moje kupátko

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

moje kupátko

Příspěvek od DC » 05. 04. 2004 21:53

tak zatim sem se rozhod, že si dam auto zase trochu víc dokupy

dneska mi Petr na Rajský zahradě seřídil ventily i váhu vzduchu

má to teď mnohem lepší reakci na plyn z volnoběhu už tam prostě nejni ta díra co tam byla...

a jsem tam dohodnutej ještě na vejfuck a prohlídku motoru i zespoda, any se zjistilo, kde je chyba

jinak vačka je úplně v pohodě - ale bude nějaká hoodně ostrá, jelikož auto se na volnoběh klepe jak drahej čokl a má absolutně odlišnej průběh točivýho momentu než sériová 325ka
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 05. 04. 2004 22:11

jj taky sem si seridil bohatost smesi a najednou to jede leep :lol:
a pak sem si umyl okna a zase to jede leep :lol: :lol:
zitra zkusim vysat koberce a zas to pojede leep 8) :lol:
----------------------:)

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 09:23

hele mě se to na volnoběh taky klepe ale jak na to šlápnu je klid teda jen chvilku páč ten zátah člověka v klidu nenechá..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 06. 04. 2004 10:08

Jestli to na volnoběh lomcuje celou károu, tak to rozhodně není vačkou, ale asi ten motor skládal nějakej umělec, kterej nedovážil písty a ojnice.
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 10:19

Geront píše:Jestli to na volnoběh lomcuje celou károu, tak to rozhodně není vačkou, ale asi ten motor skládal nějakej umělec, kterej nedovážil písty a ojnice.
to nevim ale u mě by to mohli bejt i svíčky nebo rozdělovač.eště sem se na to nedíval :oops: ale je pravda že šíro mělo ostrou vačku a na volnoběhu se to chvělo jak ratlík.
jinak mě se to klepe jen tak trošičku..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 06. 04. 2004 10:36

Flery. Tvoje šíro rozhodně, žádnou ostrou vačku nemělo. Já to auto znám! Navíc houpání motoru s ostrou vačkou nedělá vačka, ale velká komprese, bez který ostrá vačka nefunguje. A kolik mají ty vaše auta s "ostrou vačkou" volnoběh? Jestli se volnoběh udrží do 1200ot/min tak tam, žádná ostrá vačka neni. Závodní auta s vačkou okolo 300 stupňů mají volnoběh kolem 2000ot/min. a víc. Spíš se vyměňte volnoběžný ventyly a bude po "ostrejch vačkách"

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 10:55

šíro mělo vačku až po majiteli co si ho znal ty ten kluk od kterýho sem to měl já se hrabal do podvozku,motoru a interieru hodne toho zmenil.mel sem volnobeh 1600 teplej motor a houpal..
jinak já neřikam že mam v Bávu vostrou vačku tomu bych ani sám neveřil...mam to na svíčky páč neděla to vždycky a čim je motor teplejší tim je to klidnější ale v tutom se nevyznam...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 06. 04. 2004 11:44

To myslíš toho frajera se stříbrnejma řeťězame kolem krku?

DC.

Příspěvek od DC. » 06. 04. 2004 11:50

může mi tedy někdo vysvětlit, proč má můj motor takovej nástup točivýho momentu? absolutně jinej, než série? (viz. měření na brzdě)

rád se nechám poučit co by zdejší znalci soudili...

volnoběh mám kolem 650 ot./min. - takže vyzkoušim jinej volnoběžnej ventil a uvidim...

chvění přestává před 1000 ot./min. a pak už nic...

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 12:51

Bmw-rally píše:To myslíš toho frajera se stříbrnejma řeťězame kolem krku?
ten frajer at už je jakej je ale je to automechanik a má dost známých když sem to prodával tak to koupil typek co měl šíra a dělá je a ten mi řek že tam ta vačka je..nevim nehádam se ale jelo to jako pes..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 06. 04. 2004 13:05

DC: Protože každej motor za ta léta už zažil svoje a kde kdo se na něm podepsal. Stačí, aby někdy v minulosti prasklo těsnění pod makovicí a někdo nechal srovnat hlavu, čímž se změnila komprese a motor běží jinak. A takovejch podobnejch zásahů tam může bejt víc. Jestli máš volnoběh 650ot/min tak s ostrou vačkou nepočítej. Ještě bych prohlídnul hadici od váhy vzduchu ke klapce.
Flery: Ten frajer tam žádnou ostrou vačku nedával na to dám ruku do ohně. A zkoušel jsi ten volnoběh u toho šíra snížit. Jestli jsi měl nejnižší volnoběh 1600ot/min jak píšeš tak by tam musela bejt už pořádná vačka (290 a víc stupňů), která ale potřebuje nastavit jiný časování, takže by na rozvodech (vačce) nejspíš bylo kolo s proměným časováním. Bylo? Odpovím si sám: nebylo. Nechci ze sebe dělat chytráka, ale sere mě, že každej třetí kdo prodává auto říká, že je tam ostrá vačka a hodně lidí na to skočí. Přitom dát do auta ostrou vačku neni jen tak a musí se k tomu přizpůsobit spousta věcí (písty, ventilový pružiny, amezovač tlaku benzínu, speciální svíčky...) a v naprosté většině naladit na brzdě. A to se v tvém bejvalém šíru určitě nedělo.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 06. 04. 2004 13:15

já to prodával a nevěděl sem to ten co to kupoval tak mi řek že tam je i ostrá vačka celej nadšenej pak mi nechal svezt s tim jeho měl to samý chtěl to pro kluka a musim říct že ten jeho byl pěknej šnek proti tomu mímu,druhá věc když si šláp málo na plyn motor měl tendenci chcípnout.byl to karburátor dvoukomorák.a když sem snížil otášky tim šroubkem na karburátoru tak to dělalo šílený věci.za chvíly by tam nezbyl ani šroubek.Nevim co s tim autem co dělal a je mi to jedno já to prodával se seriovym výkonem ale co sem se svez v tom druhym tzak sem tomu začal věřit..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 06. 04. 2004 13:25

Věř mi, že kdyby někdo prodával auto s ostrou vačkou (což je hodně práce a hodně peňez) tak se ti o tom stoprocentně zmíní. Což se v tvém případě nestalo. A kdyby jsi tam měl takovou vačku jak popisuješ tak bys to hned poznal. Takový auto je do 4500ot/min úplně mrtvý a jede jenom ve vysokejch. A to, že nějaký auto jede víc a druhý míň nemusí znamenat ostrou vačku. Končím debatu

DC.

Příspěvek od DC. » 06. 04. 2004 13:27

2bmw-rally: hadice od váhy vzduchu ke klapce je nová origo :)

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 06. 04. 2004 13:34

Tak už ti zbejvá prozkoumat jenom: svíčky, kabely, rozdělovač, váhu vzduchu, řídící jednotku, všechny čidla... :D A jestli u toho někdo snížil hlavu a nebo je to slepený z různejch dílů tak se toho houpání už taky nemusíš nikdy zbavit.

DC.

Příspěvek od DC. » 06. 04. 2004 13:46

svíčky jsou nový, váha seřízená (před seřízením to klepalo trošku míň, ale byla zbytečně bohatá směs a díra v plynu)

kabely tam přijdou v blízký době a ostatní věci taky projdou důkladnou kontrolou...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 06. 04. 2004 16:02

Geront píše:Jestli to na volnoběh lomcuje celou károu, tak to rozhodně není vačkou, ale asi ten motor skládal nějakej umělec, kterej nedovážil písty a ojnice.
Ke cloumování motorem na volnoběh postačí klidně i neutěsněný sací paroží atd... 8) Nemusí bejt hned všechno v prdeli :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 06. 04. 2004 16:04

DC. píše:svíčky jsou nový, váha seřízená (před seřízením to klepalo trošku míň, ale byla zbytečně bohatá směs a díra v plynu)
DC.: Prosímtě nevíš co a jak se na váze vzduchu seřizuje? Já myslel že nic, ale jestli to jde, tak bych chtěl vědět jak. Dík.
Bmw-rally: S tím klepáním motoru na volnoběh asi budeš mít pravdu: moje 2,7 s dvoulitrovou hlavou (samozřejmě ještě zbroušenou) se na volnoběh taky klepe - teda pokud jsou otáčky kolem 800. Když se zahřeje tak jsou otáčky až 2.000. Už jsem měnil skoro všechno a furt to dělá, takže to beru podle tebe že to je normální. Navíc je to plyňák a ty si dělaj už vůbec co chtěj. Ale s tou vačkou myslim, že to přeháníš. Ty na to jdeš moc profi, ale nikdo koho znám co měnil vačku se tim tak nezabejval, prostě vyndáš starou a dáš jinou - pokud se tam nacpe a točí se, tak je hotovo. A tohle zas takovej problém neni, to udělá kdeko.

DC.

Příspěvek od DC. » 06. 04. 2004 17:04

2Rotten: ve váze se dá seřídit napnutí tý pružinky a tím ovlivnit bohatost směsi

je toho tady o tom napsaný i dost na fóru...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 04. 2004 18:33

Podľa toho čo tak pozorujem a čítam, klepú sa len R6 Motronic, tento poznatok by nám mohol niečo napovedať. Ale čo? :roll:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět