Oblozeni E30

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
At3m.
Příspěvky: 110
Registrován: 13. 12. 2006 19:55
Bydliště: Praha

Oblozeni E30

Příspěvek od At3m. » 09. 05. 2007 17:37

Prosim o radu...Lisi se nejak oblozeni na zadni bubnovou napravu...nebo jsou vsechny stejne?
Dekuji.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 05. 2007 17:42

Dělá to XX- výrobců.
Takže je vhodný dát všechny 4 pakny od jednoho výrobce.

At3m.
Příspěvky: 110
Registrován: 13. 12. 2006 19:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od At3m. » 09. 05. 2007 18:13

To jo....ale myslel jsem jestli se neliseji ty otvory uvnitr..nebo jeste neco...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 05. 2007 18:32

At3m. píše:To jo....ale myslel jsem jestli se neliseji ty otvory uvnitr..nebo jeste neco...
Všechny E30 s bubnovýma brzdama mají stejný pakny.
http://bmwfans.info/part-34219064270/

A dokonce ty pakny pasujou na Alfa-Romeo 33 1,7iE, pokud je to verze s bubnama vzadu.

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 11. 05. 2007 19:34

vlada320 píše:tak to s tim alfa me dostalo. :lol: a nejsou levnejsi ty na alfa romeo? :D asi ne co :lol:
Já sem si nechal pakny zrepasovat - urvou zbytky starýhop obložení, otryskaj, nalepí nový obložení a napatlaj proti korozi. Stálo mě to asi 400,- za všechny 4. Nemůžu si stěžovat. Nejlevnější nový stojí asi 1200,-

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 05. 2007 20:20

Lenoch píše:
vlada320 píše:tak to s tim alfa me dostalo. :lol: a nejsou levnejsi ty na alfa romeo? :D asi ne co :lol:
Já sem si nechal pakny zrepasovat - urvou zbytky starýhop obložení, otryskaj, nalepí nový obložení a napatlaj proti korozi. Stálo mě to asi 400,- za všechny 4. Nemůžu si stěžovat. Nejlevnější nový stojí asi 1200,-
budu se za tebe modlit aby se to neurvalo a pak ses v riti.... jestlize se posere zrepasovane spojkove oblozeni, budiz, v nejhrosim ti zustane dnu rychlost, odtrhne li se oblozeni brzd, to je uz velika sranda... to je tak velika polozka 1200? stoji to za to? ja bych se bal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 05. 2007 20:37

Platil jsem za sadu nových paken (4ks) cca 880,- Kč FERODO PREMIER.

Repas by u stejný firmy stál cca 500,-.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 11. 05. 2007 21:25

Venca píše:Platil jsem za sadu nových paken (4ks) cca 880,- Kč FERODO PREMIER.

Repas by u stejný firmy stál cca 500,-.
Nápodobně,jednou se mi to urvalo a řeknu ti slušnej mazec,ve stotřiceti bloklý kolo.Takový hodiny že že kamoš si crkl do gatí,takže hodně štěstí s repasí :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 12. 05. 2007 12:23

DVORIS píše:
Venca píše:Platil jsem za sadu nových paken (4ks) cca 880,- Kč FERODO PREMIER.

Repas by u stejný firmy stál cca 500,-.
Nápodobně,jednou se mi to urvalo a řeknu ti slušnej mazec,ve stotřiceti bloklý kolo.Takový hodiny že že kamoš si crkl do gatí,takže hodně štěstí s repasí :wink:
Mňo, mezi náma, kdybych s tím autem chtěl závodit, tak do repasu asi taky nejdu... ale já to mám na rodinné popojíždění..:)) Spíš začínam koukat, že jsme měli celkem kliku, když na včech motorkách jsme měli repasovaný pakny.... vona i taková blbá rozdrážděná Jáwa se seklým přednim kolem nic moc....:)) Nicméně mě se ještě ani jeden repas neutrhnul:)

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová otázka

Příspěvek od bmwm3 » 09. 01. 2008 12:10

mac píše:Potřebuji vyměnit brzdy asi přední i zadní. Mám s tím jít do servisu nebo to opravit sám? :shock: :wink: Díky za odpověď
Tak když se takhle ptáš, tak asi do servisu...

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 09. 01. 2008 13:54

marty87 píše:
Lenoch píše:já to mám na rodinné popojíždění..:))
No pak jsem třeba na tebe zvědavej, jak budeš manželce nebo dětem vysvětlovat, proč jste do toho stromu nabourali, protože tatínek je xxxxx.

Takhle ohrožovat celou rodinu, není ti to blbý?!!
Znova říkám, že sem ani s jedním repasem neměl problémy... a to můžu mít cca pátej už. Navíc je to na zadním kole. Na přednim bych možná váhal. A navíc co je to repas?? Postup výroby nový a nebo repasovaný pakny je naprosto identický... s tím, že u repasovaný vezmou použitou paknu a celou jí opískujou a u nový vezmou nový kus železa. Jináč lepidla, lisy a brzdový obložení je totožný. Takže nechápu obavy. Firma která se tím živí těžko bude dělat zmetky. A mimochodem, už sem vyděl pár origo jetých paken, který na tom nebyly co do tlouštky ještě zle, ale už byly z půlky odlepené. Až mě někdy vypečou, tak k nim ztratim důvěru, zatím ale nevypekly:) Njn, za chvíli stejně budu mít e34 a tam už vzadu sou pakny jen na ručku - repas!!:))

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 09. 01. 2008 14:07

marty87 píše:Řeknu ti to takhle, protektory bych na auto taky nikdy nedal.
Njn, ale protektor je uplně něco jinýho. To je sráč! Protože tam je technologie výroby už naprosto odlišná od výroby nový gumy - na už hotovou a vyškvařenou gumu oni nějakou dodatečnou technologií navulkanizujou novej běhoun - vživotě to už nebude nikdy spojený tak, jako když je to celý jeden novej kus. Proto se to taky trhá. Protektor je opravdu levnej sráč a hodí se to tak možná pro Š120, kde nároky na pneu nejsou takový - max se ti v padesáti utrhne běhoun.. Ale co když se to stane na BMW ve 150?? S tím s tebou jednoznačně souhlasím:) Víš, s bráchou jsme dospěli k názoru, že cokoli co kupuješ na auto a není od fabrikovýho výrobce - přímo od BMW, tak to stojí zahovno... at už kladky na rozvody, pumpy apod. Sou to neorigo sračky, který většinou ani pořádně nepasujou a vydrží většinou zlomek toho, co origo. Takže po týhle stránce mě je jedno, jestli koupím pakny od Kelly nebo repas... já to mám totožný, tak jako tak to stojí zahovno, protože to není origo... a radši dám tedy míň za neorigo, než nějakej kompromis...

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 09. 01. 2008 15:52

mac píše:Tak jsem na to dneska čuměl přes kola a mám všude kotouče a vzadu nic nepravidelně sjeté.Kraje na zadních kolech jsou rezlé přední vypadají fajn,ale ještě nevím jakou mají tloušťku to se uvidí,jak se to shodí.Uvidím ještě,protože budu potřebovat kouknout na startér a alternátor.Jinak mám manuál na E30 :D A taky nechci žít věčně. :D :wink:
Nic zlozite z tymi brzdami ja som si ich spravil sam ,len predne kotuce ma seru lebo mam na nich drazky jak od sustruhu :( , takze sa idu obiednat nove ale nie origo bawacke.
Tak vela stastia.
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
zahy
Příspěvky: 1295
Registrován: 21. 10. 2003 20:06
Bydliště: Plzeň-Praha

Re: :-)

Příspěvek od zahy » 09. 01. 2008 18:08

mac píše:Jsem volal do servisu a řekli mi, že brzdové obložení na 4 kola a obroušení kotoučů mě vyjde na 2200kč.Což se mi zdá dobrá cena, protože brzové obložení jsem chtěl kupovat za 2400kč. Takže to hodím do servisu asi.Ale díky za rady. :wink:
proc ti budou stacet kotouce?to je reseni na chvilku a za tu praci to nestoji,kup nove!!!!jak muzete na brzdach setrit :roll:
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 01. 2008 10:19

tak buď máš malo kapaliny a nebo ti nedali dopředu to čidlo na tloušku destiček jak vypada ta kontrolka?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 17. 01. 2008 11:16

mac píše:Tu kontrolku jsem si dal do nicku.Takhle vypadá
ta znaci opotrebovany brzd. desticky. Tzn. ze ti bud nezapojili kabel na desky, nebo ti dali desticky bez cidla. A nebo je chyba nekde ve vedeni...
736 129 249

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: ...

Příspěvek od Venca » 17. 01. 2008 14:32

mac píše:Díky za odpovědi,takže zaplatím 5200kč a futr mi bude svítit do ksichtu dioda :? Jinak mi řekli,že to napojovali správně ty destičky.Ale možné je vše....protože je to autoservis.Takže neví čím to je.Tak budu muset použít štípačky asi :D Tak to vypadá,že příště budu raději dělat vše doma podle manuálu.Ještě jsem zvědav,jak to bude fungovat.Ale prý dostanu i doklad na to....(zázrak). Takže potom ještě napíšu,jak to bude fungovat ty brzdy.
Tam není dioda, ale žárovka.

Zapojit to i mohli, otázka je, zda je v pořádku přívod. Smyčka nesmí být přerušená, ani nesmí mít žádný z vodičů svod na kostru auta.
Štípačky jsou ti tedy houby platný.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 17. 01. 2008 20:05

Max-Max píše:
Lenoch píše:
vlada320 píše:tak to s tim alfa me dostalo. :lol: a nejsou levnejsi ty na alfa romeo? :D asi ne co :lol:
Já sem si nechal pakny zrepasovat - urvou zbytky starýhop obložení, otryskaj, nalepí nový obložení a napatlaj proti korozi. Stálo mě to asi 400,- za všechny 4. Nemůžu si stěžovat. Nejlevnější nový stojí asi 1200,-
budu se za tebe modlit aby se to neurvalo a pak ses v riti.... jestlize se posere zrepasovane spojkove oblozeni, budiz, v nejhrosim ti zustane dnu rychlost, odtrhne li se oblozeni brzd, to je uz velika sranda... to je tak velika polozka 1200? stoji to za to? ja bych se bal.
Maxi záleží na tom kdo ti ten repas dělá u nás v opavě je firma která dodává čelisti pro Škodovku Zetor apod. Repasy od nich montuju už nějakých 5 let a nikd žádný problém když jsem se ptal majitele té firmy jak je to s kvalitou tak říkal že postup je naprosto stejný jako u čelistí z prvovýby.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 17. 01. 2008 20:18

Sopťa píše:....když jsem se ptal majitele té firmy jak je to s kvalitou tak říkal že postup je naprosto stejný jako u čelistí z prvovýby.
V Plzni v prodejně dílů JiMi je nechávali taky nalepovat, ty repasovaný vypadaly jako fungle.
Dávali jsme je do různých Š-120 a Favoritů několika kolembydlících, problém nikdy nebyl.

Je ovšem možný, že to nalepování někde dělá jouda-zlatokop, a pak to nedrží - prasat všude dost.
Jen příklad - dneska jsem měl v ruce "atrapu" náhradního dílu, ozubený kolečko do motocyklu, materiál jak na hřebíky, dodavatel bohužel nezjištěn.
Loni jsem byl kvůli nekvalitním dílům 2x bonzovat na ČOI... :roll:

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 17. 01. 2008 20:22

Viděl jsem i výrobní postup a zmrdat tohle fakt nejde. Teda všechno jde zmrdat i ta prvovýroba:)
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Odpovědět