Spojka s převodovkou nemá nic společnýho. Tvoje články jsou dobrá sranda. Nejdřív si o tom přečti nějakou knížku než sem zase budeš psát něco jako, že převodovky od BMW jsou na hovnoNeříkám že ke každému motoru, ale jiná je na diesel, jiná na etu (má navíc díry pro 2 čidla), jiná na 2.5i (větší spojka než eta...
Převodovky v BMW
Jestli-pak jezdily tyhle auta na pravidelnou servisní prohlídku, jestli na to nemají peníze nebo mozek, tak budete muset chodit pěšky nebo poslouchat to "řvaní".

Rotten píše:Převodovka je důvod proc mě E30 sere. Sice jde i po hodně kilometrech krásně řadit, ale řve. A nejsem jediný, komu to vadi. My 3 známí, kteří mají taky E30 mají taky uřvané převodovky - a jsou to: 325i, 316i, 320d. Z toho důvodu podle me převodovky v E30 stojí zahovno. Tim nechci nikoho urazit, ale konstatuju fakt. Buďme trochu objektivní...
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
To BMW-Rally: nevim jak to myslíš, když se navážíš do někoho, kdo se snaží objektivně sdělit svůj názor na to, že e30, které mají najeto statisíce km, mají hlučnou převodovku. Myslím, že kdo má uši a nemá na svém autě "laděný výfuk" a "laděné sání" tak bezpečně pozná o jaký zvuk, nebo šelest se jedná. Od diferenciálu je snadno rozeznatelný. (mj. tím, že na 4. stupeň zaniká). Ale jak říkáš, když se oháníš příručkami, trocha praxe neuškodí, věděl bys totiž, že Rotten narozdíl od tebe správně konstatoval, že spojka 325e je rozdílná od 325i, stajně tak, jako převodovka. Nemám potřebu ti to dokazovat, na to je ETK. Najdi 28 rozdílů
) a pak se můžeš kajícně omlouvat. Příručko :321:

Správně píšeš, že asi nevíš jak to myslím. Reagoval jsem na to když Rotten napsal,že převodovka je jiná na ETU a na 2,5i a odůvodňoval to tím, že 2,5i má jinou spojku. Na to jsem mu odpověděl, že spojka s převodovkou nemá nic společnýho, protože je namontovaná na motoru a převodovka nezmění svoje vlastnosti tím, že je v autě vetší nebo menší spojka. Což si myslím, že by měl vědět ten kdo tvrdí, že nějaká převodovka stojí za hovno. S tím zásadně nesouhlasím. Máme v závodním autě jednu převodovku, která už vydržela skoro deset dvoudeních rally a všichni ostatní co jezdí s jinejma značkama za náma chodí a diví se jak je to možný, že to pořád drží. (a to neplatí jen o převodovce) Do BMW dělám už několik let a myslím si, že BMW má oproti např. Opelu, Fordu, Audi... dobrou převodovku. Když se o ní alespoň trochu staráš. Jestli chceš, abych se za tohle omluvil tak rozhodně NE. :321:
Příteli, jak jistě víš, tak spojka je namontovaná na setrvačníku. Když se podívás, jak je smontován motor s převodovkou, tak uvidíš, že setrvačník se spojkou je v podstatě v předovové skříni i když je namontován na motoru. Čili rozměr spojky - tedy kompletu spojka+setrvačník na velikost převodovky vliv mít musí a také má. Komplet spojky+setrvačníku má na 2.5i větší hloubku než na etu. Převodová skříň na 2.5i je v oblasti spojky větší než etová a proto převodovka z ety na spojku 2.5i nejde nasadit. Toť praxe.Bmw-rally píše:Správně píšeš, že asi nevíš jak to myslím. Reagoval jsem na to když Rotten napsal,že převodovka je jiná na ETU a na 2,5i a odůvodňoval to tím, že 2,5i má jinou spojku. Na to jsem mu odpověděl, že spojka s převodovkou nemá nic společnýho, protože je namontovaná na motoru a převodovka nezmění svoje vlastnosti tím, že je v autě vetší nebo menší spojka.
Tak tam ale neměl spojku 2.5i.Bmw-rally píše:A já tvrdim, že jsem viděl na 2,5i motoru, převodovku z ety i dvoulitra. Ještě si pořád myslíš, že převodovky od BMW stojí za hovno? Který auta podle tebe mají lepší převodovky?
Psal jsem E30 převodovky, u ostatních BMW nevim o tom, že by byly hlučné. A proč stojí za hovno - to jsem taky psal - protože jsou po několika více či méně kilometrech hlučné. Ono když tě po hodině jízdy bolí hlava protože to řve jako tramvaj, to není nic příjemného. To ovšem nevylučuje tvoje zkušenosti ze závodění, ta převodovka co se přenosu výkonu týče vydrží dost. Každopádně když srovnám hlučnosti převodovek u aut co znám, tak já tu svojí můžu přirovnat k žigulíku. Což je pro BMW trochu ostuda...
P.S. tuhle jsem slyšel na vzdálenost cca 100m bráchovo E30 - a úroveň hluku od převodovky se rozvnal úrovni hluku od naftového motoru...
Ahoj,tak přidám svou zkušenost s převodovkou,museli jsme měnit převodovku na 2,5 z automatu na manual z 323i(neboť jsme ji měli doma)a rovnou dali novou spojku a tu objednávali podle převodovky,tedy na 323i neboť je odlišný průměr lamely.Tedy jen asi o 3mm(nevím už přesně),ale hlavně ložisko je jiné.Mám tam i difer. z 323i a docela pěkně to lítá.Jinak hluk z převodovky může být z důvodu nedostatku oleje.Takže dolít + nějakou "sračku"(myšleno Slick apod.) a měl by být klid. 

No ja sem si myslel ,ze ta moje huci (325i) ale vymenilky se pneu a je klid . Ted sem rozdelal jednu z 327i ? e ? a veskerej vnitrek vypada LUXUSNE a to ma nalitany asi 300 az 400 tis . Navic vydel sem dost prevodovek z Rencku , Fiatu atd .ovsem des a hruza - priklad : Renault Megane Scenic r.v.99 najeto asi 150tis prevodovka klekla loziska v coudu kolecka smeteny atd - srot
co si o tom mam pak myslet a to je relativne novy auto
o tech plastovych blatnicich a vyndavani starteru radsi ani nemluvit..... ZLATY BAWO 



vazne zkus dolejt olej! By ses divil kolik prevodovek jezdi nasucho, ta tvoje asi taky! Jinak ridil sem uz vazne hodne aut a muzu rict prevodovky od BMW sou absolutni spicka, ktery auto radi lip jak BMW? mysleno treba po 200 000km, Matka ma novyho Pazouta 206 a muzu rict, ze francouzi neumej delat prevodovky, ja mam taky momentalne frantika BX rv 91 a zpatecka a dvojka jdou obcas pres zuby uz sem se tim asi 5x zabyval a je to furt skoro stejny a v servisu mi rekli, ze to ty auta delaj a ze se s tim nemam zabyvatAnonymous píše:Tak tam ale neměl spojku 2.5i.Bmw-rally píše:A já tvrdim, že jsem viděl na 2,5i motoru, převodovku z ety i dvoulitra. Ještě si pořád myslíš, že převodovky od BMW stojí za hovno? Který auta podle tebe mají lepší převodovky?
Psal jsem E30 převodovky, u ostatních BMW nevim o tom, že by byly hlučné. A proč stojí za hovno - to jsem taky psal - protože jsou po několika více či méně kilometrech hlučné. Ono když tě po hodině jízdy bolí hlava protože to řve jako tramvaj, to není nic příjemného. To ovšem nevylučuje tvoje zkušenosti ze závodění, ta převodovka co se přenosu výkonu týče vydrží dost. Každopádně když srovnám hlučnosti převodovek u aut co znám, tak já tu svojí můžu přirovnat k žigulíku. Což je pro BMW trochu ostuda...
P.S. tuhle jsem slyšel na vzdálenost cca 100m bráchovo E30 - a úroveň hluku od převodovky se rozvnal úrovni hluku od naftového motoru...
Bavoraku uz sem taky par mel a zadny potize s prevodovkou a ani sem od nikoho neslysel, ze by zrovna prevodovka delala problemy ani hluk, mel sem i e21 rv 82 a opet prevodovka super. Dokonce sem ze svyho zborenyho BMW e30 prodaval dily a prevodovku nikdo nechtel, ze se to prej vubec nesere - to mi rekli na vrakaci
Tak me napada jak si popisoval ruzny prasarny co lidi delaj jestli to sam nedelas se svejma kamosema, pac je dost divny, ze zrovna ty a tvuj bracha a par tvejch kamosu mate urvany prevodovky, jinak neznam nikoho ses prvni
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Hele řikejte si co chcete, já si za svým stojím. Řadit jde krásně i po X kilometrech, ale ty převodovky jsou hlučný. Řeknu ti to ještě jinak. Nejel jsem v žádný E30, kde by ta převodovka nebyla slyšet. A není to difer ani gumy ale prostě PŘEVODOVKA. Nedávno jsem se bavil s majitelem vrakoviště v Lopuchový a ten mi potvrdil, že v poslední době řešil reklamace převodovek kvůli hlučnosti. Tuhle mi jeden člen fóra - mimochodem žádnej začátečník - tvrdil, že ten zvuk dělaj všechny 6-ti válce, ale že to není převodovka. Je, uznal to, když jsme to projeli.Raon píše:vazne zkus dolejt olej! By ses divil kolik prevodovek jezdi nasucho, ta tvoje asi taky! Jinak ridil sem uz vazne hodne aut a muzu rict prevodovky od BMW sou absolutni spicka, ktery auto radi lip jak BMW? mysleno treba po 200 000km, Matka ma novyho Pazouta 206 a muzu rict, ze francouzi neumej delat prevodovky, ja mam taky momentalne frantika BX rv 91 a zpatecka a dvojka jdou obcas pres zuby uz sem se tim asi 5x zabyval a je to furt skoro stejny a v servisu mi rekli, ze to ty auta delaj a ze se s tim nemam zabyvatAnonymous píše:Tak tam ale neměl spojku 2.5i.Bmw-rally píše:A já tvrdim, že jsem viděl na 2,5i motoru, převodovku z ety i dvoulitra. Ještě si pořád myslíš, že převodovky od BMW stojí za hovno? Který auta podle tebe mají lepší převodovky?
Psal jsem E30 převodovky, u ostatních BMW nevim o tom, že by byly hlučné. A proč stojí za hovno - to jsem taky psal - protože jsou po několika více či méně kilometrech hlučné. Ono když tě po hodině jízdy bolí hlava protože to řve jako tramvaj, to není nic příjemného. To ovšem nevylučuje tvoje zkušenosti ze závodění, ta převodovka co se přenosu výkonu týče vydrží dost. Každopádně když srovnám hlučnosti převodovek u aut co znám, tak já tu svojí můžu přirovnat k žigulíku. Což je pro BMW trochu ostuda...
P.S. tuhle jsem slyšel na vzdálenost cca 100m bráchovo E30 - a úroveň hluku od převodovky se rozvnal úrovni hluku od naftového motoru...
Bavoraku uz sem taky par mel a zadny potize s prevodovkou a ani sem od nikoho neslysel, ze by zrovna prevodovka delala problemy ani hluk, mel sem i e21 rv 82 a opet prevodovka super. Dokonce sem ze svyho zborenyho BMW e30 prodaval dily a prevodovku nikdo nechtel, ze se to prej vubec nesere - to mi rekli na vrakaci
Tak me napada jak si popisoval ruzny prasarny co lidi delaj jestli to sam nedelas se svejma kamosema, pac je dost divny, ze zrovna ty a tvuj bracha a par tvejch kamosu mate urvany prevodovky, jinak neznam nikoho ses prvni