BMW na cestu do práce ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

BMW na cestu do práce ?

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 12:25

Jelikož mi odchází muj dopravní prostředek VAZ 2105 na LPG začínam přemejšlet o koupi nečeho pořádnýho s čim se dá nejen do prace dojet ,ale i na občasné blbnutí o víkendech. Původně byl můj sen E36 nebo E34 ale ty sou zatím ve hvězdách :( .Tak jako jdiná možnost pokud se nechci kodrcat v nějakym předohrabu mě napadá právě E30. Lépe řečeno 325i samozdřejmě okamžitá přestavba na LPG. JAk sem koukal spotřeba by celkem šla a myslym že by šla při velice klidné jízdě posunout třeba na hranici 10L plynu na 100km nebo ještě méně. Se škoda 105 se mi podařilo dostat na 5l , sice se člověk plouží jako šnek ale jde si na to zvyknout.

Budu vďěčnej za jakékoliv názory a přípomínky.

PS : Také navrhnětě v jaké cenové relaci bych se měl poohlédnout počítam že by to bylo tak na 5let provozu (možná vic)a RV kolem 89 a výše.

PS1: Popřípadě navrhněte jinej obah

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 24. 03. 2004 12:53

No chlapíku, určitě je fajn, že chceš rozšířit naše řady ale trochu mi uniká logika toho cos tu napsal. Ty chceš dvouapůli - ale hned do ní dáš plyn :? a rád bys spotřebu kolem 10 l plynu! na 100 km...to abys to opravdu hodně šolíchal ( pokud vím, tak plynu je větší spotřeba než benzínu )...ale na co potom tu dvouapůli potřebuješ??? To ti stačí nějaká jednaosma, budeš jezdit oběma stejně rychle ale za jinou spotřebu. Navíc zřejmě nemáš moc peněz na provoz auta ( nebo je do toho dát nechceš ) a tudíž mi bawor nepřijde jako ideální volba. jinak počítej že slušná dvouapůle tě vyjde min. na 60 tis. + nějaké ty investice do začátku.
member of zewl crew

Zoby
Příspěvky: 53
Registrován: 11. 12. 2003 18:44
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Zoby » 24. 03. 2004 13:08

navíc mezi 1,8 a 2,5 je docela solidní rozdíl pojistky....

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 13:09

Mao píše:No chlapíku, určitě je fajn, že chceš rozšířit naše řady ale trochu mi uniká logika toho cos tu napsal. Ty chceš dvouapůli - ale hned do ní dáš plyn :? a rád bys spotřebu kolem 10 l plynu! na 100 km...to abys to opravdu hodně šolíchal ( pokud vím, tak plynu je větší spotřeba než benzínu )...ale na co potom tu dvouapůli potřebuješ??? To ti stačí nějaká jednaosma, budeš jezdit oběma stejně rychle ale za jinou spotřebu. Navíc zřejmě nemáš moc peněz na provoz auta ( nebo je do toho dát nechceš ) a tudíž mi bawor nepřijde jako ideální volba. jinak počítej že slušná dvouapůle tě vyjde min. na 60 tis. + nějaké ty investice do začátku.
Jak nad tim tak přemejšlim tak máš asi pravdu.Asi bude do začátku muset stačit "obyčejná" 1,8. Za ty prachy by mohlo bejt něco jinýho určitě ve slušnym stavu jenže mě se nejak předohraby příčej. Kolik bys dal osobně za nejakou slušnou jednaosmu ?

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 03. 2004 13:20

taky mi trochu unika smysl toho ze ce 170 konovy auto se kterym se hodla plizit jako snek :lol:
na obcasny blbnuti o vikendech staci 318i

a krom toho pises ze ces rok 89 a novejsi kdy E30 byla uz u konce takze i ja si myslim ze by ses mel podivat po jine znacce :wink:
----------------------:)

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 03. 2004 13:24

Unkwas píše: Kolik bys dal osobně za nejakou slušnou jednaosmu ?
tak 1.8i se da sehnat slusna i treba za 40 - 50 ae bude starsi ae itak tyhle auta sou drzaky takze v tom bych problem nevidel
mrkni se tady do bazaru nebo treba na http://auto.rychle.cz/
----------------------:)

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 24. 03. 2004 13:27

Plyn patří do sporáku nebo maximálně do nějakýho podauta, ne do auta :wink:
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 13:31

And píše:taky mi trochu unika smysl toho ze ce 170 konovy auto se kterym se hodla plizit jako snek :lol:
na obcasny blbnuti o vikendech staci 318i

a krom toho pises ze ces rok 89 a novejsi kdy E30 byla uz u konce takze i ja si myslim ze by ses mel podivat po jine znacce :wink:
Po jine značne neee to budu rači žrát trávu a kameny :)

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 13:33

thomas_a_anderson píše:Plyn patří do sporáku nebo maximálně do nějakýho podauta, ne do auta :wink:
Jinak o tom plynu byhc se docela hádal. Docela slušná úspora korunek a alespon podle mě spotřeba pořád skoro stejná. Nevim jak to je třeba u BMW,ale se svim žigulíčkem když byl v dobrym stavu co se týče motorově tak si při klidný jízdě vzal tak 9 L plynu a když sem ho držel co to dá tak si nad 12 litrů nikdy nevzal.

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 03. 2004 13:38

plyn je blbec 8)
zere to vic.. mas zrusenej kufr..smrdi..musis pockat nez se zahreje motor nez to prepnes na plyn..v neposledni rade snizuje vykon.. musis si urcit priority- bud budes jezdit ekonomicky anebo v BMW :)
----------------------:)

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 13:43

And píše:plyn je blbec 8)
zere to vic.. mas zrusenej kufr..smrdi..musis pockat nez se zahreje motor nez to prepnes na plyn..v neposledni rade snizuje vykon.. musis si urcit priority- bud budes jezdit ekonomicky anebo v BMW :)
Jasně žere to víc ale taky plyn stojí 13,50 a benzín 25 a když si to veme o 1-2l na 100 víc tak se ti to pořád vyplatí. Jinak kapanek zapáchá ale emise sou mnohem menší než u benzínu. Výkon snižuje v tak 5-10% těch 10 už je extrém jinak kufr se zmenší proti tomu nemam argument leda že bys dal nádrž místo rezervy. Na plyn startuju at je zima nebo léto a hlavně auto necuká jako při benzínu. Podle mě je to rozumnej kompromis :)

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 24. 03. 2004 13:46

No ja si teda nemyslim, ze by plyn byla spatna vec!! Nevim, proc bych mel napr. pri popojizdeni po meste nebo klidnou jizdou jezdit zbytecne na benzin? Benzin si prepinam kdyz se chci dost ostre projet. A i tech udusenejch cca 270koni staci na slusny svezeni za cca. polovicni cenu. :wink: A misto v kufru bych stejne nemel, pac tam mam 2SW.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 24. 03. 2004 13:54

Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 03. 2004 14:02

thomas_a_anderson píše:Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
:lol: :lol:
----------------------:)

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 14:02

thomas_a_anderson píše:Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
Je to tvuj názor a brát ti ho nebudu :D .Jen pro info Nádrž na LPG vydrží mnohem víc než na benzín.

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 14:08

Unkwas píše:
thomas_a_anderson píše:Když dáš plyn místo rezervy, musíš někam pro změnu dát rezervu, pokud teda nejseš střelec, co jezdí bez ní...
Jinak do rusostroje bych klidně prdy dal taky, jenom bych se bál, že s tím někde klepnu a trochu mě to opeče. Ale prostě do baworáka ne, příjde mi to jako degradace toho auta...
Já to beru z hlediska ekonomického. Když za rok najedu dejme tomu 30000 tak když budu brát tvojí průměrnou spotřebu třeba 8,5l a cena benzínu 24.50 tak tě to vyjde na 62000 + - a když by ti to žralo 11l plynu za 13.50l tak tě vyjde na 45000 +- tak tam máš rozdíl 17tis. To podle mě stojí za uvažování.

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 03. 2004 14:17

ano to je v poradku a plyn samozrejme vychazi levneji idiz se vyplati az po x kilometrech pac zas musis pocitat s investici do zabudovani a homologace
ae pokud sem to spravne pochopil tak thomas nenarazel na plyn jako obecne ae narazel na plyn v BMW 8)
----------------------:)

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 03. 2004 14:22

Unkwas píše: Na plyn startuju at je zima nebo léto a hlavně auto necuká jako při benzínu.
no co ja vim tak by se na plyn melo prepinat az se zahreje motor a startovat na nej vubec ne.. a znamej ma plyn v novy lagune a taky s tim blbec startuje a dicki mu to tak 3x chcipne nez odjede z parkoviste :lol:
----------------------:)

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 14:25

And píše: ae pokud sem to spravne pochopil tak thomas nenarazel na plyn jako obecne ae narazel na plyn v BMW 8)
Ok tak v tom pripade se omlouvam :D

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 24. 03. 2004 14:27

And píše:
Unkwas píše: Na plyn startuju at je zima nebo léto a hlavně auto necuká jako při benzínu.
no co ja vim tak by se na plyn melo prepinat az se zahreje motor a startovat na nej vubec ne.. a znamej ma plyn v novy lagune a taky s tim blbec startuje a dicki mu to tak 3x chcipne nez odjede z parkoviste :lol:
No správně by se asi (určitě) mělo startovat ne benzín. A u novyho auta kor :D Člověk je od přírody línej tvor tak asi zmáčkout ten přepínač dá moc práce :wink:

Odpovědět