Zahadzane sviecky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Zahadzane sviecky

Příspěvek od john d » 14. 11. 2007 06:51

Pred 200 km som robil GO motora -nove tesnenia,vent.gufera,kruzky,ojnicne loziska...Najprv iba pocukaval za studena a vcera sa zastavil uplne.Svicky nove NGK,Kable nove.Ked som vymenil sviecky za ine zasa chvilu isiel kym sa nezahadzali.Prosim o pomoc.Motor 318i M10B18.
Naposledy upravil(a) john d dne 16. 11. 2007 15:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 14. 11. 2007 08:25

tak to mas neco spatne, ja bych nejdriv zmeril tlaky, jestli to neni krouzkama, jestli budou v poho, tak to muyou delat gufera na ventilech, proste netesni a nebo jeste bud spatne srovnana hlava, nebo spatny tesneni pod ni, je toho milion co to muze byt, je to spis videt co to dela a pak resit diagnozu a videt je po pocitacovy siti dost teźky :cry:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 15. 11. 2007 06:23

Zvlastne je ze zahadzane su tie sviecky vsetky rovnako.Vcera som ich znova vycistil a islo to v pohode.Po chvili(2min) sa znizili otacky a znizovali sa postupne az sa zastavil.Nepomahalo ani pridavanie plynu(zle reagoval na zmenu).Po uplnom zastaveni som sviecky vycistil znova a uz to nepomohlo.Teraz si niesom isty ci ta zmes je olej s benzinom lebo oleja je stale rovnako(a vody tiez).Emulzia sa na vicku ventilov netvori.Tesnenia maju zhruba tyzden a kruzky tiez.Este skusim zmerat tie tlaky az budem mat cim.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 11. 2007 07:45

skus odpojit privod paliva k 5. vstriku, mozno uz netesni a prepusta palivo a prechlastava sviece.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 15. 11. 2007 07:47

Vyskusane - bez odozvy.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 11. 2007 07:53

john d píše:Vyskusane - bez odozvy.
odpojil si hadicku alebo iba konektor?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 15. 11. 2007 08:32

Najprv len konektor a potom som vybral cely ventil-myslim ze funguje ako ma(neotvaral sa ani neslzil).

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 16. 11. 2007 16:57

Nove poznatky z dnesneho dna:
Dnes rano som vstaval s tym ze skontrolujem sanie.Sacie koleno pred skrtiacou klapkou bolo plne benzinu.Vytiahol som ho vycistil,kontrola klapky, vycistenie a ziadna zmena.Stale nestartuje.Znova som vycistil sviecky,kontrola iskry,kontrola nastavenia rozdelovaca,kontrola rozvodov.Mohlo by to byt rele palivoveho cerpadla,alebo samotne cerpadlo?Pri kluciku v prvej polohe,ked rozsvieti kontrolky cerpadlo ide(zabzuci)ale ked startujem uz zvuk cerpadla nepocujem.Dakujem MAX-MAXovi za vcerajsiu snahu. :wink:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 11. 2007 19:14

to cerpadlo jen dotlakuje okruh, to je vporadku, potom se rozbehne az auto naskoci...
mas ty svice od oleje nebo od benzinu?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 16. 11. 2007 19:45

Je to benzin.Najprv som sa aj zlakol ze je to olej ale po dlhsom skumani som sa uistil ze je to len benzin s vyplachnutym karbonom.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 16. 11. 2007 21:45

Zkus se podívat na čidlo teploty pro Řídicí jednotku,nebo šoupátko přídavného vzduchu.Ale spíš to bude to čidlo.

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 17. 11. 2007 14:32

Dneska sme na to boli dvaja takze sa dali vyskusat aj ine veci.Vytiahli sme vsetky 4 sviecky a odskusali ich mimo komor.Zistili sme ze iskri boli velmi slabe az ziadne.Vcera som skusal iba 1 valec a javil sa byt ok.Vymenili sme inducku a palec rozdelovaca a pomohlo.Skusim este zmerat tlak paliva.Este otacky a sposob spalovania nie je dobry tym myslim ze nemam dobru zmes(strielanie do vyfuku).

Pinki:Kontrola cidla pre RJ-v poriadku podla hodnot v knizke.To supatko pridavneho vzduchu zmeram asi az zajtra(dnes som to uz nestihol).Dik za rady.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 17. 11. 2007 14:37

.Este otacky a sposob spalovania nie je dobry tym myslim ze nemam dobru zmes(strielanie do vyfuku).

[/quote]

predstih
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 17. 11. 2007 14:54

Laboroval som s rozdelovacom ale nemozem mu ulahodit.Nemam totiz(zatial)stroboskopicku svitilnu takze len zakladne nastavenie a potom ladenie za chodu. :oops: Este mozem skusit vahu vzduchu(obsah CO)a zmensit dobu vstreku ale az bude zmerany tlak paliva.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 17. 11. 2007 14:58

tu pistol je dobry mit no, jako strileni do vejfuku to odstranis to neni problem doladit ale aby to i po tom nadale bylo serizeny tak jak ma se odposlouchava tezko, pak se s tim hlavne projedes a zjistis ze to treba nejede v oatckach apod. ja s tim naposled zapasil tak dlouho az jsem se na to vysral
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 17. 11. 2007 15:39

Rozhodne bol zvuk aj vykon pred poruchou podstatne lepsi.Momentalne som v robote takze bude cas zase az zajtra.Zatial este zbieram info po fore.Dakujem za zaujem.Uz tych vychytaviek dufam moc nebude :roll: .

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 18. 11. 2007 14:27

Kontrolovany tlak paliva-v poriadku-2.8/3.0bar.Na volnobeh otacky kolisu ale len minimalne ale ked ho davam do zataze tak ho dusi.Chcel som este zmerat spinac skrtiacej klapky ale dnes uz som sa k tomu nedostal. :cry: Cvakat ale cvakne hned pri potiahnuti packy.Este nejake rady od vas?

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 19. 11. 2007 17:05

Spinac je O.K.,rozvody nastavene na znackach,rozdelovac tak isto,iskra nadherna na kazdej sviecke(mal som ich vytiahnute vsetky naraz)ale od rana sa mi ho este napodarilo nastartovat riadne(stale len dva alebo tri valce alebo vobec ziaden).Som zufaly lebo uz som vycerpal veskere moznosti mojho myslenia.Ako zitim ze je zla vaha vzduchu(da sa to nejako zmerat)?Co by este mohlo byt zle.

Hugo
Příspěvky: 3
Registrován: 24. 11. 2005 23:24

Příspěvek od Hugo » 19. 11. 2007 17:49

Vahu vzduchu odpoj a skus nastartovat bez nej.
Ze ti sviecky hadzu iskru mimo motora je sice pekne, ale vo vnutri pod tlakom nemusia.
Hadice si skontroloval, ci ti nesaje niekde falosny vzduch?

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 19. 11. 2007 18:08

Sviecky su NGK a su tyzden stare.Iskru hadzu ako led diody!Kam sa na ne Boschky hrabu.Sanie som skontroloval cele-hadice co sa mi nezdali som vymenil a nic.Vcera este na volnobeh isiel a dnes rano uz nie.Uz ma to dost stve lebo som si doteraz hovoril ze je to len nejaka prkotina nakolko sa to stalo odrazu bez nejakeho varovania.Minuly tyzden v utorok som bol autom v meste ktore vzd.cca10 km-tam a spat-v pohode chvilku som sa zdrzal doma isiel som do ineho mesta cca 3km
(cez kopec)a uz v kopci neslo vytocit viac ako 3000ot. v meste uz len 2500.ot a do 10min uz bolo po nom.Odvtedy sa s nim trapim. :?

Odpovědět