Výměna SILENTBLOKU na zadní nápravě
- mpsdesign
- Příspěvky: 258
- Registrován: 06. 07. 2003 06:30
- Bydliště: Kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Výměna SILENTBLOKU na zadní nápravě
Tak jsme to včera vyměňoval..... Pánové můžu vám říct - zážitek. práce trvala 2 hodinky speciál stahovákem.To by nebylo tak hrozné jako, že skrz ten gumovej hajz je dlouhej šroub. Ten se musí zatlačit a cvak spadnul někam dovnitř. Takže rozebrat interiér na zadku boky a sedačky a tam je ta díra na šroub. Tento problém bude pouze u cabria a coupé.
Cabrio
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna silenbloku na zadní nápravě
A jak je to v zatáčkách? Už to neplave?mpsdesign píše:Tak jsme to včera vyměňovaly. Pánové můžu vám říct - zážitek. práce trvala 2 hodinky speciál stahovákem.To by nebylo tak hrozné jako, že skrz ten gumovej hajz je dlouhej šroub. Ten se musí zatlačit a cvak spadnul někam dovnitř. Takže rozebrat interiér na zadku boky a sedačky a tam je ta díra na šroub. Tento problém bude pouze u cabria a coupé.

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Nemáš fotku? nedovedu si tu úpravu představit.Mirek píše:jsou totiž i originály nic moc vyrobený
je to vlastně trubička zalitá v gumě, ale bez jakékoliv podložky, dá se utrhnout i ve svěráku, my vždy ubrousíme tu trubku aby jí okolní guma přesahovala a pak ty prohnutý podložky namontujeme opačně
Ubrousíš to zezhora? Zespoda? Obráceně namotovat tu dolní? Vždyť se to pak musí žvejkat... a o dost...
Ale myslím, že délka té trubičky vevnitř zcela určitě neovlivní utrhávání a spol...
Obávám se, že je to něco jako převařený sání... (práce pro nic, resp. výsledek je horší než série).
A hlavně, co to přinese?
Ondra ex.M-Fahrer
Aha, takže se snažíš aby to v to bylo opřeno zezhora i ze zdola o tu gumu. Je to tak?
No, co jsem viděl já, tak vždy když se to utrhlo tak to bylo tím, že ta guma zpuchřela... A zpuchřelá guma obecně nemá dobré vlastnosti...
A je-li někdo takovej závodník, že by to utrhl někde na závodech, tak si tam dá tu hliníkovou závodní náhradu. Ale do toho bych u auta se kterým jezdím i normálně nikdy nešel.
No, co jsem viděl já, tak vždy když se to utrhlo tak to bylo tím, že ta guma zpuchřela... A zpuchřelá guma obecně nemá dobré vlastnosti...
A je-li někdo takovej závodník, že by to utrhl někde na závodech, tak si tam dá tu hliníkovou závodní náhradu. Ale do toho bych u auta se kterým jezdím i normálně nikdy nešel.
Ondra ex.M-Fahrer
- mpsdesign
- Příspěvky: 258
- Registrován: 06. 07. 2003 06:30
- Bydliště: Kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Differ - to je to co musím teď udělat. Ale co vím, tak když je silentblok na diferu v pr... tak to bouchá při prutkém rozjezdu nebo brždění. Me to bouchá jako do podlahy při ryclém sledu nerovností - např " čičiston" neboli kočičí hlavy s asvaltovou polevou
. jinak nic jsem neupravoval. Silemblok jsem namazal řádne a zalisoval zpět. Je tam i nějaké osazení takže tam přesne sedí. Je to znát auto je takové pevnější. Jinak je to docela drahota stálo mě to 1800 včetně práce. Ten silentblok na diff se musí taky vylisovat. Je na to nějaké udělátko? nevíte někdo?

Cabrio
- Petr 215
- Příspěvky: 326
- Registrován: 12. 02. 2003 20:29
- Bydliště: Milovice n/L
- Kontaktovat uživatele:
Ten silentblok diferu ja taky lisovaný. Provedl jsem to tak, že jsem na ten starý nalisovaný přesně položil ten nový, na to bukový hranol a těžkým kladivem oťukával až povolil. Jakmile trochu povyleze tak už to jde, jen hranolem příslušného rozměru. Pak přesně nasadit ten nový a "zalisovat" přes hranol kladivem 
