Přehozeni motoru m40->m42 kde? SPĚCHA!

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Přehozeni motoru m40->m42 kde? SPĚCHA!

Příspěvek od ARMAN » 20. 02. 2008 13:20

kdo muže doporučit nebo udělat i sam přehoz motoru m42 misto m40 a navařeni svodů na vyfuk M40. K m42ce je vše potřebne - elektrika, rj, svody uřiznuty. Přip. k tomu nainstalovani servořizeni.

Připojit a zkontrolovat aby vše fachalo t.z. aby to dělal někdo kdo se v tom orientuje a nebude na to koukat jako když to vidi poprve, ja s tim i pomůžu co budu moct znalost nemam spiš jako pracovni sila :lol:

Co to stoji a kde? Praha Sever/Vychod nejlepe ale jinak kdekoli v Praze nebo blizkem okoli.
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 20. 02. 2008 14:05, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 20. 02. 2008 13:22

Petr z Rajský zahrady ;-)

viz servisy na hlavni strance www.e30.cz
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 20. 02. 2008 14:03

Petrovi jsem se chystal volat, diky ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 20. 02. 2008 17:47

ARMAN píše:Petrovi jsem se chystal volat, diky ;)
Ušetřim Ti pár kaček za telefon - dnes sem s nim mluvil a má plno, potřebuju taky přehodit motor (1.2htp->1.4tdi) a dostanu se na řadu nejdřív za tejden :( :wink:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 20. 02. 2008 18:37

offtopic: 1.2 za 1.4tdi - to je vážně upgrade jak noha :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 20. 02. 2008 18:49

Hele a nevíte pls jaký má zhruba ceny? Jen tak ze zvědavosti nebo jestli už u něj někdo něco přehozoval?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 20. 02. 2008 22:58

Fido píše:offtopic: 1.2 za 1.4tdi - to je vážně upgrade jak noha :-)
A co jinýho bys ty dal do e34? :roll:

:twisted: :lol:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 21. 02. 2008 16:27

jednoznačně klasiku, tj. 1.3 Mpi :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 26. 02. 2008 11:47

2 až 3 dny dny na přehozeni motoru(převodovka a chladič zustava) a navařeni svodů na m40 vyfuk je hodně nebo malo? :? a cena 4-5000 za vyměnu a zprovozněni je ok? ne že bych nevěřil tomu co to bude dělat jen chci vědět jake jsou zkušenosti lidi co to už maji za sebou 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 26. 02. 2008 14:57

nikdo nedělal přestavbu motoru? :? jestli nechcete psat tady tak napište aspoň sz
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 26. 02. 2008 15:12

No jasně že dělal, ale třeba já jsem to překopával komplet na ISo, takže včetně náprav. Vyndaval jsem motor, převodovku M10, nápravy, kardan, difer...až zbyla jenom holá kastle s interiérem. No a dal jsem nápravy, motor, převodovku, kardan, difer, řj., budíky, všechno z ISa. Výfuk byl origo ISo, akorát jsem na něj navařil koncový tlumič Supersprint. Odvzdušněí chladícího okruhu, odvzdušnění brzd, chvíle sraní se špatnou kostrou motoru. Začal jsem v pátek odpoledne a v neděli večer to jezdilo. Je to těžký posoudit jestli je ta cenovka OK, já bych si to udělal sám, 5t bych za to nikomu nedal, ale ty máš asi jiné podmínky než já.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět