
Budu vďěčnej za jakékoliv názory a přípomínky.
PS : Také navrhnětě v jaké cenové relaci bych se měl poohlédnout počítam že by to bylo tak na 5let provozu (možná vic)a RV kolem 89 a výše.
PS1: Popřípadě navrhněte jinej obah
Jak nad tim tak přemejšlim tak máš asi pravdu.Asi bude do začátku muset stačit "obyčejná" 1,8. Za ty prachy by mohlo bejt něco jinýho určitě ve slušnym stavu jenže mě se nejak předohraby příčej. Kolik bys dal osobně za nejakou slušnou jednaosmu ?Mao píše:No chlapíku, určitě je fajn, že chceš rozšířit naše řady ale trochu mi uniká logika toho cos tu napsal. Ty chceš dvouapůli - ale hned do ní dáš plyna rád bys spotřebu kolem 10 l plynu! na 100 km...to abys to opravdu hodně šolíchal ( pokud vím, tak plynu je větší spotřeba než benzínu )...ale na co potom tu dvouapůli potřebuješ??? To ti stačí nějaká jednaosma, budeš jezdit oběma stejně rychle ale za jinou spotřebu. Navíc zřejmě nemáš moc peněz na provoz auta ( nebo je do toho dát nechceš ) a tudíž mi bawor nepřijde jako ideální volba. jinak počítej že slušná dvouapůle tě vyjde min. na 60 tis. + nějaké ty investice do začátku.
tak 1.8i se da sehnat slusna i treba za 40 - 50 ae bude starsi ae itak tyhle auta sou drzaky takze v tom bych problem nevidelUnkwas píše: Kolik bys dal osobně za nejakou slušnou jednaosmu ?
Po jine značne neee to budu rači žrát trávu a kamenyAnd píše:taky mi trochu unika smysl toho ze ce 170 konovy auto se kterym se hodla plizit jako snek![]()
na obcasny blbnuti o vikendech staci 318i
a krom toho pises ze ces rok 89 a novejsi kdy E30 byla uz u konce takze i ja si myslim ze by ses mel podivat po jine znacce
Jinak o tom plynu byhc se docela hádal. Docela slušná úspora korunek a alespon podle mě spotřeba pořád skoro stejná. Nevim jak to je třeba u BMW,ale se svim žigulíčkem když byl v dobrym stavu co se týče motorově tak si při klidný jízdě vzal tak 9 L plynu a když sem ho držel co to dá tak si nad 12 litrů nikdy nevzal.thomas_a_anderson píše:Plyn patří do sporáku nebo maximálně do nějakýho podauta, ne do auta
Jasně žere to víc ale taky plyn stojí 13,50 a benzín 25 a když si to veme o 1-2l na 100 víc tak se ti to pořád vyplatí. Jinak kapanek zapáchá ale emise sou mnohem menší než u benzínu. Výkon snižuje v tak 5-10% těch 10 už je extrém jinak kufr se zmenší proti tomu nemam argument leda že bys dal nádrž místo rezervy. Na plyn startuju at je zima nebo léto a hlavně auto necuká jako při benzínu. Podle mě je to rozumnej kompromisAnd píše:plyn je blbec![]()
zere to vic.. mas zrusenej kufr..smrdi..musis pockat nez se zahreje motor nez to prepnes na plyn..v neposledni rade snizuje vykon.. musis si urcit priority- bud budes jezdit ekonomicky anebo v BMW
thomas_a_anderson píše:Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
Je to tvuj názor a brát ti ho nebuduthomas_a_anderson píše:Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
Já to beru z hlediska ekonomického. Když za rok najedu dejme tomu 30000 tak když budu brát tvojí průměrnou spotřebu třeba 8,5l a cena benzínu 24.50 tak tě to vyjde na 62000 + - a když by ti to žralo 11l plynu za 13.50l tak tě vyjde na 45000 +- tak tam máš rozdíl 17tis. To podle mě stojí za uvažování.Unkwas píše:thomas_a_anderson píše:Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
no co ja vim tak by se na plyn melo prepinat az se zahreje motor a startovat na nej vubec ne.. a znamej ma plyn v novy lagune a taky s tim blbec startuje a dicki mu to tak 3x chcipne nez odjede z parkovisteUnkwas píše: Na plyn startuju at je zima nebo léto a hlavně auto necuká jako při benzínu.
No správně by se asi (určitě) mělo startovat ne benzín. A u novyho auta korAnd píše:no co ja vim tak by se na plyn melo prepinat az se zahreje motor a startovat na nej vubec ne.. a znamej ma plyn v novy lagune a taky s tim blbec startuje a dicki mu to tak 3x chcipne nez odjede z parkovisteUnkwas píše: Na plyn startuju at je zima nebo léto a hlavně auto necuká jako při benzínu.