Jaký motor pro začátečníka?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Jaký motor pro začátečníka?

Příspěvek od Kahn » 01. 12. 2007 15:17

Ahoj jaký motor byste mi doporučily?Spotřeba mě netíží,spíš abych se nevyboural v první zatáčce,i když to samozřejmě můžu i s 1.6...Dík
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Aldo
Příspěvky: 113
Registrován: 18. 10. 2007 14:03
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Aldo » 01. 12. 2007 15:31

jestli máš něco v hlavě, tak si kup třeba i 2,5, v opačném případě by bylo rozumnější začít s 1,6/1,8/1,8is. Když pohledáš, najdeš v diskusích na svou otázku určitě odpověď, je tu o motorech sepsáno dost a dost. Ale jak jsi psal, rozmlátit se můžeš v čemkoli.

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 01. 12. 2007 15:55

pokud te netizi benzin ,tak bych sel do 2.5 jelikoz budes chtit za par dnu urcite neco silnejsiho, kdyz nebudes delat vylozene kraviny za volantem tak nemas proble..
Obrázek

Uživatelský avatar
hanys
Příspěvky: 476
Registrován: 15. 05. 2007 13:18
Bydliště: Ostrava- Bartovice

Příspěvek od hanys » 01. 12. 2007 16:15

No na začátek 2.5 asi ne :roll: ideální máš 1.8 a je jedno jestli m10 nebo m40 nebo třeba i to ISo. :idea:
ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring

Uživatelský avatar
crysa
Příspěvky: 172
Registrován: 08. 10. 2006 19:53
Bydliště: Brno

Příspěvek od crysa » 01. 12. 2007 16:21

Kazdej to sice strasne odsuzuje, ale na zacatek bych doporucil 2.0 - je to 6ti hrnek, clovek se nauci jezdit s vetsim motorem (kdo jel v 2.0 jinych znacek musi uznat, ze to se vubec neda srovnat) a pak mu nedela prechod na silnejsi (2.5+) zadnej problem. Je to levny, motory podle me taky slusny (ne jak na 90% vylitany ISo) protoze s tim kazdej nejezdi jak kdyby to ukrad

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 01. 12. 2007 16:57

Zacal jsem na 2.0i a taky prozatim jsem na nem zkoncil...

Je to relativne silnej motor, ale ne jak 2.5i, nebo 2.3i, takze "drift" ci paleni si zkusis tak mozna za mokra apod... Ja osobne bych sel do 1.8i. Pak uz bych se rozhodoval jen mezi plastakem a chromem. 1.8i nespspa tolik co 2.0i a svezes se taky dobre, ne li lip...

Na druhou stranu je mi proti srsti zvuk 4 valce... :roll: :D
Obrázek

Uživatelský avatar
crysa
Příspěvky: 172
Registrován: 08. 10. 2006 19:53
Bydliště: Brno

Příspěvek od crysa » 01. 12. 2007 17:24

praveze 6ti hrnek se nejen jinak chova ale ten zvuk... auto mam pres rok a jeste jsem nemel potrebu si tam dat radio :twisted:

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 01. 12. 2007 18:00

nechte toho s tim zvukem 6valce :cry: :oops: :D

jestli je to uplně první auto bych asi volil 1,8

mam 1,8 jezdil jsem s předohrbama už 12 let takže řidičska puberta už je davno pryč. Škoda že jsem volil 1,8 kdyby mě všichni neodrazovali že se se silnějšim motorem poprve v zadohrabu rozsekam tak mam 2,5 nebo etu
Obrázek

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 01. 12. 2007 18:07

320i žere stejně jak 325i co?Ono možná nejlepší bude brát to co bude....za kolik se dá jezdit s tím 2.0?
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 01. 12. 2007 18:08

dost bych se soustredil taky na stav podvozku ten ve spatnym vetsinou totalnim KO stavu u E30 dokaze udelat rekl bych mnohem vic skody nez 2.5 pod kapotou :idea:

ale zvuk 6valce a zvuk sekacky je jak sunka od kosti a sunkovej salam :lol: momentalne s kusem zvance v ruce me jiny prirovnani nenapada :oops:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 01. 12. 2007 18:32

S tim prirovnanim 4-valce k sunkovemu salamu si to jeste dost nadhodnotil:)
Ja bych to hodnotil tak nekam ke klizkam pro pejsky...
Myslim, ze 4-valce (snad krome E30 M3) BMW nikdy moc neumelo. Ja mam sveho kombika (318i) v technicky 95% stavu (jezdi s tim pritelkyne tak abych mel jistotu) a jen kvuli tomu prisernymu zvukovemu projevu s tim nejezdim a radeji volim winter car 324d - zvukovy projev proti 4valu uplne luxusni:)
Jinak bych rovnou volil 2,5 protoze pokud mas hlavu tak tech 170 (20ti letych koni) neni zas tak mnoho...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
hanys
Příspěvky: 476
Registrován: 15. 05. 2007 13:18
Bydliště: Ostrava- Bartovice

Příspěvek od hanys » 01. 12. 2007 19:12

Jasně že 2.5 žere více než 2.0 ale není to tak markantní rozdíl, tak litr až dva záleží jak budeš jezdit, na tvém místě bych šel do té 1.8, ma i dobrou pojistku a máš čas to kdykoliv změnit :wink: , těch šestiválů bude pořád více bo lidi se jich budou zbavovat právě kvůli pojištění a o spotřebě ani nemluvě :? Ja jsem začínal sice s Etou ta moc nebere, ale pojistka je šílená, protože jeto 2.7.
ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 01. 12. 2007 19:23

Jak říká Váša, pokud nejsi úplnej bezmozek, vem si cokoli se ti líbí. Jak bylo řečeno, ona ani 2,5i není taková neovladatelná střela abys to neuřídil, chce to holt myslet hlavou :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 01. 12. 2007 20:47

ja bych to spis kupoval na stav a počet dveří ktere potřebuješ.(sed/cupe a nebo combo)a pak až zvolil motor. ono těch 2,5 se tu vali vsude moc :lol: :lol:
E+5 Obrázek

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 01. 12. 2007 22:14

Chci kombíka a zatím se mi nejvíc zamlouvá 2litr
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 01. 12. 2007 22:46

hanys píše:Jasně že 2.5 žere více než 2.0 ale není to tak markantní rozdíl, tak litr až dva záleží jak budeš jezdit, na tvém místě bych šel do té 1.8, ma i dobrou pojistku a máš čas to kdykoliv změnit :wink: , těch šestiválů bude pořád více bo lidi se jich budou zbavovat právě kvůli pojištění a o spotřebě ani nemluvě :? Ja jsem začínal sice s Etou ta moc nebere, ale pojistka je šílená, protože jeto 2.7.
Rozhoupanej 2.0i si vezme vic jak dobra 2.5i - muj nazor je ten, ze kdo ma 2.0i se sznazi sem tam delat veci jak s 2.5i ktery s 2.5i jdou jednduseji - timo myslim drifty apod. Dalsi vec, ze dostat rychlost nahoru je u 2.0i tezsi jak s 2.5i a nez to auto rozjedes, tak Ti sezere i trenky. Nemam rad 2.0i i kdyz ho mam uz podruhe. Mam ho znovu, protoze mi nic jinyho nezbylo... :cry:
Obrázek

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 01. 12. 2007 23:35

ja jsem zacal s 3.0 a doted ziju tak se na motor nedivej :-D
je to o tom co mas v palici ...

nehorsi na tom je ze kdyz si koupis ted 2.5 tak cokoliv horsiho uz si nikdy nekoupis ;-) :lol:
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

pajaklvi
Příspěvky: 42
Registrován: 23. 10. 2007 19:03

Příspěvek od pajaklvi » 02. 12. 2007 10:02

podle me je jedno co si koupis protoze pokad nemas vylozene v palici nasrany a obe ruky levy,tak bys nemel rozmlatit ani m3 e30. ja zcinal v 17 na 525i e 12 a taky vydrzela a ze vydrzela hodne,pak eta 2,7,libova e21,2.0i a pritom kdyz uz jsem mel noty,tak 1.8i m40 a tak dal a dal a dalsi, momentalne 2,5i :wink: . muzu rict ze ta e 21 a m40 jsou skoro stejny a na zacatek pro neridice dobry. zalezi co chces jestli ustekanyho 4vala,nebo takovyho malyho buchara s nadherne bublajicim zvukem.ale 4val s rourou od predu do konce s malim tlumickem,taky parada. :twisted:

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 02. 12. 2007 14:12

Je ta spotřeba u 2 a 2.5 stejná za kolik se dá jezdit?
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 02. 12. 2007 15:47

Kahn píše:Je ta spotřeba u 2 a 2.5 stejná za kolik se dá jezdit?
no ja se svojim jezdil od 9ti vejs, vetsinou za tech 10-12 jelikoz sem jezdil po meste a docela svizne, byt tebou du do 2.5, jelikoz si na ten vykon u 2.0 zvyknes jak nic a budes chtit neco silnejsiho, o 4 valcich nemluvim ty nemaj cenu, jedine 1.8is ale to sou vetsinou vylitany hujdy.Pokud se clovek staral aspon trochu o ty 6tivalec,daval jim co je treba tak je ten motor skoro nesmrtelny ... Ale rikam zalezi na predchozich majitelech

takze moje rada zni R6 2.5 motor jedine e30 a uvidis jak budes spokojeny a vysmaty od ucha k ucuh :lol: :lol: :D
Obrázek

Odpovědět