DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 09. 08. 2007 10:51

koukni sem http://www.mjauto.cz/ tam mají na E30 M3 a maj i dobrý ceny :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 09. 08. 2007 16:11

tadyto je cislo v elitu
31 12 9 064 875
Ale jak rikam tohle je to posledni co bych resil, hlavni problem je ted sestelovat vsechny karburatory na maximalni vykon, ale to bych predbihal :-)
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 09. 08. 2007 20:56

Bohhy píše:tadyto je cislo v elitu
31 12 9 064 875
Ale jak rikam tohle je to posledni co bych resil, hlavni problem je ted sestelovat vsechny karburatory na maximalni vykon, ale to bych predbihal :-)
no to si myslím že bude oříšek, ale pokud to máš zmáknutý a máš na to ten správný přístroj :wink: :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 11. 08. 2007 12:10

Protoze auto je prevazne planovano na sprinty byla otazka co zvolit dozadu za gumy aby to dokazalo aspon neco prenest na silnici.
Mame pneuservis a sme partnerem michelinu, takze znacka byla jasna, ale ted co tam obout. Koukal sem na ruzny sprinty a u nas sou dost casto pouzivany gumy s nizkym profilem a velkym rafkem, ale v zahranici pouzivaj vysoky profily a nizky rafky, coz je podle me lepsi volba. Vysokoprofilovou pneumatiku nafoukat pekne na kilo aby byla pekne mekoulinka a pekne si poradi s povrchem terenu. No jelikoz sehnat specialni rozpinavy pneu urceny specialne na sprinty bylo nemozne, zameril sem se na moznosti tady u nas. A zavolal do MTX do plzne a nechal si vyrobit dva elektronovy rafky pouzivany na formuli. Udelali nam na prani presnou diru a presnou roztec na E30ku. Rafky se skladaj ze tri dilu limec stred a limec, podle toho jakou sirku limce clovek zvoli muze poskladat jakykoliv ET a jakoukoliv sirku (maximalne 13 palcu siroky). Vyrabej pouze 13palcove rafky, takze sem mel strach aby to vyslo pres brzdice, ale nakonec tam je mista hafo. Celkova velikost rafku kterou sme tam dostali je 12"x13"(12 siroky 13 vysoky). limce jsou cisty vylisky, takze sem jeste venkovni trosku prelestil aby to bylo hezci :-) Podle obrazku by se reklo ze lemy ktere sme tam navarili budou stacit, ale bohuzel kola lezou jeste asi o 3cm vem :twisted: Pneu sme potom zvolili podle michelinackejch tabulek 27/57-13 smes S400 a padnou tam jak ulity. Sice montaz je dosti casove narocna, protoze je potreba namaznout stred silikonem a sesroubovat s pneumatikou, ale jde to.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 11. 08. 2007 12:22

tywole :shock: na cenu pneu a kol se ani nebudu radši ptat :oops:
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 11. 08. 2007 12:30

ARMAN píše:tywole :shock: na cenu pneu a kol se ani nebudu radši ptat :oops:

Se klido zeptej. Komplet rafek i se sroubkama 3500 a guma 3500. Takze ty dve kola nas vysli na 14 000, to je podle me krasa.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 11. 08. 2007 12:44

paradni cena! paradni vzhled
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 11. 08. 2007 12:53

Bohhy píše:
ARMAN píše:tywole :shock: na cenu pneu a kol se ani nebudu radši ptat :oops:

Se klido zeptej. Komplet rafek i se sroubkama 3500 a guma 3500. Takze ty dve kola nas vysli na 14 000, to je podle me krasa.
:shock: čekal jsem minimalně dvojnasobek ale ty to maš od zdroje tak asi proto :)
Obrázek

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 11. 08. 2007 12:56

tak to je fakt BOMBA , este keby sa dali pouzit aj normalne a nie len na sprinty, myslim ze by ich mal kazdy :-D
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 11. 08. 2007 13:03

No ty ceny nejsou nejak ovlivneny. Kola je standartni cena, tam zadna sleva nesla, za tohle je koupi kdokoliv a ty gumy, ty sou od dovozce zavodnich michelinu p. Janeby delal driv ve skodovce, ale tam byla sleva max tak 1000 na gume.
A s tim pouzitim v normalnim provozu to fakt nejde no. Sou staveny na formuli, takze nemaj nejakou velkou pevnost, bylo nam receno ze kdyz je budem mit na aute, tak zadny prejizdeni obrubniku nebo nejakejch velkejch hrbolu aby se neskrivili. Mame auto dost lehky, takze by nemel byt problem, ale na seriovce by to asi odnesli spatne.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 11. 08. 2007 13:21

Ty kola vypadají fakt hustě 8)

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 11. 08. 2007 18:04

Pomalu čtvercová kola, skoro stejný průměr jako šířka :lol: , no jsem velice zvědaví, jak se to s těma kolama bude odpichovat z místa. Nemyslím, že na nich budete i driftovat :lol:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 11. 08. 2007 18:45

Tak ty kola mazec!!! :twisted: Taky jsem cekal hodne jinou cenu.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 11. 08. 2007 20:09

Exclusive píše:Pomalu čtvercová kola, skoro stejný průměr jako šířka :lol: , no jsem velice zvědaví, jak se to s těma kolama bude odpichovat z místa. Nemyslím, že na nich budete i driftovat :lol:
Mame jeden limec ten nejsirsi a jeden druhej nejsirsi. Taky sem chtel mit kola 13x13, ale uz by se to lezlo moc ve. Ale je to otazka 2x1200.- zakoupit dva sirsi, predelat lemy a muze byt :-) Treba to bude potreba kvuli sirsim gumam. Kazdopadne takhle sem to pocital tak ty pneu zabiraj jednu tretinu sirky auta. :D
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 11. 08. 2007 23:04

diferak je z titanu? ":lol: nebo jich mate 10 v zaloze :lol:
paradni prace 8)
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 12. 08. 2007 10:31

T613 píše:diferak je z titanu? ":lol: nebo jich mate 10 v zaloze :lol:
paradni prace 8)
svor na E30ku mame jenom tenhle, v zaloze mame svor na E34ku a pak takovy "hovado" svor z E32ky :-D kdyz by to nevydrzel z ty sedmy tak uz nevim.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 12. 08. 2007 15:24

:shock: no pěkný, jestli to ten svor vydrží tak to bude mazec, stihnete to do BIGu ?
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 12. 08. 2007 18:54

Klakson píše::shock: no pěkný, jestli to ten svor vydrží tak to bude mazec, stihnete to do BIGu ?
Urcite, ale do pristiho :D Taky sem to chtel stihnout na tenhle, ale takovy ty dojebavky zabiraj dost casu a kevsemu mam dofcu takze ted se na nem nic nedela.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 13. 08. 2007 20:14

Tak si to shrneme :lol: (teda jen chlapi holky to asi moc neshrnou) :lol: :lol: Kastle je komplet vyvarena a vyrezana, do ni je udelanej ram, zadni a predni napravy maj vsechny nove vymenitelne casti, diferak a poloosy pridelany, prenos na vozovku je obstaran taky. Tak a ted prichazi na radu nejdulezitejsi cast auta, power, engine, muscle nebo jak kdo chce. Proste po cesku motor. Jak sem rikal auto je planovano na sprinty, na paleni gum, na blbnuti a vyhledove na driftovani. Tudiz musi prijit neco trosku vykonyho.
Meli sme hodne moznych planu, stavnuli sme se u "jiriny" aby nam dal taky nejaky rady.To na cem sme se shodli, ze auto na sprinty potrebuje sestival, je na to idealni prubehem kroutaku.Puvodne sem chtel neco preplnovaneho, ale to uz by stracelo toho bmw ducha atmosferickyho motoru, takze to padlo a kevsemu by to bylo sileny starosti a litani. Druhej navrh byl tam dat 3,6 motor z M5ky, ale po konzultacich sme se dopracovali k zaveru ze to je sileny elektriky a ten vykon uz je moc velkej na e30ku, ze pry jeden clovek v praze to ma a prestali mu na sprintu hrabat kola nekde u cile. To sem samozrejme bral v uvozovkach. No a dalsi vec byla ze pro prvni sezony nechceme do toho motoru cpat sileny prachy, coz by u toho emkovyho bylo neco kolem 80 vejs. Takze sme museli vymyslet nejakej vykonej kompromis.
Tak sme se shodli ze skusime pouzit seriovej motor z e34ky 3,5 m30, ma docela moznosti na upravu a jde se dopracovat k nejakejm 350 konikum v ramci zivotnosti a mozna i 400. Ale to az vyhledove. Proste oskouset co v ty nasi kombinaci vahy a naprav udela seriovejch 211k(treba pak radsi udelame uplne jiny auto, kdyz to nebude moc spolupracovat).Prvotni bylo sehnat motor. Sehnal sem celou e34ku s 3,5kou za par penez a podrobili sme auto operaci.doufam ze ji je tam nahore dobre. :cry: a urcite vi ze jeji srdce bude dobre slouzit.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Bohhy dne 13. 08. 2007 22:18, celkem upraveno 1 x.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 13. 08. 2007 20:36

Motor sel ven, pekne sme ho oplachli, pretesnili vanu, prsa viko a podobne a slo se implantovat. Jelikoz je to zavodak, tak se nejaky origo drzaky do napravnice neresili a navarili se hezky rovnou do nosniku a na motoru se udelali taky cely ze zeleza misto tech hlinikovejch. Nenam rad poddimenzovany veci :-D Bohuzel mam foto drzaku az ted kduz je to nalakovany a jeste ne moc detailne. Sel tam i s prevodovkou z petky, tak uvidim jak to bude fungovat.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Odpovědět