Jaký motor pro začátečníka?
Jaký motor pro začátečníka?
Ahoj jaký motor byste mi doporučily?Spotřeba mě netíží,spíš abych se nevyboural v první zatáčce,i když to samozřejmě můžu i s 1.6...Dík
Bmw e30Touring=moje vysněné auto
Kazdej to sice strasne odsuzuje, ale na zacatek bych doporucil 2.0 - je to 6ti hrnek, clovek se nauci jezdit s vetsim motorem (kdo jel v 2.0 jinych znacek musi uznat, ze to se vubec neda srovnat) a pak mu nedela prechod na silnejsi (2.5+) zadnej problem. Je to levny, motory podle me taky slusny (ne jak na 90% vylitany ISo) protoze s tim kazdej nejezdi jak kdyby to ukrad
Zacal jsem na 2.0i a taky prozatim jsem na nem zkoncil...
Je to relativne silnej motor, ale ne jak 2.5i, nebo 2.3i, takze "drift" ci paleni si zkusis tak mozna za mokra apod... Ja osobne bych sel do 1.8i. Pak uz bych se rozhodoval jen mezi plastakem a chromem. 1.8i nespspa tolik co 2.0i a svezes se taky dobre, ne li lip...
Na druhou stranu je mi proti srsti zvuk 4 valce...

Je to relativne silnej motor, ale ne jak 2.5i, nebo 2.3i, takze "drift" ci paleni si zkusis tak mozna za mokra apod... Ja osobne bych sel do 1.8i. Pak uz bych se rozhodoval jen mezi plastakem a chromem. 1.8i nespspa tolik co 2.0i a svezes se taky dobre, ne li lip...
Na druhou stranu je mi proti srsti zvuk 4 valce...


S tim prirovnanim 4-valce k sunkovemu salamu si to jeste dost nadhodnotil:)
Ja bych to hodnotil tak nekam ke klizkam pro pejsky...
Myslim, ze 4-valce (snad krome E30 M3) BMW nikdy moc neumelo. Ja mam sveho kombika (318i) v technicky 95% stavu (jezdi s tim pritelkyne tak abych mel jistotu) a jen kvuli tomu prisernymu zvukovemu projevu s tim nejezdim a radeji volim winter car 324d - zvukovy projev proti 4valu uplne luxusni:)
Jinak bych rovnou volil 2,5 protoze pokud mas hlavu tak tech 170 (20ti letych koni) neni zas tak mnoho...
Ja bych to hodnotil tak nekam ke klizkam pro pejsky...
Myslim, ze 4-valce (snad krome E30 M3) BMW nikdy moc neumelo. Ja mam sveho kombika (318i) v technicky 95% stavu (jezdi s tim pritelkyne tak abych mel jistotu) a jen kvuli tomu prisernymu zvukovemu projevu s tim nejezdim a radeji volim winter car 324d - zvukovy projev proti 4valu uplne luxusni:)
Jinak bych rovnou volil 2,5 protoze pokud mas hlavu tak tech 170 (20ti letych koni) neni zas tak mnoho...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Jasně že 2.5 žere více než 2.0 ale není to tak markantní rozdíl, tak litr až dva záleží jak budeš jezdit, na tvém místě bych šel do té 1.8, ma i dobrou pojistku a máš čas to kdykoliv změnit
, těch šestiválů bude pořád více bo lidi se jich budou zbavovat právě kvůli pojištění a o spotřebě ani nemluvě
Ja jsem začínal sice s Etou ta moc nebere, ale pojistka je šílená, protože jeto 2.7.


ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
Rozhoupanej 2.0i si vezme vic jak dobra 2.5i - muj nazor je ten, ze kdo ma 2.0i se sznazi sem tam delat veci jak s 2.5i ktery s 2.5i jdou jednduseji - timo myslim drifty apod. Dalsi vec, ze dostat rychlost nahoru je u 2.0i tezsi jak s 2.5i a nez to auto rozjedes, tak Ti sezere i trenky. Nemam rad 2.0i i kdyz ho mam uz podruhe. Mam ho znovu, protoze mi nic jinyho nezbylo...hanys píše:Jasně že 2.5 žere více než 2.0 ale není to tak markantní rozdíl, tak litr až dva záleží jak budeš jezdit, na tvém místě bych šel do té 1.8, ma i dobrou pojistku a máš čas to kdykoliv změnit, těch šestiválů bude pořád více bo lidi se jich budou zbavovat právě kvůli pojištění a o spotřebě ani nemluvě
Ja jsem začínal sice s Etou ta moc nebere, ale pojistka je šílená, protože jeto 2.7.

ja jsem zacal s 3.0 a doted ziju tak se na motor nedivej 
je to o tom co mas v palici ...
nehorsi na tom je ze kdyz si koupis ted 2.5 tak cokoliv horsiho uz si nikdy nekoupis


je to o tom co mas v palici ...
nehorsi na tom je ze kdyz si koupis ted 2.5 tak cokoliv horsiho uz si nikdy nekoupis


prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
podle me je jedno co si koupis protoze pokad nemas vylozene v palici nasrany a obe ruky levy,tak bys nemel rozmlatit ani m3 e30. ja zcinal v 17 na 525i e 12 a taky vydrzela a ze vydrzela hodne,pak eta 2,7,libova e21,2.0i a pritom kdyz uz jsem mel noty,tak 1.8i m40 a tak dal a dal a dalsi, momentalne 2,5i
. muzu rict ze ta e 21 a m40 jsou skoro stejny a na zacatek pro neridice dobry. zalezi co chces jestli ustekanyho 4vala,nebo takovyho malyho buchara s nadherne bublajicim zvukem.ale 4val s rourou od predu do konce s malim tlumickem,taky parada. 


no ja se svojim jezdil od 9ti vejs, vetsinou za tech 10-12 jelikoz sem jezdil po meste a docela svizne, byt tebou du do 2.5, jelikoz si na ten vykon u 2.0 zvyknes jak nic a budes chtit neco silnejsiho, o 4 valcich nemluvim ty nemaj cenu, jedine 1.8is ale to sou vetsinou vylitany hujdy.Pokud se clovek staral aspon trochu o ty 6tivalec,daval jim co je treba tak je ten motor skoro nesmrtelny ... Ale rikam zalezi na predchozich majitelechKahn píše:Je ta spotřeba u 2 a 2.5 stejná za kolik se dá jezdit?
takze moje rada zni R6 2.5 motor jedine e30 a uvidis jak budes spokojeny a vysmaty od ucha k ucuh



