tady nemám k dispozici jeho charakteristiky.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- chamuraphi
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
video : http://www.youtube.com/watch?v=UolyXuUAJWU
tento první graf co jsem sem vložil, bylo seriového sání s KN vložkou.
Ted vkladam porovnání s kompresorem.

poznámky: auto jsem koupil jako 1,6l (nemám důvod nevěřit,váha vzduchu je také 1,6 ,ale na řídící jednotku jsem nekoukal). Je to bezkatová verze. Úpravy jen vzduchový filtr KN a čistě průchozí koncový tlumič výfuku. Motor šlape jako hodinky s jediným problémem,že nemuže točit více jak 5.500ot/min (kvůli vůli v hydroštelech, a když je olej moc ohřátý (řidčí) snižuje se točitelé maximum na 5.200 ot/min (tím byla i ovlivněna pozdější měřenína brzdě)). Proto připravuju motor 1,8. Na elektrokompresoru je už váha vzduchu z 1,8 (údaje z měření přídavnou lambda sondou vykazovali stejné údaje jako z 1,6 váhou vzduchu)
!tohle jsou jen první testy!
tento první graf co jsem sem vložil, bylo seriového sání s KN vložkou.
Ted vkladam porovnání s kompresorem.

poznámky: auto jsem koupil jako 1,6l (nemám důvod nevěřit,váha vzduchu je také 1,6 ,ale na řídící jednotku jsem nekoukal). Je to bezkatová verze. Úpravy jen vzduchový filtr KN a čistě průchozí koncový tlumič výfuku. Motor šlape jako hodinky s jediným problémem,že nemuže točit více jak 5.500ot/min (kvůli vůli v hydroštelech, a když je olej moc ohřátý (řidčí) snižuje se točitelé maximum na 5.200 ot/min (tím byla i ovlivněna pozdější měřenína brzdě)). Proto připravuju motor 1,8. Na elektrokompresoru je už váha vzduchu z 1,8 (údaje z měření přídavnou lambda sondou vykazovali stejné údaje jako z 1,6 váhou vzduchu)
!tohle jsou jen první testy!
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
- chamuraphi
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
spolubadatelé z USA
-
http://www.youtube.com/watch?v=U94JIyv8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=JDjo8Bpw ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dMZnnIfz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=b6kvkR_N ... re=related
vyšší otáčky kompresoru budu řešit převodem,tkž bych se k těm 100.000 ot/min mohl přiblížit
http://www.youtube.com/watch?v=U94JIyv8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=JDjo8Bpw ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dMZnnIfz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=b6kvkR_N ... re=related
vyšší otáčky kompresoru budu řešit převodem,tkž bych se k těm 100.000 ot/min mohl přiblížit
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- chamuraphi
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
tak si hraju, to je na tom něco špatného?Venca píše:Bude-li dost takových, co těm nesmyslům fandí, pak ten byznys bude jistej.ghorst píše:hoj,respect,tomuto dost fandím.
řeš to a do budoucna je byznys jistej
Vím že to muže vypadat ujetě,ale minimálně polovina je ralitou a zbytek budu chtít ze všech sil uskutečnit.
PS: sem nakaženej od táty
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Jen si hraj, to je v pořádku.chamuraphi píše:
tak si hraju, to je na tom něco špatného?
....a to buď na 944 turbo (951) nebo 968 , a opět si hrát s výkonem a přeplňováním (u 944 turbem a u 968 kompresorem (popř přahodit agregát z 944)) ....
...Vím že to muže vypadat ujetě,ale minimálně polovina je ralitou a zbytek budu chtít ze všech sil uskutečnit.
Sni o přeplňování 944 nebo 968.
Co bude realitou, může ukázat jen čas, ale polovina to asi nebude.
Fukárek v sání je ovšem slepá cesta - to jsem řekl na začátku a ty grafy to jen mohou potvrdit.
Kdybys byl realista, věnuješ čas jiným pokusům.
.
- chamuraphi
- Příspěvky: 1783
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
odpovím v bodech:Venca píše:Jen si hraj, to je v pořádku.chamuraphi píše:
tak si hraju, to je na tom něco špatného?
....a to buď na 944 turbo (951) nebo 968 , a opět si hrát s výkonem a přeplňováním (u 944 turbem a u 968 kompresorem (popř přahodit agregát z 944)) ....
...Vím že to muže vypadat ujetě,ale minimálně polovina je ralitou a zbytek budu chtít ze všech sil uskutečnit.
Sni o přeplňování 944 nebo 968.
Co bude realitou, může ukázat jen čas, ale polovina to asi nebude.
Fukárek v sání je ovšem slepá cesta - to jsem řekl na začátku a ty grafy to jen mohou potvrdit.
Kdybys byl realista, věnuješ čas jiným pokusům.
.
1) o přeplňování 944 snít nemusím ,když ho vídám v dílně rozdělnaý
2) čas bych věnoval jiným pokusům ,ale nemám už krom motoru na autě co vylepšit(nebavím se o laku)... Podvozek HR 19.01 s tlumiči Bilstein (optimální i na běžný silnice), přední stabilizace 21mm (dál mužu jen 25mm z USA) a zadní stabilizace z 14,5mm, komplet přední brzdy z 325 (větší jsou na 316 zbytečné, stejně jako zadní kotouče), výfuk originál bez KATu s čistě průhozím konzovým tlumičem. Řízení přímé bez posilovače, interiér kůže z 325, Recara, el.okna,zrdcáta i šíbr (kila navíc,ale...). Kola 15" 7palců se 195 a na okruh slicky. Proto si teď hraji s motorem. A z grafu vidím,že v tomto stavu pomůže jen málo na začátku,tak proč to sním nezkusit a něco tam sním vykouzlit. Sem optimista, dokud mě to neodradí,ale pořád tam naději vidím
To ghors : díky
To aula : njn občas zní,ale já jsem zatím spíš automatická pračka a při vypínání přistávací proudové letadlo
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74


