Tvrdí mi, že všichni lidi mu řekli, že BMW má ŠPATNÝ převodovky. Co je to za blbost??? No NEZABILI byste ho?
Převodovky v BMW
Převodovky v BMW
Tak mě dneska zase pobavil můj známej co furt slintá po BMW (ale jak říká, pouze 850CSi)... přitom je to debílek kterej řídil max. Shade 120 a má najeto asi 1k km. Ale k věci...
Tvrdí mi, že všichni lidi mu řekli, že BMW má ŠPATNÝ převodovky. Co je to za blbost??? No NEZABILI byste ho?

Tvrdí mi, že všichni lidi mu řekli, že BMW má ŠPATNÝ převodovky. Co je to za blbost??? No NEZABILI byste ho?
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovky v BMW
Aha, no asi tomu opravdu rozumí, nechal bych to bez komentáře a s dotyčným bych asi vedl debaty na úplně jiná témataAce píše:Tak mě dneska zase pobavil můj známej co furt slintá po BMW (ale jak říká, pouze 850CSi)... přitom je to debílek kterej řídil max. Shade 120 a má najeto asi 1k km. Ale k věci...
Tvrdí mi, že všichni lidi mu řekli, že BMW má ŠPATNÝ převodovky. Co je to za blbost??? No NEZABILI byste ho?![]()
![]()
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
-
Venca
Rozebral jsem zrovna včera převodovku z E30.
Byla to Getrag z roku 1985, asi nalítala dost.
Otec (převodovkama se zabýval skoro 40 let) konstatoval, že je zde použito vysoce kvalitního materiálu např. na řadící vidličky.
Celkové opotřebení se mu jevilo dosti malé.
Vůle ložisek - téměř neznatelná.
Pouze netěsnící gufera ukazovala, že už má něco za sebou.
Jestli chlapec tohle mele, ať si zjistí něco o převodovkách v Renaultech, Fiatech a dalších spotřebních kárách a porovná si je s BMW.
Byla to Getrag z roku 1985, asi nalítala dost.
Otec (převodovkama se zabýval skoro 40 let) konstatoval, že je zde použito vysoce kvalitního materiálu např. na řadící vidličky.
Celkové opotřebení se mu jevilo dosti malé.
Vůle ložisek - téměř neznatelná.
Pouze netěsnící gufera ukazovala, že už má něco za sebou.
Jestli chlapec tohle mele, ať si zjistí něco o převodovkách v Renaultech, Fiatech a dalších spotřebních kárách a porovná si je s BMW.
Převodovka je důvod proc mě E30 sere. Sice jde i po hodně kilometrech krásně řadit, ale řve. A nejsem jediný, komu to vadi. My 3 známí, kteří mají taky E30 mají taky uřvané převodovky - a jsou to: 325i, 316i, 320d. Z toho důvodu podle me převodovky v E30 stojí zahovno. Tim nechci nikoho urazit, ale konstatuju fakt. Buďme trochu objektivní...
-
Venca
Nemůžu říct , kolik km najela. Je to ale s jistotou víc než 180 000 km, tachometr byl možná i stočen zpátky. Odpovídá tomu stav auta.Rotten píše:To Venca: Myslím, že jsi měl dost zachovalý kousek, protože co já jsem měl možnost vidět, tak většina ojetých převodovek měla slušnou vůli na to tom hřídeli, co leze do motoru (takže špatné hlavní ložisko).
Ložisko 80x35x20 u vstupu skutečně nemá zvětšenou vůli (výrobce FAG). Měněno během provozu převodovky s nejvyšší pravděpodobností nebylo - ¨na skříni nikde nebyly vidět jakékoli stopy po demontáži.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Bože, vždyť je to Getrag, jakých se po vrakáčích válí stovky, můj mechanik ti do auta hodí bezvadnou skříň, vymění v ní olej a namontuje za desítku i s papírem. S tvojí řvoucí převodovkou asi někdo hodně dračil.Rotten píše:Každopádně pokud někdo máte na prodej zachovalou a hlavně bezhlučnou převodovku na 325i, tak mám zájem.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
2 RedBaron: No jo stovky, ale jak zjistis, jestli je hlucna, kdyz nemas moznost ji vyzkouset v aute? Snad se nechces spolehat na to, ze ti nejakej chytrak na vrakaci tvrdi, ze je dobra. No a taky potrebuju 2.5litrovou, coz je nejsilnejsi motor, takze se da cekat ze tyhle prevodovky uz neco zazily. Je to problem, ja si fakt nevim rady. Jestli znas nekoho skutecne duveryhodneho co se dilu tyce, hod mi sem prosim kontakt, budu Ti vdecen.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jestli máš pocit, že BMW dělalo ještě speciálně ke každému motoru převodovky, tak tě musím zklamat, to asi neRotten píše:2 RedBaron: No jo stovky, ale jak zjistis, jestli je hlucna, kdyz nemas moznost ji vyzkouset v aute? Snad se nechces spolehat na to, ze ti nejakej chytrak na vrakaci tvrdi, ze je dobra. No a taky potrebuju 2.5litrovou, coz je nejsilnejsi motor, takze se da cekat ze tyhle prevodovky uz neco zazily. Je to problem, ja si fakt nevim rady. Jestli znas nekoho skutecne duveryhodneho co se dilu tyce, hod mi sem prosim kontakt, budu Ti vdecen.
Na díly bych tu nějaký zdroj měl, ale je to v ČB.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Neříkám že ke každému motoru, ale jiná je na diesel, jiná na etu (má navíc díry pro 2 čidla), jiná na 2.5i (větší spojka než eta), takže ve výsledku je těch převodovek dost. A protože neznám nikoho kdo by měl 2.5i a nekurvil to (rozuměj hrabání, rychlé rozjezdy kdy to při řazení škube celým autem, případně šoumeni který tam při 50km/h vrazí zpátečku a za mohutného prohrabu to drží dokud auto zastaví (a to dělají i s dieslama)), tak z toho každému dojde, že sehnat dobrou převodovku na 2.5i není prdel.RedBaron píše:Jestli máš pocit, že BMW dělalo ještě speciálně ke každému motoru převodovky, tak tě musím zklamat, to asi neRotten píše:2 RedBaron: No jo stovky, ale jak zjistis, jestli je hlucna, kdyz nemas moznost ji vyzkouset v aute? Snad se nechces spolehat na to, ze ti nejakej chytrak na vrakaci tvrdi, ze je dobra. No a taky potrebuju 2.5litrovou, coz je nejsilnejsi motor, takze se da cekat ze tyhle prevodovky uz neco zazily. Je to problem, ja si fakt nevim rady. Jestli znas nekoho skutecne duveryhodneho co se dilu tyce, hod mi sem prosim kontakt, budu Ti vdecen.![]()
Na díly bych tu nějaký zdroj měl, ale je to v ČB.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Rotten: Nevím, kolik takových šoumenů znáš, ale já nemám nikoho z mých přátel okolo BMW, kterej něco takovýho dělá, fakt ne. Při rychlejch rozjezdech bych se o převodovku nebál, maximálně o silentbloky.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT