Dotaz

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Koudy
Příspěvky: 5
Registrován: 28. 05. 2003 22:26

Dotaz

Příspěvek od Koudy » 29. 02. 2004 15:21

Zdravim měl bych takovej dotaz? Navíte nekdo jak se dá vymazat paměť závad v řídící jednotce:?: :?: :?:

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 29. 02. 2004 16:23

Odpoj pres noc baterku, me to pomohlo. Total reset :)
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
jatro
Příspěvky: 64
Registrován: 30. 01. 2004 01:07
Bydliště: varnsdorf

Re: Dotaz

Příspěvek od jatro » 29. 02. 2004 18:47

Koudy píše:Zdravim měl bych takovej dotaz? Navíte nekdo jak se dá vymazat paměť závad v řídící jednotce:?: :?: :?:
v servisu mi říkali že se má propojit nulák s nulákem tak to skus a uvidíš.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Dotaz

Příspěvek od Max-Max » 29. 02. 2004 19:33

jatro píše:
Koudy píše:Zdravim měl bych takovej dotaz? Navíte nekdo jak se dá vymazat paměť závad v řídící jednotce:?: :?: :?:
v servisu mi říkali že se má propojit nulák s nulákem tak to skus a uvidíš.
Odkedy má 12V jednosmerná sústava nulák? Nemyslel si náhodou minus pól? Aj tak sa mi tá rada zdá naprd, niečo ako od niekoho, čo v živote nevidel bawo zvnútra. Nič v zlom.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
jatro
Příspěvky: 64
Registrován: 30. 01. 2004 01:07
Bydliště: varnsdorf

Re: Dotaz

Příspěvek od jatro » 29. 02. 2004 19:37

Max-Max píše:
jatro píše:
Koudy píše:Zdravim měl bych takovej dotaz? Navíte nekdo jak se dá vymazat paměť závad v řídící jednotce:?: :?: :?:
v servisu mi říkali že se má propojit nulák s nulákem tak to skus a uvidíš.
Odkedy má 12V jednosmerná sústava nulák? Nemyslel si náhodou minus pól? Aj tak sa mi tá rada zdá naprd, niečo ako od niekoho, čo v živote nevidel bawo zvnútra. Nič v zlom.
hele CVOKU jak sem koupil tak prodávám :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 02. 2004 19:53

2 JATRO: Dobre, dobre, veď sa hneď neurážaj. Myslel som tým len to, že netreba veriť každej sprostosti, viem to z vlastnej skúsenosti. 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

...

Příspěvek od Petr Bohm » 29. 02. 2004 20:35

A co takhle vynulovat servis???? :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od Francis » 29. 02. 2004 21:09

Petr Bohm píše:A co takhle vynulovat servis???? :lol: :lol: :lol:
Tudy cesta nevede.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 29. 02. 2004 23:41

Rada s baterkou je spravna. Mam s tim osobni zkusenost, delal jsem to asi pred tremi dny. A nemusi to byt na noc, staci na par vterin. Mel jsem zaznamenanou v DME chybu 1215 po pokusu o nastartovani bez zapojeny vahy vzduchu a po odpojeni a zapojeni baterky jsem zdiagnostikoval 1444 - bez problemu.

Akorat mi nedochazi jedna vec. Vzdy po odpojeni baterky mi nekolik desitek km vzdy po zastaveni houpne parkrat volnobeh. Jinak auto jede vcelku normalne, i kdyz subjektivne ma mozna trochu min plynulej zatah odspoda. Pripada mi jako kdyz DME neco zapomene a pak se znova dle stylu jizdy steluje, jako to delaly nektery automaticky prevodovky, jinak si to nedokazu vysvetlit.
Ma nekdo rozumne vysvetleni a setkal jste se s tim taky nekdo ?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 01. 03. 2004 00:09

Ja se stim setka taky uplne to samí,kolísali mi otáčky a skoro to zdechlo ale potom se to ustálilo a je to ok.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 01. 03. 2004 00:16

Ano, presne tak, po ujeti nekolika km, nebo spis mozna desitek - nevim, kolem 20-40 se to da do kupy. Me to chciplo, pac jsem se chtel hned po zastaveni zase rozjet a jak to kolislo, tak to zdechlo. Volnobezak na diagnostice zadnou chybu nevykazuje, vizuelne taky ne, ani zevnitr, vycistenej ze se kontakty jen blejskaj....no proste neumim si to vysvetlit jinak nez pisu, ale je mi divny, proc by to tak bylo - proste DME ma ulozeny snad napevno jaky ma drzet volnobezny otacky a od toho je tam ventil a hotovo, tak proc se chova, jak kdyby se volnobeh prizpusoboval treba mymu stylu jizdy.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 03. 2004 00:22

Podobne. stále keď odpojím baterku, voľnobeh je naprd. Potom jazdím jazdím cca 50 km a potom už drží pekne. Žeby mala RJ selfsetting? Nie je mi však jasné, ako sa zošteluje do defaultu, keď každý má iný štýl jazdy. Povedzme že pri mojom spôsobe jazdy sa nastaví napr. na normo spotrebu 12 l?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz

Příspěvek od Uli_d » 01. 03. 2004 00:23

jatro píše:
Koudy píše:Zdravim měl bych takovej dotaz? Navíte nekdo jak se dá vymazat paměť závad v řídící jednotce:?: :?: :?:
v servisu mi říkali že se má propojit nulák s nulákem tak to skus a uvidíš.
...tohle mi prijde jako dobra hovadina ... vubec z toho neni jasny kterej drat je nulák a kterej ten druhej nulák ... :D :shock: :D

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 01. 03. 2004 00:23

No je to zajímavý.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 03. 2004 06:22

Max-Max píše:... keď odpojím baterku, voľnobeh je naprd. Potom jazdím jazdím cca 50 km a potom už drží pekne. Žeby mala RJ selfsetting? ...
Ano. Ridici jednotka "se uci" ze zpetne vazby od lambda sondy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 03. 2004 07:06

Francis píše:
Max-Max píše:... keď odpojím baterku, voľnobeh je naprd. Potom jazdím jazdím cca 50 km a potom už drží pekne. Žeby mala RJ selfsetting? ...
Ano. Ridici jednotka "se uci" ze zpetne vazby od lambda sondy.
To je síce pekné, ale čo v prípade, že lambda je naprd? Použije sa núdzový režim? Mám dojem, že moja lambda je po smrti.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 01. 03. 2004 10:49

Max-Max píše:
Francis píše:
Max-Max píše:... keď odpojím baterku, voľnobeh je naprd. Potom jazdím jazdím cca 50 km a potom už drží pekne. Žeby mala RJ selfsetting? ...
Ano. Ridici jednotka "se uci" ze zpetne vazby od lambda sondy.
To je síce pekné, ale čo v prípade, že lambda je naprd? Použije sa núdzový režim? Mám dojem, že moja lambda je po smrti.
Jj, presne to mi vraveli aj v servise aj niektori miestni vedci, ak je lambda v <|>, motor bezi na nudzak, t.j. vykon prakticky aky ma byt (brat s rezervou) ale zere to napriklad viac ako by malo a podobne veci okolo toho...
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Odpovědět