typ motoru dle TP

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

typ motoru dle TP

Příspěvek od Packall » 24. 09. 2007 15:36

V tp mám v kolonce typ motoru uvedeno 276KA řízený katalyzátor, při přestavbe to skrtly a napsali : 256K1 co je to za motor?
Auto je 325i a rád bych si sehnal motor do zásoby, udelal GO a připravil na výmenu..
Ale nechci mít zbytecne problémy...

Nikde nemohu najít typové značení jako M20B... atd , poradíte nekdo ??
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 24. 09. 2007 20:59

Dle mého názoru:

276KA - motor m20 2.7e Kat
256K1 - motor m20 2.5i Kat - měl by to být motronic s rozdělovačem na hlavě

Pokud se mýlím, tak mě prosím opravte :lol:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 24. 09. 2007 21:42

a co je teda 256KA?

existuje nejakej jinej motronic nez s rozdelovacem na hlave?

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 24. 09. 2007 22:47

adam320 píše:a co je teda 256KA?

existuje nejakej jinej motronic nez s rozdelovacem na hlave?
no podle mě neexistuje jinej motronic než s rozdělovačem na hlavě. Jestli to víš líp, tak mě oprav, ať se k něčemu dobereme :lol: Myslím si, že ty 2 písmenka udávaj jen typ emisní normy - já mám iS - 184KA - 18i 4válec řízenej kat s lambdou
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 24. 09. 2007 22:51

ne, ja prave nechapu rozdil mezi tim KA a K1

ja mam 256KA normal 325i a 206KA motronic dvoulitr
pak 325e mam 276KA a pak 320i Ljetronic mam 206EB

:lol:

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 24. 09. 2007 22:59

adam320 píše:ne, ja prave nechapu rozdil mezi tim KA a K1

ja mam 256KA normal 325i a 206KA motronic dvoulitr
pak 325e mam 276KA a pak 320i Ljetronic mam 206EB

:lol:
No, já mám dojem, že ať už KA, nebo K1, tak je to všechno katový. Kámoš má 320i rok 85 L-jetronic a má tam taky 206EB a je to bezkat. Třeba teď říkám hovadinu, ale e30 přece byly i Euro 2 (ty poslední) - tak je možný, že jedno je euro 1 a jedno euro 2, jinak už fakt nevim

KDO VÍ VÍC, AŤ DÁ NĚJAKÝ KNOW-HOW :lol:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 24. 09. 2007 23:17

ještě: 276 KA Eta 90kW
276EB Eta 95kw
256 E1 2.5 bezkat

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 24. 09. 2007 23:51

to Chvalda:

no jestli mas "ISO" 184KA tak bych to sel reklamovat pac je to M40tka:)
ISO musi mit 184S1
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 24. 09. 2007 23:56

jo, jsem debil, omlouvám se, máš pravdu... Splet jsem si to s autem, co jsem měl předtím. Ale jinak to souhlasí, ne? :lol:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 09. 2007 05:17

Vasa píše:to Chvalda:

no jestli mas "ISO" 184KA tak bych to sel reklamovat pac je to M40tka:)
ISO musi mit 184S1
184KA není M40, ale M10 L-Jetronic s katalyzátorem.

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 25. 09. 2007 11:51

díky za info. mám totiž problém s tím, že ty dve trubky co navazujou na svody a jdou do katu tak obe jsou prasklé u přírub a je videt že už x-krát neuspesbne vařené an tom samém míste, shánel jsme tedy ty trubky nové a zjistil jsme ze na sedan stojí cca do 1000,- kč, ale touringy s edelali jen v katu a tady se ty trubky prodávají v kuse s katem, mají jný tvar, vlnovec na sobe a stojí vc katu kolem 20tis :D

říkal jsem si když to bude kolem litru tak ze koupim "origo" a nebudu bastlit ale koukám že mi nic jiného nezbývá :(
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
***Apollo***
Příspěvky: 316
Registrován: 20. 01. 2006 07:47
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ***Apollo*** » 25. 09. 2007 15:27

tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1
Škoda Favorit 136L ==>> BMW E30 318i Touring M40 r.v. 94

***Apollo*** CAR

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 25. 09. 2007 19:16

***Apollo*** píše:tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1
???ale ja mam 2,5 to by mel být m20 ne ??
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 25. 09. 2007 19:57

Packall píše:
***Apollo*** píše:tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1
???ale ja mam 2,5 to by mel být m20 ne ??
Ano, ale ještě záleží malinko na těch písmenkách co jsou za těma číslama, což tu celou dobu řešíme :lol: Ale řekněme, že máš za určitých okolností pravdu :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
***Apollo***
Příspěvky: 316
Registrován: 20. 01. 2006 07:47
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ***Apollo*** » 25. 09. 2007 20:32

Packall píše:
***Apollo*** píše:tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1
???ale ja mam 2,5 to by mel být m20 ne ??
jjj ja jen pro info jaky je oznaceni pro motory s euro 2 :wink:
Škoda Favorit 136L ==>> BMW E30 318i Touring M40 r.v. 94

***Apollo*** CAR

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 26. 09. 2007 09:28

Chvalda 318iS píše:
Packall píše:
***Apollo*** píše:tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1
???ale ja mam 2,5 to by mel být m20 ne ??
Ano, ale ještě záleží malinko na těch písmenkách co jsou za těma číslama, což tu celou dobu řešíme :lol: Ale řekněme, že máš za určitých okolností pravdu :wink:
hmm nejak mi noedochází souvislost.. celou dobu mluvím o 6ti válu, což není m40, nebo kde delám chybu??
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 26. 09. 2007 10:51

Jo, máš pravdu, my jsme problematiku s Apollem vztáhli i na ostatní motory e30, z čehož nám měl vylézt nějaký klíč na porovnání a zjištění toho, co která písmena znamenají a co přesně značí. Ty máš samozřejmě motor m20b25, ale pokud bys chtěl vědět další náležitosti o motoru, musíš vědět, co značí to druhé označení :wink: P.S. Co ta moje nabídka přes SZ - na kolik si toho ceníš? Chvalda
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 26. 09. 2007 14:26

256K1

E Fuel injection
K Catalytic converter (on M10,M20 and M30 engines only)
S 4-valve technology
T Turbo (petrol and dieselengines)
V Carburettor

1 Differentiation index

Apolo: Take mam 184E1 M40...A kdyz sem koukal na typy motoru M40 tak jinaci nez E1 nedelali..Takze by meli byt Eruro 2 s katem?

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 26. 09. 2007 14:29

právě mne vyhodil z evidenčky......v TP 184B1 na motoru 164E1 nebo 184E1.
on tvrdí že je to 6


je rozdíl vzhledově mezi 1,6 a 1,8?

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 26. 09. 2007 14:32

co pises tak je to M40 a to okem nepoznas ze jestli to je 1.6 nebo 1.8 je tam akorat jinaci zdvih valce jinak motor naprosto stejnej..Akorat podle cisla motou treba 184 je 1.8 4 valec....164 je 1.6 4. valec...6. Valec tam ma napsano XX6 XX...

Odpovědět