318 karb.
Přesně tohle byly moje problémy s prvním BMW, příčina byla nedovírající klapka v karburátoru. Tím sem odstranil ty starty studeného motoru, pak to chytalo suprově. Druhý problém, který se projevoval jak popisuješ, že když jsem prudce přidal, tak tam byla tzv. "díra", jsem odstranil tím, že jsem rozdělal komplet karburátor a zjistil jsem, že v plovákové komoře byla vypadlá jedna tryska. Byla vypadlá už hodně dlouho, protože tam od ní byla vytlučená drážka. Trysku jsem vrátil na své místo a karbec pořádně profouknul kompresorem. Díra zmizela a motor šel krásně plynule. Nevim jestli ti to pomůže, ale tohle jsou moje zkušenosti.
Teď jsem přesně nepochopil na co se ptáš. Když je motor studený, tak by měla být klapka zavřena, funguje jako sytič, směs je bohatá. Když je motor teplý, tak by měla být otevřená, aby tam šlo co nejvíce vzduchu a méně benzínu. Tak že když máš klapku při teplém motoru otevřenou, tak je vše OK. Jestli si to dobře pamatuju, tak je klapka ovládána bimetalem, který se řídí teplotou chladící kapaliny. Teplé mě to také chytalo trochu hůř, musel jsem stím zatočit trochu déle a pod plynem. To bylo ale také špatnou směsí.Anonymous píše:Me to zas chyta huř teply/studeny super/ a schvalne sem kouknul ,jak pišeš na tu klapku a byla trochu otevřena, neviš, co to znamená ? Jirka.
Zkusim to podrobně : ta klapka, co je videt jako prvni , když sundam kryt filtru je u studenýho mot. trochu otevřena. Studeny to chyta ok, teply docela taky, pokud neni pauza tak 10-30 min - to je peklo! /dlouho toci starter a plnej plyn a nerad se chyta/Jestli s tim ta klapka souvisi nevim, diky , J.
Aha, no ale jestli ti to startuje studený dobře, tak bych to neřešil. Já jsem ji měl také trochu pootevřenou a špatně mi motor když byl studený držel volnoběh, mělo to snahu zhasnout. To dělala ta klapka mrcha, že byla hodně otevřená a šlo tam moc vzduchu a málo benzínu. Když se to ohřálo, tak bylo vše v pohodě.
No nevim, ale sundej vzduch. filtr a při sešlápnutí plynu (prudkym) ti to tam musí plivat benzín. To je akcelerační pumpička. Pokavaď je to někde ucpaný, tak máš při sešlápnutí plynu plynu chudou směs, což je reakce na změnu tlaku (resp. podtlaku) v karburátoru v důsledku otevření škrtící klapky.
Tam bych hledal chybu jako první. Karburátor je v tomhle prostě konstrukcí nedokonalej a hejblata jako acc. pumpička se tam dávaj na eliminaci tohohle neduhu.
A ty špatný teplý starty asi budou tou klapkou. Její zavření určuje doraz, tj. šroubek kdesi na karbu. Za tepla to dělá bimetalickej sytič (zařízení nevalných kvalit), kterej nechává klapku otevřenou v závislosti na teplotě motoru. To že při startu sešlapuješ plyn na doraz ho vlastně vyřazuje z provozu a směs obstarává hlavní okruh. Toť vše a komu se co nelíbí, jen do mě

Tam bych hledal chybu jako první. Karburátor je v tomhle prostě konstrukcí nedokonalej a hejblata jako acc. pumpička se tam dávaj na eliminaci tohohle neduhu.
A ty špatný teplý starty asi budou tou klapkou. Její zavření určuje doraz, tj. šroubek kdesi na karbu. Za tepla to dělá bimetalickej sytič (zařízení nevalných kvalit), kterej nechává klapku otevřenou v závislosti na teplotě motoru. To že při startu sešlapuješ plyn na doraz ho vlastně vyřazuje z provozu a směs obstarává hlavní okruh. Toť vše a komu se co nelíbí, jen do mě



Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
