320i nebo 318is?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 09. 2007 22:29

DoDo píše:
Max-Max píše:no kdyz iso je odlehcene eMko tak to uz sbohem zdravej rozum :lol:

iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.

U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.
zerou stejne? pri stejny jizde bych si dovolil nesouhlasit...
muzes souhlasit nebo nesouhlasit s cim chces
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 08. 09. 2007 09:05

krásná diskuze :lol:

Uživatelský avatar
hanys
Příspěvky: 476
Registrován: 15. 05. 2007 13:18
Bydliště: Ostrava- Bartovice

Příspěvek od hanys » 08. 09. 2007 11:29

Tak vidím, že se vrátím zpátky k dvaapůlím :P

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 08. 09. 2007 12:08

Max-Max píše:
DoDo píše:
Max-Max píše:no kdyz iso je odlehcene eMko tak to uz sbohem zdravej rozum :lol:

iso je obycejnej starej sestnactiventil, 2.0 starej ale spolehlivejsi klasickej R6.

U OBOU! typu, a vic u isa, zalezi co s nim byl pred tim. A zerou stejne, kdo tvrdi ze mu 2.0 zere i travu kolem cesty nema motor nebo neco souvisejiciho v poradku.
zerou stejne? pri stejny jizde bych si dovolil nesouhlasit...
muzes souhlasit nebo nesouhlasit s cim chces
a s timhle zrovna nesouhlasim :lol:

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 08. 09. 2007 19:20

Jednoznacne ISo :wink:
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 08. 09. 2007 23:51

panove ....

jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....

je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik

a 320is v4 s14b20 = 192koni spodek vychazi z motoru m10b20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3

vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory

318is v4 m42-43 tusim ....

mensi pila

pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......
Naposledy upravil(a) Mirda dne 09. 09. 2007 00:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 00:20

Mirda píše:panove ....

jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....

je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik

a 320is v4 s14b20 = 192koni zaklad pouzit z motoru m10b 20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3

vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory

318is v4 m42-43 tusim ....

mensi pila

pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......
nezlob se, ale ty ses uplne vedle
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 09. 09. 2007 00:23

Max-Max píše:
Mirda píše:panove ....

jak tak koukam tak vidim ze ne vsichni vi oco jde....

je 320i v6 m20b20 = 125-129 koni, takovy delnik

a 320is v4 s14b20 = 192koni zaklad pouzit z motoru m10b 20, je to v podstate M3 s jinym zdvihem ,zvenku motor stejny s M3

vetsi pila nazyvana mala M3 ,ale dily stoji to co na M motory

318is v4 m42-43 tusim ....

mensi pila

pokud chces levny motor i na servis tak 320 v6 vychazi nejlevneji......
nezlob se, ale ty ses uplne vedle
nezlobim, na tebe ne..., ale necham se poucit ....oprav chyby prosim vcem se pletu, dekuji :)
Naposledy upravil(a) Mirda dne 09. 09. 2007 00:31, celkem upraveno 1 x.

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 09. 09. 2007 00:28

to max-max:pokud to teda vis lepe :) mozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....

ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou? :lol: tam je to opravdu jinak :) :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 01:24

Mirda píše:to max-max:pokud to teda vis lepe :) mozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....

ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou? :lol: tam je to opravdu jinak :) :D
to kde bydlim ja tak do toho ti je hovno
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 09. 09. 2007 03:41

tohle jsou zas diskuze :lol: .
vsechno jede na hovno a vsechno zere.
kolik najezdite km mesicne? on totiz ten rozdil z kteryho si tu rvete vlasy,ty 2litry na 100km a podobne je 60kc a to vy jako slusní a pracujici lide, mate za chvilku doma :wink: .
kecy s principem si strcte nekam..........
i 100ccm motor/prdlavka bude zrat nad pomery pokud bude v haji.
tak co furt dokola resite?vsechno i ty vase zlaty isa co jezdej za 6 jsou stary i ty uzasny r6 s nejuzasnym zvukem :roll:.
kdyzto bude stary vybehany, tak to bude zrat jak tank a predem se ptat kolik to tak asi zere je uplne k nicemu, kdzy si zrovna koupite ludru,tak ji hned jako prodate jo? :lol:
to je styl diskuze jako aby rec nestala :lol: nehlede na to, ze tu je FCE hledat a urcite se to neprobira po druhy a ikdyby tak tu zadnej vysledek nikdo nikdy nenasel.
dal bych vam banana :lol:
E+5 Obrázek

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 09. 09. 2007 08:26

Max-Max píše:
Mirda píše:to max-max:pokud to teda vis lepe :) mozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....

ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou? :lol: tam je to opravdu jinak :) :D
to kde bydlim ja tak do toho ti je hovno
ja cekal ze vypustis moudro a ty mluvis jen sproste....koukal jsem na tve prispevky a v sude pises jak je kazdej hloupej a ze vi hov....

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 09. 09. 2007 13:42

Max-Max píše:
Mirda píše:to max-max:pokud to teda vis lepe :) mozna jsem zapomnel dodat ze s14b20 ma 4ventilovou techniku hlavy odvozenou od motoru m88 myslim ze to byl motor z M1....

ale koukam ze bydlis na dalnem vychode, tak nevim zda si to nepletes s ladou? :lol: tam je to opravdu jinak :) :D
to kde bydlim ja tak do toho ti je hovno
.... no tak ho tedy oprav, když je podle tebe vedle :!: Obrázek
Sám tě přeci o to žádá Obrázek
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 14:51

320is ma s M10B20 spolecne snad jen to, ze je to radovej dvoulitr ctyrvalec. Mozna ideovej puvod, konstrukcni mozna byla snaha ale de facto je to objemove snizena S14B23 kvuli italum. Takze zadna M10. Z ceho je dovozena hlava puvodne nevim, u 320is urcite z M3, ale jestli byla predloha hlavy pro M3 v M1, to nevim a hadat se nebudu, nicmene mozny to je.

A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 09. 09. 2007 14:56, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 09. 09. 2007 14:54

Mirda to napsal dobře, akorát místo v4 je to r4 .A iso je 1.8 m42 nebo 1.9 m44.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 09. 09. 2007 14:55

byl jsi rychlejší maxi

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 09. 09. 2007 16:12

Max-Max píše:320is ma s M10B20 spolecne snad jen to, ze je to radovej dvoulitr ctyrvalec. Mozna ideovej puvod, konstrukcni mozna byla snaha ale de facto je to objemove snizena S14B23 kvuli italum. Takze zadna M10. Z ceho je dovozena hlava puvodne nevim, u 320is urcite z M3, ale jestli byla predloha hlavy pro M3 v M1, to nevim a hadat se nebudu, nicmene mozny to je.

A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
Vidis tohle vim a nepru se, jen mozna upresnim, ze to bylo pro Italy a Portugalce specialne. Jestli r nebo v vtom problem nevidim beru to obecne, ale zustanem tedy u r. U 2.0IS je snizeny zdvih oproti M3 z 84mm na 72.6mm...K tomu spodku jsem se blbe vyjadril, pouze blok motoru je vychozi pro s14 ,ne klika atd....a max ma pravdu ze IS vychazi z M3...bylo to zduvodu, ze byl potreba vykonný motor pro obsazeni trhu a mensiho obsahu nez je 2.5 kvuli "pojisteni" coz 2.5 i M3 splnovaly vykonem ale ne obsahem...

mam pocit ze vubec neni treba se tu hadat, ja kdyz neco nevim rad se priucim MAXI

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 17:17

Mirda píše:
Max-Max píše:320is ma s M10B20 spolecne snad jen to, ze je to radovej dvoulitr ctyrvalec. Mozna ideovej puvod, konstrukcni mozna byla snaha ale de facto je to objemove snizena S14B23 kvuli italum. Takze zadna M10. Z ceho je dovozena hlava puvodne nevim, u 320is urcite z M3, ale jestli byla predloha hlavy pro M3 v M1, to nevim a hadat se nebudu, nicmene mozny to je.

A na okraj - BMW dela motory R - reihe - radovy, nikoliv V6 a V4.
Vidis tohle vim a nepru se, jen mozna upresnim, ze to bylo pro Italy a Portugalce specialne. Jestli r nebo v vtom problem nevidim beru to obecne, ale zustanem tedy u r. U 2.0IS je snizeny zdvih oproti M3 z 84mm na 72.6mm...K tomu spodku jsem se blbe vyjadril, pouze blok motoru je vychozi pro s14 ,ne klika atd....a max ma pravdu ze IS vychazi z M3...bylo to zduvodu, ze byl potreba vykonný motor pro obsazeni trhu a mensiho obsahu nez je 2.5 kvuli "pojisteni" coz 2.5 i M3 splnovaly vykonem ale ne obsahem...

mam pocit ze vubec neni treba se tu hadat, ja kdyz neco nevim rad se priucim MAXI
jo v pohode, ale ty si psal o vyvoji z M10, ne ja :wink: rad podebatim, ale je nutno brat v potaz, ze ne kazdej umi cist mezi radky a pak se mozna v budoucnu dockame toho, ze nekdo novej nas bude skalopevne presvedcovat, ze M3 ma motor z M10 protoze to tu cetl... takze jen proto :wink: klidek pohoda
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 10. 09. 2007 07:27

... není nad hezké a lidské vysvětlení :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Vlko
Příspěvky: 149
Registrován: 27. 12. 2005 00:33
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlko » 10. 10. 2007 21:36

A viete mi poradit v tomto???

Vala sa mi tu stari M20B20 s malou elekrikou a vala sa mi tu aj hlava z M20B25 s velkou elektrikou. Napadlo ma ci uz niekto skusal dat tu hlavu s elektrikou s riadiacou na ten 2,0L viem ze ma rovne piesty a 2,5L ma bombirovane ze tym sa strati kompresia. Ale tie velke ventily, kanale, klapka, streky + riadiaca s 2,5l by mohli celkom toho 2,0litra ozivit nemyslite????

Nie ze by som mal malo prace lebo staviam 344i e30, ale neda mi to nevyskusat, a silnejsi 2,0L by sa hodil kamosovi na zavody do vrchu do 2000ccm :twisted: :twisted:
E30 M3 S62B50 biTurbo
(OO=[][]=OO)

Odpovědět