Mikka.M5 píše:vlada320 píše:...rozhodne se neboj tohovykonu 2,5ky.zase raketa to neni.myslim si ze dnesni nejaka 1,9tdi jede dost srovnatelne s 2,5kou z e30


Asi si v 2.5 nejel, papírová váha a výkon nejsou srovnatelný s dnešníma 1.9 TDI, vzhledem k váze e30 a dnešních aut by musel mít diesel trochu vetší obsah nebo mega hustej čip
PS.: kupovat si první auto který má 1120Kg a 170 koní neni zrovna ideální (vím o čem mluvím

), ale zase když si koupíš 2.0 tak to brzo bude málo, skoro každej kdo má BMW nemá výkonu nikdy dost dokud neskončí u eMka

To srovnání 325i a 1,9TDi no musím říct, že na rovince třeba to srovnatelný je, ale jednou sem jel s mojí 325i a kámoš s Cordobou 1,9TDi (77kW a 250Nm) no a měl sem tam pěkně za 5 trošku sem tomu do kopečka přišlápl a kámoš musel údajně podřadit z 5 na 3 aby to začalo trochu táhnout.
No a s těma začátkama v 325i si myslím, že to není tak nebezpečný jak všichni tvrdí. Sám sem tak začínal autoškola s feldou 1,9d potom sem chvilu neseděl za volantem a rovnou do e30 325i Touring. A můžu říct, že pokud nemá člověk v hlavě nasráno a je trošku soudnej tak není problém. Auto mám už rok a musím zaklepat, že zatím bez škrábance.
Jenom taková rada pro začátečníka v BMW co sem tak vypozoroval z vlastních zkušeností. Dávat si pozor na zpátečku ze začátku se mě občas stalo, že sem tam místo jedničky dal zpátečku a nestačil se divit kam to jede

Potom zadalší opatrnějš se spojkou párkrát se mě stalo, že při rozjezdu do kopce sem to neuhodlal a vzal sem celou křižovatku s kouřem od kol. A jako poslední nešetřit na obutí na mokru to dělá divy mám dobrou zkušenost s Pirelli P5000 Drago a nestalo se mě, že by mě na mokru uletěla prdel.