moje kupátko
moje kupátko
tak zatim sem se rozhod, že si dam auto zase trochu víc dokupy
dneska mi Petr na Rajský zahradě seřídil ventily i váhu vzduchu
má to teď mnohem lepší reakci na plyn z volnoběhu už tam prostě nejni ta díra co tam byla...
a jsem tam dohodnutej ještě na vejfuck a prohlídku motoru i zespoda, any se zjistilo, kde je chyba
jinak vačka je úplně v pohodě - ale bude nějaká hoodně ostrá, jelikož auto se na volnoběh klepe jak drahej čokl a má absolutně odlišnej průběh točivýho momentu než sériová 325ka
dneska mi Petr na Rajský zahradě seřídil ventily i váhu vzduchu
má to teď mnohem lepší reakci na plyn z volnoběhu už tam prostě nejni ta díra co tam byla...
a jsem tam dohodnutej ještě na vejfuck a prohlídku motoru i zespoda, any se zjistilo, kde je chyba
jinak vačka je úplně v pohodě - ale bude nějaká hoodně ostrá, jelikož auto se na volnoběh klepe jak drahej čokl a má absolutně odlišnej průběh točivýho momentu než sériová 325ka
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
to nevim ale u mě by to mohli bejt i svíčky nebo rozdělovač.eště sem se na to nedívalGeront píše:Jestli to na volnoběh lomcuje celou károu, tak to rozhodně není vačkou, ale asi ten motor skládal nějakej umělec, kterej nedovážil písty a ojnice.

jinak mě se to klepe jen tak trošičku..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Flery. Tvoje šíro rozhodně, žádnou ostrou vačku nemělo. Já to auto znám! Navíc houpání motoru s ostrou vačkou nedělá vačka, ale velká komprese, bez který ostrá vačka nefunguje. A kolik mají ty vaše auta s "ostrou vačkou" volnoběh? Jestli se volnoběh udrží do 1200ot/min tak tam, žádná ostrá vačka neni. Závodní auta s vačkou okolo 300 stupňů mají volnoběh kolem 2000ot/min. a víc. Spíš se vyměňte volnoběžný ventyly a bude po "ostrejch vačkách"
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
šíro mělo vačku až po majiteli co si ho znal ty ten kluk od kterýho sem to měl já se hrabal do podvozku,motoru a interieru hodne toho zmenil.mel sem volnobeh 1600 teplej motor a houpal..
jinak já neřikam že mam v Bávu vostrou vačku tomu bych ani sám neveřil...mam to na svíčky páč neděla to vždycky a čim je motor teplejší tim je to klidnější ale v tutom se nevyznam...
jinak já neřikam že mam v Bávu vostrou vačku tomu bych ani sám neveřil...mam to na svíčky páč neděla to vždycky a čim je motor teplejší tim je to klidnější ale v tutom se nevyznam...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
může mi tedy někdo vysvětlit, proč má můj motor takovej nástup točivýho momentu? absolutně jinej, než série? (viz. měření na brzdě)
rád se nechám poučit co by zdejší znalci soudili...
volnoběh mám kolem 650 ot./min. - takže vyzkoušim jinej volnoběžnej ventil a uvidim...
chvění přestává před 1000 ot./min. a pak už nic...
rád se nechám poučit co by zdejší znalci soudili...
volnoběh mám kolem 650 ot./min. - takže vyzkoušim jinej volnoběžnej ventil a uvidim...
chvění přestává před 1000 ot./min. a pak už nic...
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
ten frajer at už je jakej je ale je to automechanik a má dost známých když sem to prodával tak to koupil typek co měl šíra a dělá je a ten mi řek že tam ta vačka je..nevim nehádam se ale jelo to jako pes..Bmw-rally píše:To myslíš toho frajera se stříbrnejma řeťězame kolem krku?
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
DC: Protože každej motor za ta léta už zažil svoje a kde kdo se na něm podepsal. Stačí, aby někdy v minulosti prasklo těsnění pod makovicí a někdo nechal srovnat hlavu, čímž se změnila komprese a motor běží jinak. A takovejch podobnejch zásahů tam může bejt víc. Jestli máš volnoběh 650ot/min tak s ostrou vačkou nepočítej. Ještě bych prohlídnul hadici od váhy vzduchu ke klapce.
Flery: Ten frajer tam žádnou ostrou vačku nedával na to dám ruku do ohně. A zkoušel jsi ten volnoběh u toho šíra snížit. Jestli jsi měl nejnižší volnoběh 1600ot/min jak píšeš tak by tam musela bejt už pořádná vačka (290 a víc stupňů), která ale potřebuje nastavit jiný časování, takže by na rozvodech (vačce) nejspíš bylo kolo s proměným časováním. Bylo? Odpovím si sám: nebylo. Nechci ze sebe dělat chytráka, ale sere mě, že každej třetí kdo prodává auto říká, že je tam ostrá vačka a hodně lidí na to skočí. Přitom dát do auta ostrou vačku neni jen tak a musí se k tomu přizpůsobit spousta věcí (písty, ventilový pružiny, amezovač tlaku benzínu, speciální svíčky...) a v naprosté většině naladit na brzdě. A to se v tvém bejvalém šíru určitě nedělo.
Flery: Ten frajer tam žádnou ostrou vačku nedával na to dám ruku do ohně. A zkoušel jsi ten volnoběh u toho šíra snížit. Jestli jsi měl nejnižší volnoběh 1600ot/min jak píšeš tak by tam musela bejt už pořádná vačka (290 a víc stupňů), která ale potřebuje nastavit jiný časování, takže by na rozvodech (vačce) nejspíš bylo kolo s proměným časováním. Bylo? Odpovím si sám: nebylo. Nechci ze sebe dělat chytráka, ale sere mě, že každej třetí kdo prodává auto říká, že je tam ostrá vačka a hodně lidí na to skočí. Přitom dát do auta ostrou vačku neni jen tak a musí se k tomu přizpůsobit spousta věcí (písty, ventilový pružiny, amezovač tlaku benzínu, speciální svíčky...) a v naprosté většině naladit na brzdě. A to se v tvém bejvalém šíru určitě nedělo.
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
já to prodával a nevěděl sem to ten co to kupoval tak mi řek že tam je i ostrá vačka celej nadšenej pak mi nechal svezt s tim jeho měl to samý chtěl to pro kluka a musim říct že ten jeho byl pěknej šnek proti tomu mímu,druhá věc když si šláp málo na plyn motor měl tendenci chcípnout.byl to karburátor dvoukomorák.a když sem snížil otášky tim šroubkem na karburátoru tak to dělalo šílený věci.za chvíly by tam nezbyl ani šroubek.Nevim co s tim autem co dělal a je mi to jedno já to prodával se seriovym výkonem ale co sem se svez v tom druhym tzak sem tomu začal věřit..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Věř mi, že kdyby někdo prodával auto s ostrou vačkou (což je hodně práce a hodně peňez) tak se ti o tom stoprocentně zmíní. Což se v tvém případě nestalo. A kdyby jsi tam měl takovou vačku jak popisuješ tak bys to hned poznal. Takový auto je do 4500ot/min úplně mrtvý a jede jenom ve vysokejch. A to, že nějaký auto jede víc a druhý míň nemusí znamenat ostrou vačku. Končím debatu
DC.: Prosímtě nevíš co a jak se na váze vzduchu seřizuje? Já myslel že nic, ale jestli to jde, tak bych chtěl vědět jak. Dík.DC. píše:svíčky jsou nový, váha seřízená (před seřízením to klepalo trošku míň, ale byla zbytečně bohatá směs a díra v plynu)
Bmw-rally: S tím klepáním motoru na volnoběh asi budeš mít pravdu: moje 2,7 s dvoulitrovou hlavou (samozřejmě ještě zbroušenou) se na volnoběh taky klepe - teda pokud jsou otáčky kolem 800. Když se zahřeje tak jsou otáčky až 2.000. Už jsem měnil skoro všechno a furt to dělá, takže to beru podle tebe že to je normální. Navíc je to plyňák a ty si dělaj už vůbec co chtěj. Ale s tou vačkou myslim, že to přeháníš. Ty na to jdeš moc profi, ale nikdo koho znám co měnil vačku se tim tak nezabejval, prostě vyndáš starou a dáš jinou - pokud se tam nacpe a točí se, tak je hotovo. A tohle zas takovej problém neni, to udělá kdeko.