Výměna SILENTBLOKU na zadní nápravě

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
mpsdesign
Příspěvky: 258
Registrován: 06. 07. 2003 06:30
Bydliště: Kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Výměna SILENTBLOKU na zadní nápravě

Příspěvek od mpsdesign » 27. 02. 2004 06:59

Tak jsme to včera vyměňoval..... Pánové můžu vám říct - zážitek. práce trvala 2 hodinky speciál stahovákem.To by nebylo tak hrozné jako, že skrz ten gumovej hajz je dlouhej šroub. Ten se musí zatlačit a cvak spadnul někam dovnitř. Takže rozebrat interiér na zadku boky a sedačky a tam je ta díra na šroub. Tento problém bude pouze u cabria a coupé.
Cabrio

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna silenbloku na zadní nápravě

Příspěvek od RedBaron » 28. 02. 2004 02:00

mpsdesign píše:Tak jsme to včera vyměňovaly. Pánové můžu vám říct - zážitek. práce trvala 2 hodinky speciál stahovákem.To by nebylo tak hrozné jako, že skrz ten gumovej hajz je dlouhej šroub. Ten se musí zatlačit a cvak spadnul někam dovnitř. Takže rozebrat interiér na zadku boky a sedačky a tam je ta díra na šroub. Tento problém bude pouze u cabria a coupé.
A jak je to v zatáčkách? Už to neplave? :)
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
mpsdesign
Příspěvky: 258
Registrován: 06. 07. 2003 06:30
Bydliště: Kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpsdesign » 28. 02. 2004 12:12

Ani jsem nezaznamenal, že by to plavalo, ale je to znát. Měnil jsem to kvůli bouchání na zadku. Ale bohužel to nepomohlo. Tak nevím co vyměnit dál.
Cabrio

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28. 02. 2004 12:15

co horní uložení tlumičů?

Uživatelský avatar
mpsdesign
Příspěvky: 258
Registrován: 06. 07. 2003 06:30
Bydliště: Kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpsdesign » 28. 02. 2004 12:22

cca 2 měsíce vyměněno včetně tlumičů :cry:
Cabrio

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 28. 02. 2004 12:23

a dal jsi je tam tak jak se prodávaj nebo jsi je upravil?

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 02. 2004 12:27

Anonymous píše:a dal jsi je tam tak jak se prodávaj nebo jsi je upravil?
Sorry, že se do toho pletu, ale co tam jde upravovat?

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28. 02. 2004 12:28

jsou totiž i originály nic moc vyrobený
je to vlastně trubička zalitá v gumě, ale bez jakékoliv podložky, dá se utrhnout i ve svěráku, my vždy ubrousíme tu trubku aby jí okolní guma přesahovala a pak ty prohnutý podložky namontujeme opačně

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 28. 02. 2004 17:47

mpsdesign píše:Ani jsem nezaznamenal, že by to plavalo, ale je to znát. Měnil jsem to kvůli bouchání na zadku. Ale bohužel to nepomohlo. Tak nevím co vyměnit dál.
Jak konkrétně je to prosím Tě znát? Co se změnilo? Rozhovoř se :D
Dženkujem
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 28. 02. 2004 20:00

Mirek píše:jsou totiž i originály nic moc vyrobený
je to vlastně trubička zalitá v gumě, ale bez jakékoliv podložky, dá se utrhnout i ve svěráku, my vždy ubrousíme tu trubku aby jí okolní guma přesahovala a pak ty prohnutý podložky namontujeme opačně
Nemáš fotku? nedovedu si tu úpravu představit.
Ubrousíš to zezhora? Zespoda? Obráceně namotovat tu dolní? Vždyť se to pak musí žvejkat... a o dost...

Ale myslím, že délka té trubičky vevnitř zcela určitě neovlivní utrhávání a spol...
Obávám se, že je to něco jako převařený sání... (práce pro nic, resp. výsledek je horší než série).

A hlavně, co to přinese?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28. 02. 2004 20:04

obrousím to z obou stran
ta trubička je hladká a tak v tý gumě nijak zvlášť nedrží

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 28. 02. 2004 21:21

Aha, takže se snažíš aby to v to bylo opřeno zezhora i ze zdola o tu gumu. Je to tak?

No, co jsem viděl já, tak vždy když se to utrhlo tak to bylo tím, že ta guma zpuchřela... A zpuchřelá guma obecně nemá dobré vlastnosti...

A je-li někdo takovej závodník, že by to utrhl někde na závodech, tak si tam dá tu hliníkovou závodní náhradu. Ale do toho bych u auta se kterým jezdím i normálně nikdy nešel.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28. 02. 2004 21:27

je to tak

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 02. 2004 22:12

mpsdesign píše:Ani jsem nezaznamenal, že by to plavalo, ale je to znát. Měnil jsem to kvůli bouchání na zadku. Ale bohužel to nepomohlo. Tak nevím co vyměnit dál.
Silentblok diffu?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 02. 2004 22:24

Max-Max píše:
mpsdesign píše:Ani jsem nezaznamenal, že by to plavalo, ale je to znát. Měnil jsem to kvůli bouchání na zadku. Ale bohužel to nepomohlo. Tak nevím co vyměnit dál.
Silentblok diffu?
Horní silentblok zadního tlumiče.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 02. 2004 22:36

Mne to búcha keď dám plný kotel a kola začnú hrabať. Medzi diff a kasňu som dal kriedu -prilepil som ju tam a po pokuse bol rozdrvená, takže mne to vychádza na unavený silentblok čo drží diff.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 02. 2004 22:45

Max-Max píše:Mne to búcha keď dám plný kotel a kola začnú hrabať. Medzi diff a kasňu som dal kriedu -prilepil som ju tam a po pokuse bol rozdrvená, takže mne to vychádza na unavený silentblok čo drží diff.
To taky.
Nebo silentbloky na nápravnici.

Uživatelský avatar
mpsdesign
Příspěvky: 258
Registrován: 06. 07. 2003 06:30
Bydliště: Kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpsdesign » 29. 02. 2004 10:06

Differ - to je to co musím teď udělat. Ale co vím, tak když je silentblok na diferu v pr... tak to bouchá při prutkém rozjezdu nebo brždění. Me to bouchá jako do podlahy při ryclém sledu nerovností - např " čičiston" neboli kočičí hlavy s asvaltovou polevou :lol:. jinak nic jsem neupravoval. Silemblok jsem namazal řádne a zalisoval zpět. Je tam i nějaké osazení takže tam přesne sedí. Je to znát auto je takové pevnější. Jinak je to docela drahota stálo mě to 1800 včetně práce. Ten silentblok na diff se musí taky vylisovat. Je na to nějaké udělátko? nevíte někdo?
Cabrio

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 02. 03. 2004 02:12

Me to bouchá jako do podlahy při ryclém sledu nerovností
takhle mi to mlátilo taky a byl to výfuk o zadní nápravu - prostě moc malá vůle v tom správném místě...

Uživatelský avatar
Petr 215
Příspěvky: 326
Registrován: 12. 02. 2003 20:29
Bydliště: Milovice n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr 215 » 02. 03. 2004 06:57

Ten silentblok diferu ja taky lisovaný. Provedl jsem to tak, že jsem na ten starý nalisovaný přesně položil ten nový, na to bukový hranol a těžkým kladivem oťukával až povolil. Jakmile trochu povyleze tak už to jde, jen hranolem příslušného rozměru. Pak přesně nasadit ten nový a "zalisovat" přes hranol kladivem :lol:

Odpovědět