Oblozeni E30
Oblozeni E30
Prosim o radu...Lisi se nejak oblozeni na zadni bubnovou napravu...nebo jsou vsechny stejne?
Dekuji.
Dekuji.
Všechny E30 s bubnovýma brzdama mají stejný pakny.At3m. píše:To jo....ale myslel jsem jestli se neliseji ty otvory uvnitr..nebo jeste neco...
http://bmwfans.info/part-34219064270/
A dokonce ty pakny pasujou na Alfa-Romeo 33 1,7iE, pokud je to verze s bubnama vzadu.
Já sem si nechal pakny zrepasovat - urvou zbytky starýhop obložení, otryskaj, nalepí nový obložení a napatlaj proti korozi. Stálo mě to asi 400,- za všechny 4. Nemůžu si stěžovat. Nejlevnější nový stojí asi 1200,-vlada320 píše:tak to s tim alfa me dostalo.a nejsou levnejsi ty na alfa romeo?
asi ne co
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
budu se za tebe modlit aby se to neurvalo a pak ses v riti.... jestlize se posere zrepasovane spojkove oblozeni, budiz, v nejhrosim ti zustane dnu rychlost, odtrhne li se oblozeni brzd, to je uz velika sranda... to je tak velika polozka 1200? stoji to za to? ja bych se bal.Lenoch píše:Já sem si nechal pakny zrepasovat - urvou zbytky starýhop obložení, otryskaj, nalepí nový obložení a napatlaj proti korozi. Stálo mě to asi 400,- za všechny 4. Nemůžu si stěžovat. Nejlevnější nový stojí asi 1200,-vlada320 píše:tak to s tim alfa me dostalo.a nejsou levnejsi ty na alfa romeo?
asi ne co
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Mňo, mezi náma, kdybych s tím autem chtěl závodit, tak do repasu asi taky nejdu... ale já to mám na rodinné popojíždění..DVORIS píše:Nápodobně,jednou se mi to urvalo a řeknu ti slušnej mazec,ve stotřiceti bloklý kolo.Takový hodiny že že kamoš si crkl do gatí,takže hodně štěstí s repasíVenca píše:Platil jsem za sadu nových paken (4ks) cca 880,- Kč FERODO PREMIER.
Repas by u stejný firmy stál cca 500,-.


- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová otázka
Tak když se takhle ptáš, tak asi do servisu...mac píše:Potřebuji vyměnit brzdy asi přední i zadní. Mám s tím jít do servisu nebo to opravit sám?![]()
Díky za odpověď
Znova říkám, že sem ani s jedním repasem neměl problémy... a to můžu mít cca pátej už. Navíc je to na zadním kole. Na přednim bych možná váhal. A navíc co je to repas?? Postup výroby nový a nebo repasovaný pakny je naprosto identický... s tím, že u repasovaný vezmou použitou paknu a celou jí opískujou a u nový vezmou nový kus železa. Jináč lepidla, lisy a brzdový obložení je totožný. Takže nechápu obavy. Firma která se tím živí těžko bude dělat zmetky. A mimochodem, už sem vyděl pár origo jetých paken, který na tom nebyly co do tlouštky ještě zle, ale už byly z půlky odlepené. Až mě někdy vypečou, tak k nim ztratim důvěru, zatím ale nevypekly:) Njn, za chvíli stejně budu mít e34 a tam už vzadu sou pakny jen na ručku - repas!!:))marty87 píše:No pak jsem třeba na tebe zvědavej, jak budeš manželce nebo dětem vysvětlovat, proč jste do toho stromu nabourali, protože tatínek je xxxxx.Lenoch píše:já to mám na rodinné popojíždění..)
Takhle ohrožovat celou rodinu, není ti to blbý?!!
Njn, ale protektor je uplně něco jinýho. To je sráč! Protože tam je technologie výroby už naprosto odlišná od výroby nový gumy - na už hotovou a vyškvařenou gumu oni nějakou dodatečnou technologií navulkanizujou novej běhoun - vživotě to už nebude nikdy spojený tak, jako když je to celý jeden novej kus. Proto se to taky trhá. Protektor je opravdu levnej sráč a hodí se to tak možná pro Š120, kde nároky na pneu nejsou takový - max se ti v padesáti utrhne běhoun.. Ale co když se to stane na BMW ve 150?? S tím s tebou jednoznačně souhlasím:) Víš, s bráchou jsme dospěli k názoru, že cokoli co kupuješ na auto a není od fabrikovýho výrobce - přímo od BMW, tak to stojí zahovno... at už kladky na rozvody, pumpy apod. Sou to neorigo sračky, který většinou ani pořádně nepasujou a vydrží většinou zlomek toho, co origo. Takže po týhle stránce mě je jedno, jestli koupím pakny od Kelly nebo repas... já to mám totožný, tak jako tak to stojí zahovno, protože to není origo... a radši dám tedy míň za neorigo, než nějakej kompromis...marty87 píše:Řeknu ti to takhle, protektory bych na auto taky nikdy nedal.
- slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
- Kontaktovat uživatele:
Nic zlozite z tymi brzdami ja som si ich spravil sam ,len predne kotuce ma seru lebo mam na nich drazky jak od sustruhumac píše:Tak jsem na to dneska čuměl přes kola a mám všude kotouče a vzadu nic nepravidelně sjeté.Kraje na zadních kolech jsou rezlé přední vypadají fajn,ale ještě nevím jakou mají tloušťku to se uvidí,jak se to shodí.Uvidím ještě,protože budu potřebovat kouknout na startér a alternátor.Jinak mám manuál na E30A taky nechci žít věčně.
![]()

Tak vela stastia.
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
Re: :-)
proc ti budou stacet kotouce?to je reseni na chvilku a za tu praci to nestoji,kup nove!!!!jak muzete na brzdach setritmac píše:Jsem volal do servisu a řekli mi, že brzdové obložení na 4 kola a obroušení kotoučů mě vyjde na 2200kč.Což se mi zdá dobrá cena, protože brzové obložení jsem chtěl kupovat za 2400kč. Takže to hodím do servisu asi.Ale díky za rady.

Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
tak buď máš malo kapaliny a nebo ti nedali dopředu to čidlo na tloušku destiček jak vypada ta kontrolka?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: ...
Tam není dioda, ale žárovka.mac píše:Díky za odpovědi,takže zaplatím 5200kč a futr mi bude svítit do ksichtu diodaJinak mi řekli,že to napojovali správně ty destičky.Ale možné je vše....protože je to autoservis.Takže neví čím to je.Tak budu muset použít štípačky asi
Tak to vypadá,že příště budu raději dělat vše doma podle manuálu.Ještě jsem zvědav,jak to bude fungovat.Ale prý dostanu i doklad na to....(zázrak). Takže potom ještě napíšu,jak to bude fungovat ty brzdy.
Zapojit to i mohli, otázka je, zda je v pořádku přívod. Smyčka nesmí být přerušená, ani nesmí mít žádný z vodičů svod na kostru auta.
Štípačky jsou ti tedy houby platný.
Maxi záleží na tom kdo ti ten repas dělá u nás v opavě je firma která dodává čelisti pro Škodovku Zetor apod. Repasy od nich montuju už nějakých 5 let a nikd žádný problém když jsem se ptal majitele té firmy jak je to s kvalitou tak říkal že postup je naprosto stejný jako u čelistí z prvovýby.Max-Max píše:budu se za tebe modlit aby se to neurvalo a pak ses v riti.... jestlize se posere zrepasovane spojkove oblozeni, budiz, v nejhrosim ti zustane dnu rychlost, odtrhne li se oblozeni brzd, to je uz velika sranda... to je tak velika polozka 1200? stoji to za to? ja bych se bal.Lenoch píše:Já sem si nechal pakny zrepasovat - urvou zbytky starýhop obložení, otryskaj, nalepí nový obložení a napatlaj proti korozi. Stálo mě to asi 400,- za všechny 4. Nemůžu si stěžovat. Nejlevnější nový stojí asi 1200,-vlada320 píše:tak to s tim alfa me dostalo.a nejsou levnejsi ty na alfa romeo?
asi ne co
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour
V Plzni v prodejně dílů JiMi je nechávali taky nalepovat, ty repasovaný vypadaly jako fungle.Sopťa píše:....když jsem se ptal majitele té firmy jak je to s kvalitou tak říkal že postup je naprosto stejný jako u čelistí z prvovýby.
Dávali jsme je do různých Š-120 a Favoritů několika kolembydlících, problém nikdy nebyl.
Je ovšem možný, že to nalepování někde dělá jouda-zlatokop, a pak to nedrží - prasat všude dost.
Jen příklad - dneska jsem měl v ruce "atrapu" náhradního dílu, ozubený kolečko do motocyklu, materiál jak na hřebíky, dodavatel bohužel nezjištěn.
Loni jsem byl kvůli nekvalitním dílům 2x bonzovat na ČOI...

Viděl jsem i výrobní postup a zmrdat tohle fakt nejde. Teda všechno jde zmrdat i ta prvovýroba:)
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour
BMW E39 540i Tour