
DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"
Protoze auto je prevazne planovano na sprinty byla otazka co zvolit dozadu za gumy aby to dokazalo aspon neco prenest na silnici.
Mame pneuservis a sme partnerem michelinu, takze znacka byla jasna, ale ted co tam obout. Koukal sem na ruzny sprinty a u nas sou dost casto pouzivany gumy s nizkym profilem a velkym rafkem, ale v zahranici pouzivaj vysoky profily a nizky rafky, coz je podle me lepsi volba. Vysokoprofilovou pneumatiku nafoukat pekne na kilo aby byla pekne mekoulinka a pekne si poradi s povrchem terenu. No jelikoz sehnat specialni rozpinavy pneu urceny specialne na sprinty bylo nemozne, zameril sem se na moznosti tady u nas. A zavolal do MTX do plzne a nechal si vyrobit dva elektronovy rafky pouzivany na formuli. Udelali nam na prani presnou diru a presnou roztec na E30ku. Rafky se skladaj ze tri dilu limec stred a limec, podle toho jakou sirku limce clovek zvoli muze poskladat jakykoliv ET a jakoukoliv sirku (maximalne 13 palcu siroky). Vyrabej pouze 13palcove rafky, takze sem mel strach aby to vyslo pres brzdice, ale nakonec tam je mista hafo. Celkova velikost rafku kterou sme tam dostali je 12"x13"(12 siroky 13 vysoky). limce jsou cisty vylisky, takze sem jeste venkovni trosku prelestil aby to bylo hezci
Podle obrazku by se reklo ze lemy ktere sme tam navarili budou stacit, ale bohuzel kola lezou jeste asi o 3cm vem
Pneu sme potom zvolili podle michelinackejch tabulek 27/57-13 smes S400 a padnou tam jak ulity. Sice montaz je dosti casove narocna, protoze je potreba namaznout stred silikonem a sesroubovat s pneumatikou, ale jde to.









Mame pneuservis a sme partnerem michelinu, takze znacka byla jasna, ale ted co tam obout. Koukal sem na ruzny sprinty a u nas sou dost casto pouzivany gumy s nizkym profilem a velkym rafkem, ale v zahranici pouzivaj vysoky profily a nizky rafky, coz je podle me lepsi volba. Vysokoprofilovou pneumatiku nafoukat pekne na kilo aby byla pekne mekoulinka a pekne si poradi s povrchem terenu. No jelikoz sehnat specialni rozpinavy pneu urceny specialne na sprinty bylo nemozne, zameril sem se na moznosti tady u nas. A zavolal do MTX do plzne a nechal si vyrobit dva elektronovy rafky pouzivany na formuli. Udelali nam na prani presnou diru a presnou roztec na E30ku. Rafky se skladaj ze tri dilu limec stred a limec, podle toho jakou sirku limce clovek zvoli muze poskladat jakykoliv ET a jakoukoliv sirku (maximalne 13 palcu siroky). Vyrabej pouze 13palcove rafky, takze sem mel strach aby to vyslo pres brzdice, ale nakonec tam je mista hafo. Celkova velikost rafku kterou sme tam dostali je 12"x13"(12 siroky 13 vysoky). limce jsou cisty vylisky, takze sem jeste venkovni trosku prelestil aby to bylo hezci











Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
No ty ceny nejsou nejak ovlivneny. Kola je standartni cena, tam zadna sleva nesla, za tohle je koupi kdokoliv a ty gumy, ty sou od dovozce zavodnich michelinu p. Janeby delal driv ve skodovce, ale tam byla sleva max tak 1000 na gume.
A s tim pouzitim v normalnim provozu to fakt nejde no. Sou staveny na formuli, takze nemaj nejakou velkou pevnost, bylo nam receno ze kdyz je budem mit na aute, tak zadny prejizdeni obrubniku nebo nejakejch velkejch hrbolu aby se neskrivili. Mame auto dost lehky, takze by nemel byt problem, ale na seriovce by to asi odnesli spatne.
A s tim pouzitim v normalnim provozu to fakt nejde no. Sou staveny na formuli, takze nemaj nejakou velkou pevnost, bylo nam receno ze kdyz je budem mit na aute, tak zadny prejizdeni obrubniku nebo nejakejch velkejch hrbolu aby se neskrivili. Mame auto dost lehky, takze by nemel byt problem, ale na seriovce by to asi odnesli spatne.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Pomalu čtvercová kola, skoro stejný průměr jako šířka
, no jsem velice zvědaví, jak se to s těma kolama bude odpichovat z místa. Nemyslím, že na nich budete i driftovat 


Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Mame jeden limec ten nejsirsi a jeden druhej nejsirsi. Taky sem chtel mit kola 13x13, ale uz by se to lezlo moc ve. Ale je to otazka 2x1200.- zakoupit dva sirsi, predelat lemy a muze bytExclusive píše:Pomalu čtvercová kola, skoro stejný průměr jako šířka, no jsem velice zvědaví, jak se to s těma kolama bude odpichovat z místa. Nemyslím, že na nich budete i driftovat


Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
svor na E30ku mame jenom tenhle, v zaloze mame svor na E34ku a pak takovy "hovado" svor z E32kyT613 píše:diferak je z titanu? ":lol: nebo jich mate 10 v zaloze
paradni prace

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Urcite, ale do pristihoKlakson píše:no pěkný, jestli to ten svor vydrží tak to bude mazec, stihnete to do BIGu ?

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Tak si to shrneme
(teda jen chlapi holky to asi moc neshrnou)
Kastle je komplet vyvarena a vyrezana, do ni je udelanej ram, zadni a predni napravy maj vsechny nove vymenitelne casti, diferak a poloosy pridelany, prenos na vozovku je obstaran taky. Tak a ted prichazi na radu nejdulezitejsi cast auta, power, engine, muscle nebo jak kdo chce. Proste po cesku motor. Jak sem rikal auto je planovano na sprinty, na paleni gum, na blbnuti a vyhledove na driftovani. Tudiz musi prijit neco trosku vykonyho.
Meli sme hodne moznych planu, stavnuli sme se u "jiriny" aby nam dal taky nejaky rady.To na cem sme se shodli, ze auto na sprinty potrebuje sestival, je na to idealni prubehem kroutaku.Puvodne sem chtel neco preplnovaneho, ale to uz by stracelo toho bmw ducha atmosferickyho motoru, takze to padlo a kevsemu by to bylo sileny starosti a litani. Druhej navrh byl tam dat 3,6 motor z M5ky, ale po konzultacich sme se dopracovali k zaveru ze to je sileny elektriky a ten vykon uz je moc velkej na e30ku, ze pry jeden clovek v praze to ma a prestali mu na sprintu hrabat kola nekde u cile. To sem samozrejme bral v uvozovkach. No a dalsi vec byla ze pro prvni sezony nechceme do toho motoru cpat sileny prachy, coz by u toho emkovyho bylo neco kolem 80 vejs. Takze sme museli vymyslet nejakej vykonej kompromis.
Tak sme se shodli ze skusime pouzit seriovej motor z e34ky 3,5 m30, ma docela moznosti na upravu a jde se dopracovat k nejakejm 350 konikum v ramci zivotnosti a mozna i 400. Ale to az vyhledove. Proste oskouset co v ty nasi kombinaci vahy a naprav udela seriovejch 211k(treba pak radsi udelame uplne jiny auto, kdyz to nebude moc spolupracovat).Prvotni bylo sehnat motor. Sehnal sem celou e34ku s 3,5kou za par penez a podrobili sme auto operaci.doufam ze ji je tam nahore dobre.
a urcite vi ze jeji srdce bude dobre slouzit.








Meli sme hodne moznych planu, stavnuli sme se u "jiriny" aby nam dal taky nejaky rady.To na cem sme se shodli, ze auto na sprinty potrebuje sestival, je na to idealni prubehem kroutaku.Puvodne sem chtel neco preplnovaneho, ale to uz by stracelo toho bmw ducha atmosferickyho motoru, takze to padlo a kevsemu by to bylo sileny starosti a litani. Druhej navrh byl tam dat 3,6 motor z M5ky, ale po konzultacich sme se dopracovali k zaveru ze to je sileny elektriky a ten vykon uz je moc velkej na e30ku, ze pry jeden clovek v praze to ma a prestali mu na sprintu hrabat kola nekde u cile. To sem samozrejme bral v uvozovkach. No a dalsi vec byla ze pro prvni sezony nechceme do toho motoru cpat sileny prachy, coz by u toho emkovyho bylo neco kolem 80 vejs. Takze sme museli vymyslet nejakej vykonej kompromis.
Tak sme se shodli ze skusime pouzit seriovej motor z e34ky 3,5 m30, ma docela moznosti na upravu a jde se dopracovat k nejakejm 350 konikum v ramci zivotnosti a mozna i 400. Ale to az vyhledove. Proste oskouset co v ty nasi kombinaci vahy a naprav udela seriovejch 211k(treba pak radsi udelame uplne jiny auto, kdyz to nebude moc spolupracovat).Prvotni bylo sehnat motor. Sehnal sem celou e34ku s 3,5kou za par penez a podrobili sme auto operaci.doufam ze ji je tam nahore dobre.






Naposledy upravil(a) Bohhy dne 13. 08. 2007 22:18, celkem upraveno 1 x.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Motor sel ven, pekne sme ho oplachli, pretesnili vanu, prsa viko a podobne a slo se implantovat. Jelikoz je to zavodak, tak se nejaky origo drzaky do napravnice neresili a navarili se hezky rovnou do nosniku a na motoru se udelali taky cely ze zeleza misto tech hlinikovejch. Nenam rad poddimenzovany veci
Bohuzel mam foto drzaku az ted kduz je to nalakovany a jeste ne moc detailne. Sel tam i s prevodovkou z petky, tak uvidim jak to bude fungovat.









Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring