O co jde. V cervnu jsem si tu koupil krasnou tricu touringa 1.8.

Snad ani nebudu rikat za kolik- dneska mi to prijde jako hroznej majlant za takovy auto (40 000,-). A jak uz to byva, pak to prislo.
Nejdriv zacali odchazet blbosti- zamek ve dverich spolujezdce, zamek na nadrz... Potom se zacali objevovat lepsi veci. Hucici zadni loziska a diferak, nefunkci rucni brzda (je fakt, ze zrovna tohle sem vedel uz od koupe..), krivy kotouce, naky cepy, tycky stabiku... Posleze vyslo najevo, ze je povolena velka vana, takze chcije (pardon za ten vyraz) olej. Ruku v ruce s tim jsem zjistil, ze silentbloky uz taky maji nejlepsi leta davno za sebou. Nasledovala vymena chladice, termostatu, vodni pumpy, starteru...
Tohle vsechno jsem stale jeste byl ochotnej tolerovat a odhodlanej dat to dohromady. Jenze ... pak prisla na radu vacka, o ktere se nekteri clenove fora vyjadrili takto:"srot"...

To uz jsem pomalu zacinal resit, co s tim. Opravit za 15k? Jinej motor nebo se toho zbavit? Nez jsem se stih rozkoukat, vsiml jsem si, ze na to kolik tam liju oleje, je pod autem podezrele malo skvrn. Tim se z podezreni dostala vana, ale o moc lip mi to neznelo. No a ke konci roku (konkretne 31. ...) me bramboracek dorazil, kdyz se z pod kapoty pri jizde zacali ozyvat zvuky jako by mi nekdo mlatil kladivem do motoru. Kouknul jsem znova na vacku (misto toho abych paril
Pro nazornou ukazku: http://youtube.com/watch?v=Wk6M7iOsHPM
Pro zajimavost: za studena to neboucha tolik
Takze abych to 'sesumyroval', co je vsechno spatne:
motor... + vule na hardyne
podvozek- tlumice (vsechny 4), cepy na predku, tycky stab., sb. zadni napravnice, horni ulozeni zad. tlumicu, zadni loziska
brzdy- kotouce, rucka
-no je to tak ve zkratce a urcite sem neco opomnel, ale stejne mi z toho vychazi, ze mam vlastne peknou kastli a tim to konci.
Nicmene abych se dostal k jadru veci. Mym cilem je mit peknou e30 touring bez zavad. A ted nastava otazka: jak toho dosahnout? V podstate mam dve moznosti:
1. pustit se do toho a dat svoje auto do kupy. Hrubym odhadem 30kkc (Hanis- snad se nebude zlobit). Tahle varianta je sice narocnejsi, ale zase bych urco vedel, ze je vse jak ma byt...
2. zbavit se svyho auta a koupit jiny v lepsim stavu. To by mozna vyslo levneji, ale je otazka, jestli by vyrzelo bez zasednejsich oprav (abych do toho potom nezahucel este hur..). Navic je tu problem s momentalnim stavem auta a jeho prodejnosti...
No a konecne, otazka (necekane) zni: Varianta 1 nebo 2??
A doplnujici otazka: Je vubec mozny tohle auto za slusnej peniz prodat?
Snad bych jeste doplnil, ze sam se priklanim spise k oprave auta, ale plne rozhodnut stale nejsem, proto se ptam...
A ted babo rad... ( - nebrat osobne



