320i vs. 325i

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

320i vs. 325i

Příspěvek od Kahn » 17. 08. 2007 13:29

Ahoj!Je pravda,že spotřeba těchto motorů je prakticky stejná??
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 17. 08. 2007 13:33

tak 2,0 se slape vic na paty aby jela :D
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 17. 08. 2007 18:01

Měl jsme oba 2 typy a je to stejné. Počátky tak za 12-13 l, potom jsem se naučil jezdit za 10. Dálka samo že za míň :wink: Ve výkonu je rozdíl sice 40 PS, já osobně jsme to zas tak moc nepostřehl. Už slyším, že jsem měl tu 2,5i nějaký špurk, "kladeňáci" potvrdí, že moje býv. 2,5i tady byla legenda - myšleno s nadhledem. Jela opravdu nádherně :D

P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí ....... :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 17. 08. 2007 19:06

Takže kvůli spotřebě nemá cenu se omezovat na 2.0?
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 17. 08. 2007 21:30

horis píše:Měl jsme oba 2 typy a je to stejné. Počátky tak za 12-13 l, potom jsem se naučil jezdit za 10. Dálka samo že za míň :wink: Ve výkonu je rozdíl sice 40 PS, já osobně jsme to zas tak moc nepostřehl. Už slyším, že jsem měl tu 2,5i nějaký špurk, "kladeňáci" potvrdí, že moje býv. 2,5i tady byla legenda - myšleno s nadhledem. Jela opravdu nádherně :D

P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí ....... :wink:
no a je to tady.konecne nekdo priznal ze ta 325i neni zase takova raketa oproti dvoulitru. :lol:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

BEEMWECKO
Příspěvky: 405
Registrován: 17. 12. 2006 14:17

Příspěvek od BEEMWECKO » 17. 08. 2007 21:59

Kahn píše:Takže kvůli spotřebě nemá cenu se omezovat na 2.0?
Cus, no ja si myslim ze to nma cenu se omezovat spotreba bude stejna :roll:
Když zemřít tak jedině v BMW

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 18. 08. 2007 00:11

vlada320 píše:
horis píše:Měl jsme oba 2 typy a je to stejné. Počátky tak za 12-13 l, potom jsem se naučil jezdit za 10. Dálka samo že za míň :wink: Ve výkonu je rozdíl sice 40 PS, já osobně jsme to zas tak moc nepostřehl. Už slyším, že jsem měl tu 2,5i nějaký špurk, "kladeňáci" potvrdí, že moje býv. 2,5i tady byla legenda - myšleno s nadhledem. Jela opravdu nádherně :D

P.S - na úpravě motoru jsem neměl nikdy žádnou zásluhu, auto jsem tak vždy koupil. Holt jsme měl štěstí ....... :wink:
no a je to tady.konecne nekdo priznal ze ta 325i neni zase takova raketa oproti dvoulitru. :lol:
Asi takhle. Teď mám 2,0i, předtím jsem měl 2,5i. Určo rozdíl tam je, ale není to zas tak drastický. I ve 2,0i se pěkně svezeš. Kdo říká že ne, tak kecá. Já osobně jsme zase chtěl jenom 2,5i ( tu původní jsem zbořil - už zase ale lítá tady po Kladně :roll: ), ale zrovna nějak nebyly. No a pak jsem narazil na tu mojí součastnou. Byla to tzv. láska na 1. pohled. Ihned jsme jí chtěl a tak jsem jí těch 40 PS odpustil :lol: Viděl jsme ten vzhled, ten stav, to prostě nešlo nekoupit ............. No a spotřeba je prakticky stejná jako u 2,5i. Já se jen kolikrát směju, když slyším jak kluci lítají s 2,5 za 7-8 l, to je nesmysl všech nesmyslů :? Říkám, těch 10 l, to je tak reálné. V zimě samo že víc, dálky zase míň, ale to není novina :D
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 18. 08. 2007 00:51

Mel jsem jak 320i tak nekolik 325i....spotreba zhruba stejna..... jinak 320i jsem mel cca 3mesice, nez me proste zaclo srat jak to nejede a dal tam 2,5l.... a jestli nekomu prijde ze 320i jede skoro stejne jak 325i :roll:
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 18. 08. 2007 01:32

Radek_750iA píše:Mel jsem jak 320i tak nekolik 325i....spotreba zhruba stejna..... jinak 320i jsem mel cca 3mesice, nez me proste zaclo srat jak to nejede a dal tam 2,5l.... a jestli nekomu prijde ze 320i jede skoro stejne jak 325i :roll:
Musim souhlasit, mam uplne stejnou zkusenost. Na stejnem podvozku jsem vystridal z 2.0 na 2.5 a rozdil byl znacny. Vzdyt je to pres 30% vykonu navic a zralo to stejne.

Kazdopadne ale sehnat dobrou 2.5 je oproti 2.0 dost velky problem, dvoulitru je vsude mraky. Nez 320 tak radeji 318, tady uz se da rict, ze to jede to skoro stejne. Jenom to ma blby zvuk.

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 18. 08. 2007 08:51

Dvoulitr prostě nejede a žere, nejhorší poměr výkon/spotřeba, je to zde poměrně omleté téma. Jestli chce někdo tvrdit že rozdíl ve výkonu 2.0/2.5 je zanedbatelný, tak buď ve 2.5 nikdy nejel, nebo je blázen. Měl jsem v autě 2.0 asi rok a děs a hrůza, pod kapotou obrovskej motor a výkon nikde, na normální ježdění pohoda, ale jak se tomu začne šlapat na krk, tak se nic neděje, jen se strácí benzín :D
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 18. 08. 2007 09:53

Každý tady říká něco jiného.... :shock:
Opravdu je spotřeba stejná?Není tam rozdíl ani půl litru?
Napište mi pls spotřebu při svižnější jízdě
1.8i, 2.0i, 2.5i jinak všem moc děkuji :!:
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 18. 08. 2007 12:00

To by musel všechny tři auta řidit jeden člověk... Navíc v každém autě jezdíš jiným stylem... prostě pokud chces jet stejně svižně jako 2,5ka s 2,0 nebo 4válem tak ta spotřeba pude nahoru... jasně, prostě motoru šlapeš pokrku.
Rozdíl by se projevil, kdybys v každém autě jezdil co nejvíc eko.. a tam bys ušetřil 0,5 litru určitě (2,0 vs 2,5) a na 4 válu třeba i 2-3 litry... A i tak by byl znát rozdil ve svižnosti... ale to o tom není... benzín je jen nepatrná část provozních nákladů, jestli chceš jezdit hodně po městě a často, tak si radši kup 4vál... a jestli chceš jezdit třeba občas... tak vpohodě 6vál..
Z hlediska spotřeby BMW nebrat prostě... není to vyloženě auto na přemístění z A do B.. Kolikrát si říkám, že pojedu na spotřebu, ale jak už máš ty litry v nádrži tak na to tak nekoukáš...
Ja nevim, treba si to spočti a kup si ještě jedno auto, pokud musíš hodně jezdit, třeba nějakého favorita... a plazit se vněm - musíš si to spočítat..
Autobus vyjde levněji pokud pojedeš v tom autě sám ;) s tím musíš počítat..
Anebo ještě instalace plynu - ale to něco stojí, pokud ti na motoru záleží, stejně tak při instalaci dražšího LPG je podstatný stav motoru...

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 18. 08. 2007 12:15

Myslím že tohle je jedeno s nejrozumějších vysvětlení.
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Kahn
Příspěvky: 54
Registrován: 15. 08. 2007 13:01
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Kahn » 18. 08. 2007 13:18

Mě zajímá rozdíl ve spotřebě 2.0 2.5, když v obou pojedu svižně.Nemyslím tím stejně rychle.Prostě svižné tempo dvoulitru, svižné tempo 2.5...moc dík
Bmw e30Touring=moje vysněné auto

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 18. 08. 2007 13:19

weNTyll píše:
Radek_750iA píše:Mel jsem jak 320i tak nekolik 325i....spotreba zhruba stejna..... jinak 320i jsem mel cca 3mesice, nez me proste zaclo srat jak to nejede a dal tam 2,5l.... a jestli nekomu prijde ze 320i jede skoro stejne jak 325i :roll:
Musim souhlasit, mam uplne stejnou zkusenost. Na stejnem podvozku jsem vystridal z 2.0 na 2.5 a rozdil byl znacny. Vzdyt je to pres 30% vykonu navic a zralo to stejne.

Kazdopadne ale sehnat dobrou 2.5 je oproti 2.0 dost velky problem, dvoulitru je vsude mraky. Nez 320 tak radeji 318, tady uz se da rict, ze to jede to skoro stejne. Jenom to ma blby zvuk.
promin ale ten ctyrvalec ma zase o neco pres 20koni min nez dvoulitr a hlavne ten vykon ma az v 5800otackach coz vetsina dnesnich 20let starejch ctyrvalcu v e30 nedokaze ani docilit jak maj rozesrany vacky a hydrostely.ten sestivalce proste jede porad a toci se rad.naopak u ctyrvalce mi prijde jako by to tomu motoru zrovna neprospivalo ho takhle tocit :? ja si proste myslim ze mezi 320i a 325i zase takovej strasnej rozdil nebude.ja se i v dvoulitru projedu dobre.ale bojim se ze az si tu 2,5ku poridim tak budu akorat zklamanej a myslim si ze zklamanej budu :?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
kodemi
Příspěvky: 23
Registrován: 04. 07. 2007 18:49
Bydliště: Teplice

Příspěvek od kodemi » 18. 08. 2007 16:00

vlada320: tak to je hop nebo trop, možná do toho sedneš a nebudeš pak chtít nic jinýho než 2,5l :lol:

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 18. 08. 2007 16:33

Tak ono jde hodně o zvyk a o to, co člověk od auta čeká. Mě po roce přišla už i ta 2,5 slabá. Teď nedávno jsem řídil služební 100k fobii, jel se mnou ještě kolega a prohodil něco ve smyslu, že to pěkně jede. Málem jsem vyprsknul smíchy :lol:
Naposledy upravil(a) ruffus dne 19. 08. 2007 08:49, celkem upraveno 1 x.
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
Trhyy
Příspěvky: 525
Registrován: 01. 06. 2006 22:13
Bydliště: Praha 4 - Pankrác

Příspěvek od Trhyy » 18. 08. 2007 22:30

jj já jezdim s 325i cca 10-11, záleží na stylu jízdy no, jinak mi už po měsíci přijde že to auto moc nejede :lol:
E65 745i & E39 530iAT
Obrázek

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 19. 08. 2007 05:36

vlada320 píše: promin ale ten ctyrvalec ma zase o neco pres 20koni min nez dvoulitr a hlavne ten vykon ma az v 5800otackach coz vetsina dnesnich 20let starejch ctyrvalcu v e30 nedokaze ani docilit jak maj rozesrany vacky a hydrostely.ten sestivalce proste jede porad a toci se rad.naopak u ctyrvalce mi prijde jako by to tomu motoru zrovna neprospivalo ho takhle tocit :? ja si proste myslim ze mezi 320i a 325i zase takovej strasnej rozdil nebude.ja se i v dvoulitru projedu dobre.ale bojim se ze az si tu 2,5ku poridim tak budu akorat zklamanej a myslim si ze zklamanej budu :?
Mistre, myslet znamena hovno vedet.

Mezi 318i s parametrama 83kW/162Nm a 320i s nejakyma 95kW/174Nm je podle tebe rozdil VELKY, cca 16HP a kroutak zanedbatelny.

A potom 325i s 125kW/222Nm, ktera ma jeste 41HP navic a kroutak +30% uz rozdil podle tebe NENI skoro zadny.

Je videt, ze jsi v normalni 318 ani 325 nikdy nejel, nebo si opet musis najit nejaky duvod, abys obhajil svoji ujetou logiku.

BTW doufam, ze to nikdy nedotahnes na pozici, kde bys delal nekomu nadrizeneho a tim padem peklo. Protoze takovych expertu, kteri argumentuji ve stylu "bude to tak jak reknu ja i kdyby to bylo spatne" je tady v tom bananistanu nasrano v nekolika vrstvach. Dalsi uz fakt nejsou potreba.

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 19. 08. 2007 09:42

weNTyll píše:
vlada320 píše: promin ale ten ctyrvalec ma zase o neco pres 20koni min nez dvoulitr a hlavne ten vykon ma az v 5800otackach coz vetsina dnesnich 20let starejch ctyrvalcu v e30 nedokaze ani docilit jak maj rozesrany vacky a hydrostely.ten sestivalce proste jede porad a toci se rad.naopak u ctyrvalce mi prijde jako by to tomu motoru zrovna neprospivalo ho takhle tocit :? ja si proste myslim ze mezi 320i a 325i zase takovej strasnej rozdil nebude.ja se i v dvoulitru projedu dobre.ale bojim se ze az si tu 2,5ku poridim tak budu akorat zklamanej a myslim si ze zklamanej budu :?
Mistre, myslet znamena hovno vedet.

Mezi 318i s parametrama 83kW/162Nm a 320i s nejakyma 95kW/174Nm je podle tebe rozdil VELKY, cca 16HP a kroutak zanedbatelny.

A potom 325i s 125kW/222Nm, ktera ma jeste 41HP navic a kroutak +30% uz rozdil podle tebe NENI skoro zadny.

Je videt, ze jsi v normalni 318 ani 325 nikdy nejel, nebo si opet musis najit nejaky duvod, abys obhajil svoji ujetou logiku.

BTW doufam, ze to nikdy nedotahnes na pozici, kde bys delal nekomu nadrizeneho a tim padem peklo. Protoze takovych expertu, kteri argumentuji ve stylu "bude to tak jak reknu ja i kdyby to bylo spatne" je tady v tom bananistanu nasrano v nekolika vrstvach. Dalsi uz fakt nejsou potreba.
Neprej nikomu nic co by se tobe taky nelibi aby ti to nekdo pral :wink:
ja nikdy v zivote nikoho nebuzeroval a kdybych nekomu delal sefa tak ani tak nikoho nebudu buzerovat.Nemam to zapotrebi.Jestli si beres priklad ze sebe tak to me fakt nezajima :wink: :lol: :lol:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Odpovědět