Příspěvek
od BOOST » 26. 02. 2008 15:12
No jasně že dělal, ale třeba já jsem to překopával komplet na ISo, takže včetně náprav. Vyndaval jsem motor, převodovku M10, nápravy, kardan, difer...až zbyla jenom holá kastle s interiérem. No a dal jsem nápravy, motor, převodovku, kardan, difer, řj., budíky, všechno z ISa. Výfuk byl origo ISo, akorát jsem na něj navařil koncový tlumič Supersprint. Odvzdušněí chladícího okruhu, odvzdušnění brzd, chvíle sraní se špatnou kostrou motoru. Začal jsem v pátek odpoledne a v neděli večer to jezdilo. Je to těžký posoudit jestli je ta cenovka OK, já bych si to udělal sám, 5t bych za to nikomu nedal, ale ty máš asi jiné podmínky než já.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7