320i vs. 325i
320i vs. 325i
Ahoj!Je pravda,že spotřeba těchto motorů je prakticky stejná??
Bmw e30Touring=moje vysněné auto
Měl jsme oba 2 typy a je to stejné. Počátky tak za 12-13 l, potom jsem se naučil jezdit za 10. Dálka samo že za míň
Ve výkonu je rozdíl sice 40 PS, já osobně jsme to zas tak moc nepostřehl. Už slyším, že jsem měl tu 2,5i nějaký špurk, "kladeňáci" potvrdí, že moje býv. 2,5i tady byla legenda - myšleno s nadhledem. Jela opravdu nádherně 
P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí .......


P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí .......

e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





no a je to tady.konecne nekdo priznal ze ta 325i neni zase takova raketa oproti dvoulitru.horis píše:Měl jsme oba 2 typy a je to stejné. Počátky tak za 12-13 l, potom jsem se naučil jezdit za 10. Dálka samo že za míňVe výkonu je rozdíl sice 40 PS, já osobně jsme to zas tak moc nepostřehl. Už slyším, že jsem měl tu 2,5i nějaký špurk, "kladeňáci" potvrdí, že moje býv. 2,5i tady byla legenda - myšleno s nadhledem. Jela opravdu nádherně
P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí .......

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

Asi takhle. Teď mám 2,0i, předtím jsem měl 2,5i. Určo rozdíl tam je, ale není to zas tak drastický. I ve 2,0i se pěkně svezeš. Kdo říká že ne, tak kecá. Já osobně jsme zase chtěl jenom 2,5i ( tu původní jsem zbořil - už zase ale lítá tady po Kladněvlada320 píše:no a je to tady.konecne nekdo priznal ze ta 325i neni zase takova raketa oproti dvoulitru.horis píše:Měl jsme oba 2 typy a je to stejné. Počátky tak za 12-13 l, potom jsem se naučil jezdit za 10. Dálka samo že za míňVe výkonu je rozdíl sice 40 PS, já osobně jsme to zas tak moc nepostřehl. Už slyším, že jsem měl tu 2,5i nějaký špurk, "kladeňáci" potvrdí, že moje býv. 2,5i tady byla legenda - myšleno s nadhledem. Jela opravdu nádherně
P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí .......




e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Mel jsem jak 320i tak nekolik 325i....spotreba zhruba stejna..... jinak 320i jsem mel cca 3mesice, nez me proste zaclo srat jak to nejede a dal tam 2,5l.... a jestli nekomu prijde ze 320i jede skoro stejne jak 325i 

205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Musim souhlasit, mam uplne stejnou zkusenost. Na stejnem podvozku jsem vystridal z 2.0 na 2.5 a rozdil byl znacny. Vzdyt je to pres 30% vykonu navic a zralo to stejne.Radek_750iA píše:Mel jsem jak 320i tak nekolik 325i....spotreba zhruba stejna..... jinak 320i jsem mel cca 3mesice, nez me proste zaclo srat jak to nejede a dal tam 2,5l.... a jestli nekomu prijde ze 320i jede skoro stejne jak 325i
Kazdopadne ale sehnat dobrou 2.5 je oproti 2.0 dost velky problem, dvoulitru je vsude mraky. Nez 320 tak radeji 318, tady uz se da rict, ze to jede to skoro stejne. Jenom to ma blby zvuk.
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Dvoulitr prostě nejede a žere, nejhorší poměr výkon/spotřeba, je to zde poměrně omleté téma. Jestli chce někdo tvrdit že rozdíl ve výkonu 2.0/2.5 je zanedbatelný, tak buď ve 2.5 nikdy nejel, nebo je blázen. Měl jsem v autě 2.0 asi rok a děs a hrůza, pod kapotou obrovskej motor a výkon nikde, na normální ježdění pohoda, ale jak se tomu začne šlapat na krk, tak se nic neděje, jen se strácí benzín 

608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
To by musel všechny tři auta řidit jeden člověk... Navíc v každém autě jezdíš jiným stylem... prostě pokud chces jet stejně svižně jako 2,5ka s 2,0 nebo 4válem tak ta spotřeba pude nahoru... jasně, prostě motoru šlapeš pokrku.
Rozdíl by se projevil, kdybys v každém autě jezdil co nejvíc eko.. a tam bys ušetřil 0,5 litru určitě (2,0 vs 2,5) a na 4 válu třeba i 2-3 litry... A i tak by byl znát rozdil ve svižnosti... ale to o tom není... benzín je jen nepatrná část provozních nákladů, jestli chceš jezdit hodně po městě a často, tak si radši kup 4vál... a jestli chceš jezdit třeba občas... tak vpohodě 6vál..
Z hlediska spotřeby BMW nebrat prostě... není to vyloženě auto na přemístění z A do B.. Kolikrát si říkám, že pojedu na spotřebu, ale jak už máš ty litry v nádrži tak na to tak nekoukáš...
Ja nevim, treba si to spočti a kup si ještě jedno auto, pokud musíš hodně jezdit, třeba nějakého favorita... a plazit se vněm - musíš si to spočítat..
Autobus vyjde levněji pokud pojedeš v tom autě sám
s tím musíš počítat..
Anebo ještě instalace plynu - ale to něco stojí, pokud ti na motoru záleží, stejně tak při instalaci dražšího LPG je podstatný stav motoru...
Rozdíl by se projevil, kdybys v každém autě jezdil co nejvíc eko.. a tam bys ušetřil 0,5 litru určitě (2,0 vs 2,5) a na 4 válu třeba i 2-3 litry... A i tak by byl znát rozdil ve svižnosti... ale to o tom není... benzín je jen nepatrná část provozních nákladů, jestli chceš jezdit hodně po městě a často, tak si radši kup 4vál... a jestli chceš jezdit třeba občas... tak vpohodě 6vál..
Z hlediska spotřeby BMW nebrat prostě... není to vyloženě auto na přemístění z A do B.. Kolikrát si říkám, že pojedu na spotřebu, ale jak už máš ty litry v nádrži tak na to tak nekoukáš...
Ja nevim, treba si to spočti a kup si ještě jedno auto, pokud musíš hodně jezdit, třeba nějakého favorita... a plazit se vněm - musíš si to spočítat..
Autobus vyjde levněji pokud pojedeš v tom autě sám

Anebo ještě instalace plynu - ale to něco stojí, pokud ti na motoru záleží, stejně tak při instalaci dražšího LPG je podstatný stav motoru...
promin ale ten ctyrvalec ma zase o neco pres 20koni min nez dvoulitr a hlavne ten vykon ma az v 5800otackach coz vetsina dnesnich 20let starejch ctyrvalcu v e30 nedokaze ani docilit jak maj rozesrany vacky a hydrostely.ten sestivalce proste jede porad a toci se rad.naopak u ctyrvalce mi prijde jako by to tomu motoru zrovna neprospivalo ho takhle tocitweNTyll píše:Musim souhlasit, mam uplne stejnou zkusenost. Na stejnem podvozku jsem vystridal z 2.0 na 2.5 a rozdil byl znacny. Vzdyt je to pres 30% vykonu navic a zralo to stejne.Radek_750iA píše:Mel jsem jak 320i tak nekolik 325i....spotreba zhruba stejna..... jinak 320i jsem mel cca 3mesice, nez me proste zaclo srat jak to nejede a dal tam 2,5l.... a jestli nekomu prijde ze 320i jede skoro stejne jak 325i
Kazdopadne ale sehnat dobrou 2.5 je oproti 2.0 dost velky problem, dvoulitru je vsude mraky. Nez 320 tak radeji 318, tady uz se da rict, ze to jede to skoro stejne. Jenom to ma blby zvuk.


Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

Tak ono jde hodně o zvyk a o to, co člověk od auta čeká. Mě po roce přišla už i ta 2,5 slabá. Teď nedávno jsem řídil služební 100k fobii, jel se mnou ještě kolega a prohodil něco ve smyslu, že to pěkně jede. Málem jsem vyprsknul smíchy 

Naposledy upravil(a) ruffus dne 19. 08. 2007 08:49, celkem upraveno 1 x.
Mistre, myslet znamena hovno vedet.vlada320 píše: promin ale ten ctyrvalec ma zase o neco pres 20koni min nez dvoulitr a hlavne ten vykon ma az v 5800otackach coz vetsina dnesnich 20let starejch ctyrvalcu v e30 nedokaze ani docilit jak maj rozesrany vacky a hydrostely.ten sestivalce proste jede porad a toci se rad.naopak u ctyrvalce mi prijde jako by to tomu motoru zrovna neprospivalo ho takhle tocitja si proste myslim ze mezi 320i a 325i zase takovej strasnej rozdil nebude.ja se i v dvoulitru projedu dobre.ale bojim se ze az si tu 2,5ku poridim tak budu akorat zklamanej a myslim si ze zklamanej budu
Mezi 318i s parametrama 83kW/162Nm a 320i s nejakyma 95kW/174Nm je podle tebe rozdil VELKY, cca 16HP a kroutak zanedbatelny.
A potom 325i s 125kW/222Nm, ktera ma jeste 41HP navic a kroutak +30% uz rozdil podle tebe NENI skoro zadny.
Je videt, ze jsi v normalni 318 ani 325 nikdy nejel, nebo si opet musis najit nejaky duvod, abys obhajil svoji ujetou logiku.
BTW doufam, ze to nikdy nedotahnes na pozici, kde bys delal nekomu nadrizeneho a tim padem peklo. Protoze takovych expertu, kteri argumentuji ve stylu "bude to tak jak reknu ja i kdyby to bylo spatne" je tady v tom bananistanu nasrano v nekolika vrstvach. Dalsi uz fakt nejsou potreba.
Neprej nikomu nic co by se tobe taky nelibi aby ti to nekdo pralweNTyll píše:Mistre, myslet znamena hovno vedet.vlada320 píše: promin ale ten ctyrvalec ma zase o neco pres 20koni min nez dvoulitr a hlavne ten vykon ma az v 5800otackach coz vetsina dnesnich 20let starejch ctyrvalcu v e30 nedokaze ani docilit jak maj rozesrany vacky a hydrostely.ten sestivalce proste jede porad a toci se rad.naopak u ctyrvalce mi prijde jako by to tomu motoru zrovna neprospivalo ho takhle tocitja si proste myslim ze mezi 320i a 325i zase takovej strasnej rozdil nebude.ja se i v dvoulitru projedu dobre.ale bojim se ze az si tu 2,5ku poridim tak budu akorat zklamanej a myslim si ze zklamanej budu
Mezi 318i s parametrama 83kW/162Nm a 320i s nejakyma 95kW/174Nm je podle tebe rozdil VELKY, cca 16HP a kroutak zanedbatelny.
A potom 325i s 125kW/222Nm, ktera ma jeste 41HP navic a kroutak +30% uz rozdil podle tebe NENI skoro zadny.
Je videt, ze jsi v normalni 318 ani 325 nikdy nejel, nebo si opet musis najit nejaky duvod, abys obhajil svoji ujetou logiku.
BTW doufam, ze to nikdy nedotahnes na pozici, kde bys delal nekomu nadrizeneho a tim padem peklo. Protoze takovych expertu, kteri argumentuji ve stylu "bude to tak jak reknu ja i kdyby to bylo spatne" je tady v tom bananistanu nasrano v nekolika vrstvach. Dalsi uz fakt nejsou potreba.

ja nikdy v zivote nikoho nebuzeroval a kdybych nekomu delal sefa tak ani tak nikoho nebudu buzerovat.Nemam to zapotrebi.Jestli si beres priklad ze sebe tak to me fakt nezajima



Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
