typ motoru dle TP
typ motoru dle TP
V tp mám v kolonce typ motoru uvedeno 276KA řízený katalyzátor, při přestavbe to skrtly a napsali : 256K1 co je to za motor?
Auto je 325i a rád bych si sehnal motor do zásoby, udelal GO a připravil na výmenu..
Ale nechci mít zbytecne problémy...
Nikde nemohu najít typové značení jako M20B... atd , poradíte nekdo ??
Auto je 325i a rád bych si sehnal motor do zásoby, udelal GO a připravil na výmenu..
Ale nechci mít zbytecne problémy...
Nikde nemohu najít typové značení jako M20B... atd , poradíte nekdo ??
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
no podle mě neexistuje jinej motronic než s rozdělovačem na hlavě. Jestli to víš líp, tak mě oprav, ať se k něčemu doberemeadam320 píše:a co je teda 256KA?
existuje nejakej jinej motronic nez s rozdelovacem na hlave?
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
No, já mám dojem, že ať už KA, nebo K1, tak je to všechno katový. Kámoš má 320i rok 85 L-jetronic a má tam taky 206EB a je to bezkat. Třeba teď říkám hovadinu, ale e30 přece byly i Euro 2 (ty poslední) - tak je možný, že jedno je euro 1 a jedno euro 2, jinak už fakt nevimadam320 píše:ne, ja prave nechapu rozdil mezi tim KA a K1
ja mam 256KA normal 325i a 206KA motronic dvoulitr
pak 325e mam 276KA a pak 320i Ljetronic mam 206EB
KDO VÍ VÍC, AŤ DÁ NĚJAKÝ KNOW-HOW
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
díky za info. mám totiž problém s tím, že ty dve trubky co navazujou na svody a jdou do katu tak obe jsou prasklé u přírub a je videt že už x-krát neuspesbne vařené an tom samém míste, shánel jsme tedy ty trubky nové a zjistil jsme ze na sedan stojí cca do 1000,- kč, ale touringy s edelali jen v katu a tady se ty trubky prodávají v kuse s katem, mají jný tvar, vlnovec na sobe a stojí vc katu kolem 20tis 
říkal jsem si když to bude kolem litru tak ze koupim "origo" a nebudu bastlit ale koukám že mi nic jiného nezbývá
říkal jsem si když to bude kolem litru tak ze koupim "origo" a nebudu bastlit ale koukám že mi nic jiného nezbývá
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
- ***Apollo***
- Příspěvky: 316
- Registrován: 20. 01. 2006 07:47
- Bydliště: České Budějovice
???ale ja mam 2,5 to by mel být m20 ne ??***Apollo*** píše:tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- ***Apollo***
- Příspěvky: 316
- Registrován: 20. 01. 2006 07:47
- Bydliště: České Budějovice
hmm nejak mi noedochází souvislost.. celou dobu mluvím o 6ti válu, což není m40, nebo kde delám chybu??Chvalda 318iS píše:Ano, ale ještě záleží malinko na těch písmenkách co jsou za těma číslama, což tu celou dobu řešímePackall píše:???ale ja mam 2,5 to by mel být m20 ne ??***Apollo*** píše:tak M40 s katem rok 93 ma oznaceni 184E1Ale řekněme, že máš za určitých okolností pravdu
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jo, máš pravdu, my jsme problematiku s Apollem vztáhli i na ostatní motory e30, z čehož nám měl vylézt nějaký klíč na porovnání a zjištění toho, co která písmena znamenají a co přesně značí. Ty máš samozřejmě motor m20b25, ale pokud bys chtěl vědět další náležitosti o motoru, musíš vědět, co značí to druhé označení
P.S. Co ta moje nabídka přes SZ - na kolik si toho ceníš? Chvalda
256K1
E Fuel injection
K Catalytic converter (on M10,M20 and M30 engines only)
S 4-valve technology
T Turbo (petrol and dieselengines)
V Carburettor
1 Differentiation index
Apolo: Take mam 184E1 M40...A kdyz sem koukal na typy motoru M40 tak jinaci nez E1 nedelali..Takze by meli byt Eruro 2 s katem?
E Fuel injection
K Catalytic converter (on M10,M20 and M30 engines only)
S 4-valve technology
T Turbo (petrol and dieselengines)
V Carburettor
1 Differentiation index
Apolo: Take mam 184E1 M40...A kdyz sem koukal na typy motoru M40 tak jinaci nez E1 nedelali..Takze by meli byt Eruro 2 s katem?
