muzes souhlasit nebo nesouhlasit s cim chcesDoDo píše:zerou stejne? pri stejny jizde bych si dovolil nesouhlasit...Max-Max píše:no kdyz iso je odlehcene eMko tak to uz sbohem zdravej rozum![]()
iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.
U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.
320i nebo 318is?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
a s timhle zrovna nesouhlasimMax-Max píše:muzes souhlasit nebo nesouhlasit s cim chcesDoDo píše:zerou stejne? pri stejny jizde bych si dovolil nesouhlasit...Max-Max píše:no kdyz iso je odlehcene eMko tak to uz sbohem zdravej rozum![]()
iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.
U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.

Jednoznacne ISo 

0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
panove ....
jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....
je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik
a 320is v4 s14b20 = 192koni spodek vychazi z motoru m10b20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3
vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory
318is v4 m42-43 tusim ....
mensi pila
pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......
jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....
je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik
a 320is v4 s14b20 = 192koni spodek vychazi z motoru m10b20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3
vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory
318is v4 m42-43 tusim ....
mensi pila
pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......
Naposledy upravil(a) Mirda dne 09. 09. 2007 00:38, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nezlob se, ale ty ses uplne vedleMirda píše:panove ....
jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....
je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik
a 320is v4 s14b20 = 192koni zaklad pouzit z motoru m10b 20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3
vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory
318is v4 m42-43 tusim ....
mensi pila
pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
nezlobim, na tebe ne..., ale necham se poucit ....oprav chyby prosim vcem se pletu, dekujiMax-Max píše:nezlob se, ale ty ses uplne vedleMirda píše:panove ....
jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....
je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik
a 320is v4 s14b20 = 192koni zaklad pouzit z motoru m10b 20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3
vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory
318is v4 m42-43 tusim ....
mensi pila
pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......

Naposledy upravil(a) Mirda dne 09. 09. 2007 00:31, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to kde bydlim ja tak do toho ti je hovnoMirda píše:to max-max:pokud to teda vis lepemozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....
ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou?tam je to opravdu jinak
![]()
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tohle jsou zas diskuze
.
vsechno jede na hovno a vsechno zere.
kolik najezdite km mesicne? on totiz ten rozdil z kteryho si tu rvete vlasy,ty 2litry na 100km a podobne je 60kc a to vy jako slusní a pracujici lide, mate za chvilku doma
.
kecy s principem si strcte nekam..........
i 100ccm motor/prdlavka bude zrat nad pomery pokud bude v haji.
tak co furt dokola resite?vsechno i ty vase zlaty isa co jezdej za 6 jsou stary i ty uzasny r6 s nejuzasnym zvukem
.
kdyzto bude stary vybehany, tak to bude zrat jak tank a predem se ptat kolik to tak asi zere je uplne k nicemu, kdzy si zrovna koupite ludru,tak ji hned jako prodate jo?
to je styl diskuze jako aby rec nestala
nehlede na to, ze tu je FCE hledat a urcite se to neprobira po druhy a ikdyby tak tu zadnej vysledek nikdo nikdy nenasel.
dal bych vam banana

vsechno jede na hovno a vsechno zere.
kolik najezdite km mesicne? on totiz ten rozdil z kteryho si tu rvete vlasy,ty 2litry na 100km a podobne je 60kc a to vy jako slusní a pracujici lide, mate za chvilku doma

kecy s principem si strcte nekam..........
i 100ccm motor/prdlavka bude zrat nad pomery pokud bude v haji.
tak co furt dokola resite?vsechno i ty vase zlaty isa co jezdej za 6 jsou stary i ty uzasny r6 s nejuzasnym zvukem

kdyzto bude stary vybehany, tak to bude zrat jak tank a predem se ptat kolik to tak asi zere je uplne k nicemu, kdzy si zrovna koupite ludru,tak ji hned jako prodate jo?

to je styl diskuze jako aby rec nestala

dal bych vam banana

E+5 

ja cekal ze vypustis moudro a ty mluvis jen sproste....koukal jsem na tve prispevky a v sude pises jak je kazdej hloupej a ze vi hov....Max-Max píše:to kde bydlim ja tak do toho ti je hovnoMirda píše:to max-max:pokud to teda vis lepemozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....
ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou?tam je to opravdu jinak
![]()
.... no tak ho tedy oprav, když je podle tebe vedleMax-Max píše:to kde bydlim ja tak do toho ti je hovnoMirda píše:to max-max:pokud to teda vis lepemozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....
ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou?tam je to opravdu jinak
![]()


Sám tě přeci o to žádá

e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
320is ma s M10B20 spolecne snad jen to, ze je to radovej dvoulitr ctyrvalec. Mozna ideovej puvod, konstrukcni mozna byla snaha ale de facto je to objemove snizena S14B23 kvuli italum. Takze zadna M10. Z ceho je dovozena hlava puvodne nevim, u 320is urcite z M3, ale jestli byla predloha hlavy pro M3 v M1, to nevim a hadat se nebudu, nicmene mozny to je.
A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 09. 09. 2007 14:56, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Vidis tohle vim a nepru se, jen mozna upresnim, ze to bylo pro Italy a Portugalce specialne. Jestli r nebo v vtom problem nevidim beru to obecne, ale zustanem tedy u r. U 2.0IS je snizeny zdvih oproti M3 z 84mm na 72.6mm...K tomu spodku jsem se blbe vyjadril, pouze blok motoru je vychozi pro s14 ,ne klika atd....a max ma pravdu ze IS vychazi z M3...bylo to zduvodu, ze byl potreba vykonný motor pro obsazeni trhu a mensiho obsahu nez je 2.5 kvuli "pojisteni" coz 2.5 i M3 splnovaly vykonem ale ne obsahem...Max-Max píše:320is ma s M10B20 spolecne snad jen to, ze je to radovej dvoulitr ctyrvalec. Mozna ideovej puvod, konstrukcni mozna byla snaha ale de facto je to objemove snizena S14B23 kvuli italum. Takze zadna M10. Z ceho je dovozena hlava puvodne nevim, u 320is urcite z M3, ale jestli byla predloha hlavy pro M3 v M1, to nevim a hadat se nebudu, nicmene mozny to je.
A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
mam pocit ze vubec neni treba se tu hadat, ja kdyz neco nevim rad se priucim MAXI
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jo v pohode, ale ty si psal o vyvoji z M10, ne jaMirda píše:Vidis tohle vim a nepru se, jen mozna upresnim, ze to bylo pro Italy a Portugalce specialne. Jestli r nebo v vtom problem nevidim beru to obecne, ale zustanem tedy u r. U 2.0IS je snizeny zdvih oproti M3 z 84mm na 72.6mm...K tomu spodku jsem se blbe vyjadril, pouze blok motoru je vychozi pro s14 ,ne klika atd....a max ma pravdu ze IS vychazi z M3...bylo to zduvodu, ze byl potreba vykonný motor pro obsazeni trhu a mensiho obsahu nez je 2.5 kvuli "pojisteni" coz 2.5 i M3 splnovaly vykonem ale ne obsahem...Max-Max píše:320is ma s M10B20 spolecne snad jen to, ze je to radovej dvoulitr ctyrvalec. Mozna ideovej puvod, konstrukcni mozna byla snaha ale de facto je to objemove snizena S14B23 kvuli italum. Takze zadna M10. Z ceho je dovozena hlava puvodne nevim, u 320is urcite z M3, ale jestli byla predloha hlavy pro M3 v M1, to nevim a hadat se nebudu, nicmene mozny to je.
A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
mam pocit ze vubec neni treba se tu hadat, ja kdyz neco nevim rad se priucim MAXI


325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
A viete mi poradit v tomto???
Vala sa mi tu stari M20B20 s malou elekrikou a vala sa mi tu aj hlava z M20B25 s velkou elektrikou. Napadlo ma ci uz niekto skusal dat tu hlavu s elektrikou s riadiacou na ten 2,0L viem ze ma rovne piesty a 2,5L ma bombirovane ze tym sa strati kompresia. Ale tie velke ventily, kanale, klapka, streky + riadiaca s 2,5l by mohli celkom toho 2,0litra ozivit nemyslite????
Nie ze by som mal malo prace lebo staviam 344i e30, ale neda mi to nevyskusat, a silnejsi 2,0L by sa hodil kamosovi na zavody do vrchu do 2000ccm

Vala sa mi tu stari M20B20 s malou elekrikou a vala sa mi tu aj hlava z M20B25 s velkou elektrikou. Napadlo ma ci uz niekto skusal dat tu hlavu s elektrikou s riadiacou na ten 2,0L viem ze ma rovne piesty a 2,5L ma bombirovane ze tym sa strati kompresia. Ale tie velke ventily, kanale, klapka, streky + riadiaca s 2,5l by mohli celkom toho 2,0litra ozivit nemyslite????
Nie ze by som mal malo prace lebo staviam 344i e30, ale neda mi to nevyskusat, a silnejsi 2,0L by sa hodil kamosovi na zavody do vrchu do 2000ccm


E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)
(OO=[][]=OO)